Voel me een beetje alleen en wil graag met anderen erover praten.

Hoi

Mariyati,
Herkenbaar hoor, het emotionele. Er gebeurd zoveel in je lichaam. Dat dat eigenlijk niet zo gek is.
Soms reageer ik ook op een manier dat ik niet weet waarom, en me daar achteraf naar man toe enorm schuldig kan voelen.
Net zoals vandaag, heb een erg pijnlijke dag vandaag, zak door bekken heen, ben onwijs moe. En heb even zo een dag van, ik heb het helemaal gehad. Pfff, kijk er naar uit dat man thuis komt, maar langs andere kant heb ik gevoel, ben liever alleen, lekker in bed, wachtend op de dag van morgen. Erg he? :s
En op je buik slapen, deed ik in het begin ook. Maar met die toeter die ik nu heb gaat dat niet meer. Maar zoals marissa omschrijft, voedingskussen, heerlijk:D ligt nu achter me rug, zodat ik me niet te vaak kan draaien(moet voor mn bekken, mag eigenlijk enkel op rechterzijde slapen, met dan nog kussentje tussen de benen. Maar momenten dat ik echt niet in slaap geraak, ga ik toch ff op andere zijde liggen, half op het kussen, zodat je toch beetje gevoel van op je buik slapen hebt. Heerlijk, meestal slaap ik dan meteen.

Marissa,
Heerlijk he, dat kussen, kan echt niet meer zonder, slaap al sinds week 18 ongeveer met dat kussen. Kan hem niet meer missen, word nog wat na bevalling hihi. Hoewel, dan kan ik weer lekker op mn buik liggen hihi.
En spannend, foto's maken van het huis, volgende week in de verkoop. Erg spannende tijden breken voor jullie aan. Leuk hoor.

Liefs,
Bloemetje
30 wkn en 6dgn zwanger van 1e kindje.

Hey Bloemtje,

Hoe gaat het met jou?
Is het een beetje uit te houden met je bekkeninstabiliteit?
Ik kan begrijpen dat je er machteloos door voelt, zelf heb ik er af en toe last van.
En dan ben ik echt afhankelijk van mijn partner.
Maar dat kan ik zelf maar moeilijk begrijpen, omdat ik voorheen alles alleen en zelf doen.
Maar op dat moment voel ik me een invalide die het wel wil maar niet kan!
Kan soms heel frustrerend zijn.
Gelukkig weet hij waar het door komt en doet hij extra lief voor me zodat ik daarna weer in tranen uitbarst.
Soms heb ik er ook schoon genoeg van en zou ik willen dat het er al was.
Maar dan lees ik weer verhalen van meiden die het veel zwaarder hebben en dan denk ik bij mezelf dat ik me niet zo aan moet stellen.
Maar vind het wel fijn om het even van me af te schrijven, en mede lotgenoten te ontmoeten.
Heb je verder deze week nog wel wat leuks kunnen doen?

Iedereen, alvast een fijn weekend toegewenst!!

Liefs Mariyati

Hoi Mariyati,

Ook last van bekken, vervelend.
Ja, het is moeilijk afhankelijk te zijn van partner. Ik ben ook iemand die het allemaal zelf wil doen, op mn eigen manier. Maar dat lukt gewoon ff niet. Vind dat erg vervelend. Je hebt een beeld voor ogen, maar je kan het niet waarmaken.
Er zijn inderdaad mensen die het erger hebben, en daar denken we dan aan. Maar soms is dat erg moeilijk.
Hoe het nu gaat, vandaag heel slecht, elke stap doet pijn, zak regelmatig door bekken. Dus vandaag geen beste dag.

Deze week niet echt wat leuks gedaan nee.
Jullie?

Tot snel.

Een goede morgen allemaal,

Nou... het weekend is alweer als een rotgang voorbij gegaan en ik ben weer alleen thuis.
Dit weekend heb ik alvast voor een babykamer gekeken, en ik moet zeggen... dat zijn er erg veel!!
Maar ook voor een erg mooie prijs.
Dus ben ik ook op Marktplaats wezen kijken, daar worden veel complete babykamers aangeboden voor een leuke prijs.
We hebben het niet slecht maar zeker ook niet breed maar ik zit erover te wegen om via Marktplaats een babykamer aan te schaffen.
Zouden jullie dat ook doen of hebben jullie alles nieuw?
Als ik zo het lijstje bekijk... wat moet ik nog veel aanschaffen.
Maar wel leuk om alvast naar te gaan kijken.
Zo hier en daar krijg je natuurlijk ook wat toegeschoven maar het is toch wel erg leuk om zelf voor die dingen te gaan kijken en kopen.
Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad. Of een leuke Valentijnsdag?

Liefs....

Hoi meis,

Hier gaat het redelijk, veel pijn, maar blijven genieten. Gisteren waren we uit eten, en ons kleintje was duidelijk mee aanwezig, hihi, hallo, ik ben dr ook hoor :) Erg leuk.

En om even op je vraag terug te komen.
Wij hebben bijna niets nieuw gekocht, alleen de kinderwagen. Die hebben we nieuw aangeschaft, hebben we gekregen van mn vader. Kinderwagen doe je toch erg lang mee. En kan ook een eventueel tweede kindje in.

Hoe gaat het met de andere dames?

Liefs

Hoi meiden,

Wat gaat een weekend toch ontzettend snel voorbij he.
Wij doen niet aan valentijnsdag dus ik heb niks gehad.
1 van jullie nog iets leuks of moois gehad van man of vriend?

Mariyati, ik kan me heel goed voorstellen dat je niet alles nieuw koopt hoor.
Alles is ook zo ontzettend duur he.
Gewoon lekker rondstruinen op marktplaats joh en dan kom je vanzelf iets moois en of leuks tegen wat je tegen een hele mooie prijs kunt kopen.
Haha en dan kun je nog trots op jezelf zijn ook dat je straks zo iets leuks hebt staan voor minder geld.

Bloemetje1985, wat leuk dat jullie kleine beeb zo aanwezig was tijdens jullie etentje.
Geniet er maar lekker van. Het lijkt me zoiets moois en bijzonders om in je te voelen.

Met mij gaat het wel goed.
Ben afgelopen zaterdag weer voor het eerst ongesteld geworden na me miskraam dus dat vond ik wel fijn want zo weet ik toch weer dat me lichaam goed hersteld is.
Nu maar hopen dat mocht ik weer zwanger raken dat dan alles wel goed mag blijven gaan.

Dames een fijne dag nog,
Liefs, Nathalie

Morgen dames,

Vannacht een zeer korte nacht gehad, manlief had erg vel last van zijn rug waardoor hij de hele nacht heeft liggen woelen, ook ik heb erg slecht geslapen, had veel last van mijn buik en bekken.
Merk nu ook dat de kleine steeds actiever begint te worden wanneer ik rust neem.
En soms voelt mijn buik aan als een betonnen ballon.

Afgelopen zaterdag heeft mijn vriend de baby voor het eerst gevoeld!
Dat was erg speciaal.
In het begin wanneer ik het voelde, legde hij zijn hand op mijn buik maar dan zul je net zien dat het dan stil werd... en ja hoor... ze hield zich stil maar na een tijdje zijn hand op mijn buik voelde hij het ook.
Hij vond het wel een beetje eng, ik vond het wel schattig om te zien.
Verders doen wij niets aan Valentijn want de dag erna was het alweer een jaar geleden dat we elkaar leerde kennen.

Nathalie, ik ben blij te horen dat het alweer een beetje beter met je gaat.
Ik kan begrijpen dat je het fijn vond dat je weer ongesteld bent geworden, dat wijst er in iedergeval op dat je een gezond lichaam hebt die snel en goed hersteld.
Ik duim voor je dat je zeer spoedig weer zwanger mag raken.
En dat alles naar behoren verloopt.

Bloemetje, wat heerlijk om je kleintje zo aanwezig te voelen.
Wanneer voelde jij het voor eerst?
En wat voor soort gevoel had je toen?
Ik kan me nog goed herinneren dat ik het in week 19 voelde.
Maar ik dacht dat het mijn darmen waren die opspeelde.
Later merkte ik pas dat het die kleine was.
Wel grappig.

Ik ga nog even wat proberen bij te slapen, veel kan ik toch moment niet doen.
Weer last van rug en bekken.
Meiden,... hoop snel weer van jullie te horen.
Fijne dag nog...
Liefs  

Hoi dames,

'tis weer ff geleden dat ik wat schreef en nu had ik heel veel te lezen van jullie verhalen. Maar nu ik aan het schrijven ben weet ik al niet meer wat jullie hebben geschreven. Ik heb daar altijd al moeite meegehad, met iets lezen, het vervolgens opslaan en er dan op te reageren of vragen te beantwoorden(zoals vroeger op school met begrijpend lezen). Hoewel het me errug gezellig leek om hier zo met jullie te kletsen, haak ik ff af. Het is niets persoonlijks naar jullie toe, maar het is voor mij gewoon te lastig om zoveel verhaallijnen door elkaar te volgen en dan dus nog te reageren. Komt ook nog bij dat ik heel erg moe ben, dus wordt het extra moeilijk.
Je zult me nog wel regelmatig op het forum tegen komen, dus helemaal weg ben ik niet.
Nou ik hoop dat jullie het begrijpen.... En als iemand toch contact wil houden, dan zou ik liever 1 op 1 met iemand mailen. Dan kan ik het tenminste volgen :)

Liefs, Yvette

Terug
Bovenaan