voel me ff heel erg klote, leuk hoor egoistisch zijn

thnx allemaal van jullie reactie jullie kunnen het begrijpen, ik zelf niet, had ike cht moeten zeggen van joh heb iets leuks tevertellen , maar si dubbel wil jullie niet pijn doen? ofzo, in plaats van joh heb leuk nieuws ben zwanger ?
 
Heey mamma sharon,
Ik vind het wel heel erg hoe hun reageren, tuurlijk is het moeilijk voor ze maar kom op jij ben ook lang bezig geweest en ziekenhuis en onzeker het is niet zo dat je het effe per ongeluk of binnen 2 maanden cadeau gehad hebt, en natuurlijk mag je dan blij zijn en blij reageren naar je familie bedoel als je dat niet eens meer naar je familie kan doen ook al zijn hun ook bezig, het zou juist voor hun een oppepper moeten zijn dat bij jou na 1,5 jaar het toch ineens gelukt is terwijl ze niks hebben kunnen vinden, ze moeten juist blij voor je zijn en natuurlijk hou jij rekening met hun gevoel maar kom op mag je ook even een euforie moment hebben omdat het eindelijk gelukt is.

Ik ben het met je man en iedereen hier eens, hoe rot het ook is dat ze zo doen zij moeten zich bedenken dat zij verkeerd gereageerd hebben, naar mijn mening hebben ze nu zo gereageerd zo van dus omdat het bij ons niet lukt mag het bij niemand niet lukken ??? dat is pas egoistisch. ze zouden blij voor je moeten zijn ipv alleen aan hun eigen gevoel te denken.

Kom op meid laat je niet gek maken, geniet van jouw wonder en wees blij dat je niet langer in het ziekenhuis hoeft rond te huppelen om er achter te komen waarom het niet lukt etc.

Meis ik sta achter je en denk meerdere met je.
Dikke knuffel
 
ik had het ook niet van hun verwacht, want toen ze er aan begonnen was het zo van nou lukt het niet jammer dan, maja ik snap dat ze zo reageren, maar had pas geleden ook dat de buurvrouw vertelde dat ze zwanger was, ik zeg goh gefeliciteerd , ook al voelde me ik een beetje kut erdoor toch wa sik blij voor der,

kijk me broer en schoonzus zijn wel blij voor me en hopen dat het goed gaat maar had niet zo moeten zeggen van joh: heb goed nieuws ben zwanger, had anders moeten brengen, niet uitbundig zeg maar, meer van : joh heb goed nieuws maar durf het moeilijk te zeggen want jullie zijn lang bezig en is dubbel, maar ben zwanger,

Ik voel me er echt zwaar kut door vooral omdat het me broer is, en weinig kontakt met hem heb vanwege afstand kwa woning enzo, ze zei ook als je zo door gaat met egoistisch zijn duw je alleen maar mensen weg.

maja ik laat ze met rust, maar of ik kan genieten naar zo;n domper weet ik niet, ik slaap er nu echt zeker weten slecht door,. en praten durf ik niet meer bang dat ik weer een grote preek en uitbarsting krijg,


thnx allemaal voor jullie reactie en steun
 
Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik vind je helemaal niet egoïstisch hoor!!
Als zij zwanger is wil ze het toch ook van de daken schreeuwen!!
Natuurlijk is het erg dat hun kinderwens nog niet in vervulling is gegaan, maar daarom moet ze het anderen niet misgunnen!!

En vertel haar maar gewoon de waarheid al ze weer gaat zeuren!!! JIJ MAG ONTZETTEND BLIJ ZIJN OMDAT JIJ ZWANGER BENT!!!!!!!!

Groetjes Anne
 
Meis voel je absoluut niet ego dat ben je niet.
Laat je dat ook niet aanpraten.

Kom op mag jij blij zijn moet je het dan al rouw nieuws brengen, bedoel snap dat ze balen dat het bij hun nog niet gelukt is maar kom op.

Ik zou best eens even met ze willen praten zeg. . . . . .

 
Ik snap wel dat het voor hun moeilijk is, ze zal er wel niet op gerekend hebben dat je met dat nieuws kwam. Een eerste reactie is nooit te voorspellen.

Maar jij hoeft je zeker niet schuldig te voelen. Het zou pas raar zijn als jij moest wachten met zwanger worden omdat zij al langer bezig is met zwanger worden.
Ik heb een soortgelijke ervaring gehad met mn schoonzusje en dat is pas goed gekomen toen ze zelf ook zwanger was. Ze had het er heel moeilijk mee, kon het niet accepteren en vond dat wij hadden moeten wachten, helemaal omdat het onze derde is. Tsja... ik heb toen tegen haar gezegd dat wat er bij haar allemaal is gebeurd losstond van mijn zwangerschap en dat ik niet van haar verwachtte dat ze blij voor me zou zijn en dat ik hoopte dat ze het een plekje kon geven. TOen ze zwanger was heeft ze weer contact opgenomen. en tot die tijd hebben we elkaar niet gezien.

Ik snap het ook wel een beetje, dus neem haar niks kwalijk!
 
Je had het misschien iets tactischer kunnen brengen idd, maar aan de andere kant jullie hebben ook al een hele weg afgelegd en dan valt het niet mee om zoiets neutraal te brengen, laat het lekker even overwaaien en neem hun reactie die waarschijnlijk uit begrijpelijke frustratie voortkomt niet te persoonlijk op!

En Van harte met je zwangerschap
 
van harte met je zwangerschap en egoistisch is het niet, je bent gewoon blij . je bent ook al ene tijd bezig geweest entja het lukt niet altijd om iets mettact te brengen. haar reactie wasook nietnodig, misschien wel te begrijpen maar ja zwanger zijn is iets leuks dus dat mag je ook leuk vertellen. het is toch niet zo dat jij je schuldig moet gaan voelen voor de baby in je buik. probeer er toch van te genieten en wacht af of zij nog contact opneemt. je hebt je excuus al anageboden en meer kun je niet doen
 
Terug
Bovenaan