Voel me nu zo'n slechte moeder!!!

Hallo lieve meiden,

Wat kunnen een aantal berichten in zo'n korte tijd je toch weer een goed gevoel geven.
Ben echt weer wat opgeknapt van al jullie lieve reactie's!

Ik weet zelf ook best dat je er weinig aan kan doen maar ik baal er vooral zo van dat hij meestal op zijn mond valt. Het bloed altijd in zijn mond. Niet gewoon eens een bult of een schram, nee, altijd iets in zijn mond!
Ik hoorde gelukkig net ook van mijn vriendin met twee meiden dat die het ook allebei gehad hebben en het natuurlijk altijd weer goed komt.

Nogmaals bedankt voor al jullie lieve reactie's!

Groetjes Fennie en Jente

Fijn dat je je al weer wat beter voelt.  We weten allemaal  wel dat je het niet kan helpen, maar het blijft rot om je kleintje te zien vallen.
Groetjes Laura mv Thom

heb ik ook wel eens hoor....
laatst zat ik op de bank en Mila stond bij mij..ik snel op en Mila vloog aan de kant.
ik had niet zo gauw in de gaten dat ze mij ook vast had en niet alleen tegen de bank aan stond.ze kukkelde vrij hard tegen de rand van de tafel..gevolg een week lang een blauw oog...schaam schaam
maar ja ik deed het niet extra en je kunt idd niet alles zien.
groetjes piewie

Heb je het nu over Lukas of over Jente? Natuurlijk is deze vraag niet onaardig bedoelt ofzo hoor. Maar ik wil er alleen maar mee aangeven dat onze kindjes steeds ondernemender worden en dus steeds meer vallen. Ook Lukas valt meerdere keren per dag en een tand door de lip of een dikke buil gebeurt zo vaak.

En ja bij de erge dingen voel ook ik me schuldig maar bij de niet zo erge dingen denk ik dat het erbij hoort. Je kan hem natuurlijk niet 24 uur beschermen.

Jee heftig he, en wat kun je je dan klote voelen!

Gisteren kukelde Ivar ondersteboven, hij stond aan tafel een krentebol te eten en het volgende moment zie ik hem met zijn hoofd op de grond klappen en zijn beentjes in de lucht, het ging zo snel dat ik het niet eens heb gezien
Een megabuil en ja ik voelde me ook ontzettend schuldig

Ik moet zeggen dat nu ik heb gelezen dat je je kindje ook niet teveel moet willen beschermen, daar veel in zit in me dat weer een beetje gerust stelt, ze moeten het idd zelf leren

Fennie, kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat hij steeds op zijn mond valt...heb geen tip, alleen een hart onder de riem

liefs Jenneke

Hoi,

Hier nog zo'n"slechte" mama ... verkeerde woordkeuze eigenlijk want we kunnen er niets aan doen. Ben wel trots op mn mannetje dat ie zo ondernemend is maar wees eerlijk... we zijn allemaal met vallen en opstaan groot geworden. Ik heb vandaag ook ff n paar keer heeeeeeel flink moeten slikken hoor en meneer loopt nu dus met n korstje en n flink ei op zn bol   erm... slaapt nu   dus bedoel ik haha Het gaat gelukkig wel over als ze wat steviger op hun benen staan. Dikke knuffel en je kan dr echt niets aan doen he meid dat t gebeurt.

Terug
Bovenaan