voel me ff heel erg klote, leuk hoor egoistisch zijn

he meiden sorry maar moet dit ff kwijt, vandaag bij me schoonzus en me broer geweest bij der hondje kijken, en der zus was daar ook, en ik vertelde heel vrolijk dat ik zwanger ben na ander half jaar, terwijl zij 2 jaar bezig zijn en nu eerste insiminatie hebben gehad, en die niet gelukt is,

ze was heel erg teleurgesteld in me en kon het niet verdragen kreeg ff op me falie van der waar iedereen bij was.

ik kan wel voor me kop slaan baal als een stekker, was zo egoistisch zo kwam het over bij hun en dat ik hun niks gun, nou hun gun ik het allermeest,


klote man gvd, sorry voor me taal meiden moest dit ff kwijt,.

had het aan me man verteld en die zei van naja of het bij jou zo makkelijk afgaat, die was eerder kwaad op hun.

gr
 
Wel een vreemde reactie.Jullie hebben er zelf ook voor moeten knokken en het is niet binnen 1maand gelukt.Waarschijnlijk schok ze en verkeerde ze verkeerd.Zou het even laten bezinken.En er samen over een tijdje over praten.wij zelf zijn 4jaar bezig geweest voor ons eerste wondertje.ik vond het ook altijd moeilijk om te horen als iemand om mij heen zwanger was.Reageerde dan in hun bijzijn leuk,maar kon naderhand wel in tranen uitbarsten.
Waren moelijke situaties.
 
nee ze schrok niet, ze was echt teleur gesteld , dat ik geen rekening met hun hielde, dus ja, ik laat haar gaan voel me wel heel verdrietig, en me buik doet nu heel veel pijn van de spanning, ik moest ook nog eens naar huis rijden 3 kwartier, want de kleine is bij opa en oma aan het logeren.

dus ja ik praat er niet meer over .
 
Ik vind het helemaal niet egoistisch van je. Jij mag toch blij zijn met je zwangerschap?! Jullie hebben er zelf ook hard voor moeten knokken om zwanger te raken en al had je dat niet, dan nog mag je trots zijn. Tuurlijk is het voor hun vervelend en verschrikkelijk dat het nog niet gelukt is, maar dat wil niet zeggen dat dan niemand zwanger mag worden in de omgeving of er maar iets over mag zeggen. Dan vind ik dat hun een ander geen geluk gunnen! Wij hebben ook heel hard moeten knokken om zwanger te worden en als een wonder lukte het en nog wel op de "natuurlijke" manier ook. Terwijl ze tegen mij een paar jaar geleden hadden gezegd dat dat voor mij vrijwel onmogelijk is. Natuurlijk vond ik het moeilijk als mensen in mijn omgeving vertelde dat ze zwanger waren, maar ik was wel blij voor hun en gunde het hun ook. Thuis zat ik dan heus wel eens te huilen dat het bij ons maar niet lukte. Ik vind niet dat ik of hun in jou geval het recht hebben om zo tegen je uit te varen. Doe het rustig aan en denk aan je baby!

Geniet van je zwangerschap, het is een bijzondere tijd en al helemaal als het niet vanzelf is gegaan.

Angie30
 
thnx allemaal, zij vind het heel leuk voor me dat ik zwanger ben en blij maar omdat ik heel happy en vrolijk het zei en waar haar familie bij was, zei ze niks, en ze keek me wel aan, en negeerde me, me opuders waren erbij, toen ik weg ging en sorry zeide kreeg ik in eens de volle laag waar iedereen bij is,


ik zelf liep ook bij het ziekenhuis, en moest nu wachten om ongi teworden en moest ik weer bloed laten prikken of met progestoron goed was, als die goed was dan konden ze niks meer voor me doen, terwijl ik endometriose heb en pcos , bij haar is alles goed en bij me broer ook, alleen haar baarmoedermond zit op een hoekje, vandaar dat het niet lukte. gelukkig is bij mij wel weer op natuurlijke manier gegaan, maar als ik nu niet zwanger was en me progestoron goed was, stond ik gewoon met beide voeten op de grond buiten het ziekenhuis en zelf maar uit zoeken.

ik snap haar wel , en heb ook me verontschuldiging aan geboden, maar die accepteerde ze ff niet.
 
Maak je inderdaad niet druk.Denk nu aan jezelf en het wondertje in je buik.
Het is inderdaad niet leuk,maar jij kan er ook niks aan doen dat het bij hun niet lukt.
Betekend inderdaad niet dat jij verder gaat met je leven en dus ook zwanger raakt.

Ze zal er toch mee leren om moeten gaan.
Hoe reageerde je broer dan?
 
me broer zei helemaal niks die nergeerde me gewoon totaal, die was ook zo teleurgesteld. ik voel me zo klote erdoor wil helemaal geen rize zit alleen maar tehuilen en me man is kwaad op hun, en wilde nog hun bellen/smsen ik zei niet doen gooi je alleen maar meer olie op het vuur, kweet niet meer wat ik moet doen, ik kan nu echt niet genieten van de kleine in me buik.
 
Terug
Bovenaan