ik had het ook niet van hun verwacht, want toen ze er aan begonnen was het zo van nou lukt het niet jammer dan, maja ik snap dat ze zo reageren, maar had pas geleden ook dat de buurvrouw vertelde dat ze zwanger was, ik zeg goh gefeliciteerd , ook al voelde me ik een beetje kut erdoor toch wa sik blij voor der,
kijk me broer en schoonzus zijn wel blij voor me en hopen dat het goed gaat maar had niet zo moeten zeggen van joh: heb goed nieuws ben zwanger, had anders moeten brengen, niet uitbundig zeg maar, meer van : joh heb goed nieuws maar durf het moeilijk te zeggen want jullie zijn lang bezig en is dubbel, maar ben zwanger,
Ik voel me er echt zwaar kut door vooral omdat het me broer is, en weinig kontakt met hem heb vanwege afstand kwa woning enzo, ze zei ook als je zo door gaat met egoistisch zijn duw je alleen maar mensen weg.
maja ik laat ze met rust, maar of ik kan genieten naar zo;n domper weet ik niet, ik slaap er nu echt zeker weten slecht door,. en praten durf ik niet meer bang dat ik weer een grote preek en uitbarsting krijg,
thnx allemaal voor jullie reactie en steun