Voedingskussen, handig om mee te slapen?

Hoi meiden,

Ik heb het voedingskussen ook en zowel in mijn eerste zwangerschap als deze keer krijg ik het niet voor elkaar om er goed mee in bed te kunnen slapen.

Ik snap echt niet hoe jullie dat doen.

Mijn buik krijg ik er niet op. Daarvoor is het kussen te dik.
Ik kan er alleen mijn ene been op leggen als ik op mijn zij lig maar dat schiet niet echt op. Het andere eind steekt dan ook helemaal uit naar boven of hangt half uit bed.
En inderdaad als ik me om wil draaien moet ik echt de hele boel omgooien. Dan wordt manlief wakker door de verbouwing en ik ben 5 minuten bezig om alles weer goed te krijgen (dekbed en zo).

Hebben jullie tips hoe je dat ding dan het beste neerlegt?

Verder is het reuze handig bij het voeden en als steun voor de baby als ze gaat zitten etc.

Ik heb hem ook in de aanbieding gekocht. Dit jaar heb ik een badstoffen hoes van de Hema aangeschaft...

Groetjes,
Rosanne
Mama van Quentin (2,9 jr) en 25 wk zwanger van de 2e

Ik denk dat een voedingskussen inderdaad typisch een item is wat erg persoonlijk is, hoe fijn je het vindt.
Ik heb er ook één aangeschaft voor in bed, maar na twee nachten alweer er uit gegooid. Ik lag er op zich wel heel erg lekker mee, maar het omdraaien vond ik te veel gedoe. Ik was dan weer helemaal wakker, en viel dan moeilijk weer in slaap. Ik heb nu een gewoon kussentje (van de bank zeg maar) bij me in bed, dat gaat ook prima. Moet ik wel toegeven dat ik inmiddels verlof heb en sowieso een stuk beter slaap...

Ik hoop dus maar dat het kussen bij de borstvoeding van pas gaat komen, maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Hoi Talke,

Ik maak sinds een week of 5 gebruik van een voedingskussen en moet zeggen dat ik het heerlijk vind. Zelfs tijdens een weekendje ardennen nam ik hem mee.

Ik heb getwijfeld of ik hem wel zou kopen omdat ik het ook behoorlijk prijzig vond (moet daarbij wel zeggen dat ik in de verkeerde winkels keek ) Maar uiteindelijk heb ik hem via marktplaats voor 15 euro kunnen kopen. Daar stonden er heel veel op, dus wellicht is dat een idee.

Wat je ook kiest: veel succes !

Groetjes, Jolanda 33w6d

ik vind het voedingskussen geweldig, ik heb er bij mijn eerste mee geslapen en daarna gebruikt om te voeden en bij mijn tweede heb ik er mee geslapen. Ze is nu 10 dagen oud en ik slaap er nog mee haha. Ik ben er   verslaafd aan. De mijn was van Prenatal en was redelijk duur vond ik zelf, maar hij heeft het geld dubbel en dwars opgeleverd!

Hey meisjes,

Ik heb zo'n kussen dus niet want dacht ook zo van pff waarom heb je zoiets nodig,dacht dat het enkel was om te slapen en wist dus eigenlijk niet dat je het achteraf ook nog kan gebruiken voor de baby...
Nu ik zo al jullie positieve reacties hoor ga ik mij er ook een aanschaffen hoor,lijkt me echt intressant..
Liefs orchideke

Ik heb hem in mijn eerste zwangerschap aangeschaft en er geen moment spijt van gehad dat ik die gekocht had. Hij ging overal mee naar toe. In bed, op de bank, toen ik nog zwanger was en naderhand gebruikt met voeden!!

Echt een super ding.

Nu ben ik  bijna 15 weken zwanger en hij ligt .... weer in  mijn bed ( een soort 2e maatje) ik slaap heerlijk nu ik hem weer bij me heb liggen. toch net even die extra steun die ik nu nodig heb!

Dus, wat mij betreft.. een absolute aanrader!

Succes,

Liefs,

Suus  

Om te voeden zal het echt geweldig zijn maar om te slapen.....wat een onding! echt veel te groot heb het echt geprobeerd maar na een aantal nachten ruzie met dat ding ben ik weer terug gegaan naar en dun kussentje

Ik heb die van de HEMA, een geweldig ding en niet zo duur
Ik vind hem heerlijk bij het slapen en idd ook voor het zitten op de bank en kijk er nu al naar uit om mn kindje de borst te geven terwijl ik ondersteuning heb van dat ding (had hem bij mijn zoontje niet).
Hij schijnt ook handig te zijn om je baby te ondersteunen dus echt een veelzijdig kussen!

Liefs Nika

Terug
Bovenaan