Voedsel-angst!!!!!

pfffff, waar slaat dit nou op?! Over elk onderwerp wordt wel vaker een vraag gesteld en als je de vraag niet interessant of irritant vind, moet je er gewoon niet op reageren.

Ja, mensen zouden best eerste eens op zoek kunnen gaan naar eerdere berichten, maar we zijn niet allemaal van die wizz kids zoals jij. Niet iedereen begrijpt dit soort functies.

Dussuh, hou je smart remarks voor je en laat iedereen de vragen stellen die ze willen. Weet zeker dat jij ook niet alles wist voordat je op dit forum belandde. Ik heb er in ieder geval heel veel van geleerd. Ook door vragen van anderen.
 
Ik vind ook dat iedereen vrij staat om te vragen wat zij wilt. En daarnaast staan sommige zaken niet in de folders, boeken en dergelijke. Vooral de praktijkervaringen niet! Ik vind het juist goed dat alles hier kan en mag want zo neem je toch zorgen weg bij mensen waar ze anders dehele tijd mee blijven zitten. Dus inderdaad, als een oderwerp je niet interesseert dan reageer je gewoon niet. klaar.
 
THAIZA
ik vindt jouw wel heeeeel irritant worden meid!
ik heb toevallig de hele dag gewerk, dus geen tijd gehad om op jouw reactie een reactie te geven. en waarom zou ik nog een reactie moeten geven?! ik vindt gewoon dat vele liggen te ziften over het eten/drinken (ik ga niet in herhaling).
en voor HUN eigen BESTWIL, adviseer ik om daarmee te kappen. want zo heb je toch geen leven?!
en nog iets; ik zet deze topic anoniem, omdat ik zelf heel vaak berichtjes met mijn eigen naam plaats en die worden altijd zeer gewaardeerd. en anders heb je altijd van die mutsen erbij die je dan gaan liggen afkutten, ook al geef je een fatsoenlijk antwoord en ook al bedoel je het goed. en daarom schrijf ik hier anoniem. en dat is mij ook goed recht.
groetjes.
 
Zo anoniem, je bent je stress weer kwijt zou ik zo zeggen. Daar zijn trouwens andere sites en forums voor hoor!!!

Dat je beter niet teveel kaneel moet eten is wetenschappelijk bewezen en werd mij bij diarree door de apotheek afgeraden. Je kind kan later een leerachterstand oplopen. Dus geen flauwekul.

 
Een van de bijverschijnselen van zwanger zijn is nu eenmaal je overal druk over maken en of dat nu is over voedsel, alcohol, de HEMA, je partners, je schoonfamilie, de mails: we reageren overal veel heftiger op nu. Grappig dat we dat van elkaar niet doorhebben, terwijl we allemaal in hetzelfde schuitje zitten...
 
Terug
Bovenaan