Voel me nu zo'n slechte moeder!!!

Lieve Fennie,

Wat een ongeluk weer voor je kleine man, en een schrik voor jou. Heb met je te doen, maar jij kan hier ook weer niets aan doen, deze dingen gebeuren en horen erbij. Hier ook een kleine brolle pilote, iets minder drastisch gelukkig dan jou kleine held, maar toch vaak de blauwe plekken creme in de aanslag.

Geniet van je kleine piloot, want zelfs met blauwe plekken en kapotte lip hij is en blijft een heerlijke mannetje.

Even diep adem voor de mama en dit achter je laten, niet meer aandenken, op naar de volgende stap.

Liefs Nanda

Hoi,

Weet je wat een 'slechte' moeder is. Een moeder die haar kind niks laat ondernemen omdat ze bang is dat hij valt.
Skip is ook superondernemend.... hij klimt overal op, klautert trappen op en af, duikt van de bank (achterstevoren), valt op de meest onverwachte momenten. Hier ook regelmatig blauwe plekken, schaafplekken of een bloedlip(je).
Maar het leuke is, het maakt hem niks uit. De volgende keer is hij net zo onbevangen als daarvoor en daar ben ik dan wel weer trots op.
Doordat jij als moeder niet als een persoonlijke beveiliger naast hem zit de hele tijd geef je hem zelfvertrouwen mee. Goed hoor!!!

Groetjes, Noortje mv een ondernemende mannetje

Hey meid!
Voel je geen klote moeder! Dat is nergens voor nodig! Je hebt een ondernemend mannetje en ik kan er over meepraten!!! Thomas heeft bijna iedere week wel een bult op zijn hoofd! Ik voel me ook heel vaak heel erg lullig maar ik heb helaas geen ogen in mijn rug (dat zou afentoe best handig zijn haha) Het is nu even vallen en opstaan! Even huilen en dan is het weer goed. Komt echt goed met onze ondernemende mannetjes!
Dikke knuffel en niet meer verdrietig zijn he! En je bent een hele goede en lieve mama! Jente vind jou echt de aller aller liefste mama!
Liefs Esther

Je bent helemaal geen slechte mama!!!!

Groot worden hoort nu eenmaal met vallen en opstaan..

En net wat Esther zeg; je hebt nu eenmaal geen ogen in je rug!
Wel een tip; Mocht je Jente weer eens ergens op staan, ren dan niet van schrik naar hem toe. Dit laat ze schrikken en dan vallen  ze juist. Probeer even te slikken en er rustig heen te lopen..

Kay stond hier laatst ook met zijn handen in de lucht te zwaaien op het randje van de bank. Kreeg een hardverzakking. Heel rustig naar hem toe gelopen en toen van de bank gegrist hahaha.. Pff...

Niet vergeten dat je een goede liefdevolle moeder bent!

Esmé mv Kay

Kian z'n voortand mist ook een stukje, en het fubbertje tussen z'n lip en kaak (jij had er een mooier woord voor) is ook gescheurd.
Wees blij dat je geen kindje hebt wat loom voor zich uit zit te staren de hele dag!
Liefs Nelleke

Hoi,

Voel je geen slecht moeder!! Vallen doen ze (bijna) allemaal. Hier ook eentje die regelmatig een tand door zijn lipje heeft of weer op zijn gezichtje valt. Komt echt wel weer goed allemaal hoor!!

Gr. Natasja mv JAmie

Och ik kan het me zo voorstellen, toen Max de eerste keer van de bank viel werdt ik gewoon helemaal misselijk.
Nu heeft ie inmiddels zo vaak zijn hoofd gestoten tegen de koffietafel dat het voor hem een soort van routine is geworden (ik vind het nog steeds tenenkrommend naar!) hij loopt nu naar de koffietafel en beukt expres zijn hoofd ertegen aan....want dat is tenslotte waar de koffietafel voor dient in zijn ogen.
Maar goed, het hoort er bij denk ik dan maar, ik kan hem toch moeilijk vastbinden en het is nou eenmaal een ondernemend jongetje.
Voel je absoluut geen slechte moeder (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het) je bent juist geweldig, je hebt de moed om Jente alle ruimte te geven die hij nodig heeft om een dapper, slim en ondernemend mannetje te worden....blauwe plekken en al.

Ajuus, ilja

Nee joh...je bent een hartstikke lieve mama voor Jente,heb ik zelf gezien op de laatste forumdag.Het hoort er nu helemaal bij,heel cliché,maar met vallen en opstaan he!

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan