Vluchttas

<p>Dag allen, </p><p>ik ben een beetje bezig met de voorbereiding van mijn vluchttas.</p><p>ik zat eerst te denken aan een klein handbagage koffertje maar als ik alles zo bij elkaar pak gaat dit never nooit niet passen.</p><p>naast de spulletjes voor de baby wil ik ook graag schone kleding mee voor mijn partner. Daarnaast voor mezelf nog shirts, schone kleding, toiletspullen enz.</p><p>Hoe doen jullie dit? Ik heb zo’n beeld voor me dat iedereen met een klein beschaafd tasje binnen komt en ik met een hele reiskoffer. </p><p>Ik hoor graag! </p>

Ik heb de verzorgingstas ingericht als vluchttas voor de baby. Voor mij zelf heb ik een mooie “mama” tas gemaakt. Deze kan je qua grootte vergelijken met een boodschappentas. De spullen voor mijn man zitten hier ook bij.
Vindt jij het ook zo lastig wat je erin stopt? Veel dingen gebruik ik nu nog..

Ik heb nooit echt spullen voor mijn man ingepakt, behalve een schone ondergoed en een deo...het ziekehuis is op 15 min afstand, dus ik dacht altijd, in het ergste geval rijdt hij op en neer als we iets nodig hebben. 
Had altijd alleen maar 1 'sporttas' bij mijn 2 kinderen.
Spulletjes voor de baby, pjama en schone outfit voor mijzelf en wat verzorgingsproducten, heb nog nooit te weinig gehad. 
Tenzij je uit gaat van een langdurige opname, misschien als je ingeleid wordt? Dat het allemaal wat langer kan duren. Maar inprincipe pak je voor 1 nacht.
Maar iedereen heeft zo zijn dingetjes nodig dus gewoon lekker meenemen waarvan je echt denkt dat het ook nodig is voor jou, en op hoeveel tassen je dan uit komt maakt niet uit toch! 

Ik heb nooit echt spullen voor mijn man ingepakt, behalve een schone ondergoed en een deo...het ziekehuis is op 15 min afstand, dus ik dacht altijd, in het ergste geval rijdt hij op en neer als we iets nodig hebben. 
Had altijd alleen maar 1 'sporttas' bij mijn 2 kinderen.
Spulletjes voor de baby, pjama en schone outfit voor mijzelf en wat verzorgingsproducten, heb nog nooit te weinig gehad. 
Tenzij je uit gaat van een langdurige opname, misschien als je ingeleid wordt? Dat het allemaal wat langer kan duren. Maar inprincipe pak je voor 1 nacht.
Maar iedereen heeft zo zijn dingetjes nodig dus gewoon lekker meenemen waarvan je echt denkt dat het ook nodig is voor jou, en op hoeveel tassen je dan uit komt maakt niet uit toch! 

Bedankt allemaal voor jullie tips!

@mamavantwee
het meeste heb ik er wel in! Ik leg er een briefje op met wat mist zodat als het zover is mijn vriend gauw de laatste spulletjes kan pakken!
@anemoontje
dat was inderdaad ook mijn plan tot iemand zei: mocht je in de rolstoel het ziekenhuis in gaan wordt het erg lastig voor je partner om die te duwen en 2 koffers te slepen. Ik denk dat ik toch maar voor 1 grote ga! 

Ik ben ook met mn vluchttas bezig en dacht dat ik veel had haha. Heb een weekendtas, maar niet helemaal vol.
Mag ik vragen wat je allemaal meeneemt? Een grote koffer of 2 handbagage koffers krijg ik niet vol?

Terug
Bovenaan