Voedingskussen, handig om mee te slapen?

Hi Talke,

Heb zelf zo'n kussen cadeau gekregen van mijn zusje en dacht in 1e instantie dat dat enorme ding nooit in mijn bed zou passen maar ben daarvan terug gekomen. Vind het vooral erg lekker om als ik nog even lig te lezen of tv kijk in bed omdat je volledig kunt ontspannen. Als ik me overdag even niet helemaal lekker voel of zo'n last van (vooral) mijn stuitje heb ga ik er even op liggen. Het feit dat dan onmiddelijk alle spieren en gewrichten die duwen en trekken kunnen ontspannen maakt dat ik na een half uurtje weer een heel stuk opgeknapt ben.

Slapen met het kussen levert nog wel eens wat strubbelingen op maar gaat over het algemeen prima. Zelfs mijn moeder heeft 't even geprobeerd, ze heeft (voor haar rugklachten) meteen zo'n kussen toegevoegd aan de verjaardags-verlanglijstje.

Geloof dat je bij mij uit de buurt komt (Maastricht)? Ik heb 'm in een heel leuk en vrolijk kleurtje van bij Heppie&Co op de Kesselskade.

Succes met de afwegingen.

Gr. Katya

Hi Talke,

Heb zelf zo'n kussen cadeau gekregen van mijn zusje en dacht in 1e instantie dat dat enorme ding nooit in mijn bed zou passen maar ben daarvan terug gekomen. Vind het vooral erg lekker om als ik nog even lig te lezen of tv kijk in bed omdat je volledig kunt ontspannen. Als ik me overdag even niet helemaal lekker voel of zo'n last van (vooral) mijn stuitje heb ga ik er even op liggen. Het feit dat dan onmiddelijk alle spieren en gewrichten die duwen en trekken kunnen ontspannen maakt dat ik na een half uurtje weer een heel stuk opgeknapt ben.

Slapen met het kussen levert nog wel eens wat strubbelingen op maar gaat over het algemeen prima. Zelfs mijn moeder heeft 't even geprobeerd, ze heeft (voor haar rugklachten) meteen zo'n kussen toegevoegd aan de verjaardags-verlanglijstje.

Geloof dat je bij mij uit de buurt komt (Maastricht)? Ik heb 'm in een heel leuk en vrolijk kleurtje van bij Heppie&Co op de Kesselskade.

Succes met de afwegingen.

Gr. Katya

Dag Talke,

Ik kan hem je alleen maar aanraden! bij mijn eerste heb ik hem heel laat gekocht, maar nu gebruik ik hem al weer een maand minimaal. Het is zo lekker om je lichaam op alle plekken goed te ondersteunen.
Ik ben net met vakantie geweest en als ik het kussen niet mee had genomen, dan was ik zuur geweest. Ik heb heerlijk geslapen.

Bij het voeden van mijn eerste heb ik hem ook heel veel gebruikt. Mede ook omdat ik een keizersnede had, kon ik mijn kind niet op mijn buik leggen, dus lag hij onder mijn oksel door op dat kussen. Heel ideaal.
Hij is in aanschaf wel duur, maar ik heb hem wel optimaal gebruikt. Daarnaast heb ik hem aan vriendinnen om mij heen ook geleend, dus is hij al meerdere malen gebruikt.

gr mama van MD

hallo,

Ik heb nog geen seconde spijt gehad van de aanschaf. Ik heb hem ook van de hema en hij  is super. Ik twijfelde er ook aan tijdens mijn zwangerschap. Ik heb spijt dat ik hem niet eerder heb gekocht, dat had me veel pijn en slapeloze nachten bespaard! Ik kan je dus alleen maar aanraden om hem aan te schaffen!

Groetjes,
mv Tijs

Hoi

ik heb hem ook via een andere babyforum. 15 euro. IDEAAL!!!! Mijn dochter is nu 3 maand en gebruik hem voor het voeden, ook om haar op te leggen op haar buik, er tegen aan laten zitten, de andere 2 kids liggen er op en ik gebruik hem als ondersteuning in de rug. HEERLIJK!!!

xxx Nienke

Heerlijk wat veel reacties..

Ik had in eerste instantie niet eens aan de Hema gedacht! Ik heb op de site gekeken en hij kost 35 euro, dat valt mee in vergelijking bij prenatal en babydump (daar rond de 50 euro)

Ik ga er zeker eentje kopen, ik moet aanstaande week toch nog effies de stad in. bedankt voor jullie adviezen

liefs
talke

Terug
Bovenaan