he meiden sorry maar moet dit ff kwijt, vandaag bij me schoonzus en me broer geweest bij der hondje kijken, en der zus was daar ook, en ik vertelde heel vrolijk dat ik zwanger ben na ander half jaar, terwijl zij 2 jaar bezig zijn en nu eerste insiminatie hebben gehad, en die niet gelukt is,
ze was heel erg teleurgesteld in me en kon het niet verdragen kreeg ff op me falie van der waar iedereen bij was.
ik kan wel voor me kop slaan baal als een stekker, was zo egoistisch zo kwam het over bij hun en dat ik hun niks gun, nou hun gun ik het allermeest,
klote man gvd, sorry voor me taal meiden moest dit ff kwijt,.
had het aan me man verteld en die zei van naja of het bij jou zo makkelijk afgaat, die was eerder kwaad op hun.
gr
ze was heel erg teleurgesteld in me en kon het niet verdragen kreeg ff op me falie van der waar iedereen bij was.
ik kan wel voor me kop slaan baal als een stekker, was zo egoistisch zo kwam het over bij hun en dat ik hun niks gun, nou hun gun ik het allermeest,
klote man gvd, sorry voor me taal meiden moest dit ff kwijt,.
had het aan me man verteld en die zei van naja of het bij jou zo makkelijk afgaat, die was eerder kwaad op hun.
gr