<p>Lieve iedereen, Altijd zelfde gewicht geweest en ben laatste drie maanden wat aangekomen. Opzich niet raar, maar heb al wekenlang gevoelige soms pijnlijke borsten, zo groot als ik ze nog nooit heb gehad en al zeker drie weken een soort opgezette buik. Alleen heb geen van de symptomen bij een ‘normale’ opgezette buik. Ik ben gaan voelen en googlen. En bij de dikke buik van me broer voelt het heel zacht en kun je die vrij ver indrukken. Dat kan bij mij niet. En als ik voorzichtig wanneer ik op mijn rug lig vanaf mijn schaamstreek omhoog ga met mijn vingertoppen voel ik een harde rand tot aan ongeveer mijn navel. Een soort harde bobbel. In de ochtend is mijn buik een stuk minder groot maar ’s avonds lijkt het echt op een zwangerschapsbuik. Het zou alleen maar van de eerste week van feb kunnen zijn als het al zo is. Met terugwerkende kracht heb ik best wat standaard kwaaltjes gehad zoals ochtend misselijkheid etc, maar ik heb wel vaker rare klachten en er geen aandacht voor gehad. Ik ben altijd onregelmatig geweest en soms makkelijk drie maanden niet. Ik heb er nog nooit op hoeven letten of echt last van gehad. Twee negatieve testen gedaan en zag al wel dat sommige vrouwen die onregelmatig en weinig vloeien negatief testen en toch zwanger zijn. Ik begrijp dat ik naar mijn huisarts kan gaan etc etc, maar mijn vraag is, wat zou ik moeten kunnen voelen met mijn vingers met ong 14/15 weken? Wat voelen jullie? </p>