Voel me zwanger maar negatieve test

Wat bedoel je? Zo’n harde ballon? Of je beter voelen dan ooit? Ik denk het niet. Voor mijn gevoel is dat gewoon mijn kindje. Die ballon verplaatst zich bij mij ook. Als ik op mijn rug lig, inderdaad op de plek die je beschrijft. Lig ik een tijd op mijn zij, verplaatst ie naar diezelfde kant.

En qua kwaaltjes: dat is bij iedereen anders. Bij mij zijn ze nu weg maar ze spelen de kop op als ik moe ben. Mijn moeder heeft nooit ergens last van gehad en heeft toch mij en mijn broertje gezond op de wereld gezet.

Maar weet niet of je dit bedoelde? ?

Bij mij verplaatst het ook idd. Ik merk dat ik toch iedere ochtend voel of het nog steeds zo is. Dus vraag me af of dat voelen/zachtjes drukken kwaad kan.
Ja, verder voel ik me heel erg goed. Dat was eerst wel anders.
Mijn moeder voelt ook dat er iets zit. Dus het is een raadsel. Ik zal laten weten wat de uitkomst is. Ik hoop dat het een kindje is. Onverwacht maar zeer welkom met mijn partner van 15 jaar relatie.

Ben naar de huisarts gegaan. Vertelde van de negatieve testen en dat ik gevloeid heb daarna was het meteen 'je bent niet zwanger'. Ze heeft kort wat gevoeld en zei dat ik het moest afwachten. Ik was heel snel weer buiten. Ik voel nog altijd hetzelfde net onder mijn navel en iets daar onder. Als ik in mijn buik druk voel ik allerlei geluidjes. Weet niet of dat anders ook zo zou zijn. Mij is dat nog nooit gelukt. Ik hoor ze ook als ik niet aan mijn buik zit. Mijn buik blijft groeien en wordt 's avonds 1.5 keer zo groot.
Ik heb het besproken met mijn partner. Het zou ook nog van midden/eind Jan kunnen zijn. Weet niet of het klopt maar lees ook dat een test vanaf die weken ook vaker negatief kan worden. Aldus heb ik nog altijd hele verschillende signalen en weet ik het niet. Ik ben niet aan het diëten maar let wel beter op wat ik eet. Het voelt echter totaal niet als een vetbuik al heb ik die ook nog niet gehad dus weet niet hoe dat zou moeten voelen. Het lukt me niet om een foto te uploaden van de buik. Ik ga er nu maar vanuit dat het niet zo is ook al voelt het wel zo en ik wacht het even af. Als het wel zo is merken we dat snel genoeg. Ik laat sowieso weten hoe dit afloopt.

Overigens, ik ben niet de enige die het voelt, mijn moeder en partner voelen het ook. Alleen zij weten niet wat ze zouden moeten voelen.

Ik zou denk ik toch aandringen bij de dokter op bloedtest. Of wellicht een verwijs brief naar het ziekenhuis zodat ze wellicht met een echo kunnen bekijken wat het is.

Hoi Jazz, wat een gekke reactie van jouw dokter... Ik zou als ik jou was inderdaad ook aandringen. Als jij echt graag een bloedtest wil dan heb je daar recht op! Een vriendin van mij heeft dit ook eens gehad, die zei "ik vind geen rust tot ik die bloedtest heb gehad, ondanks dat jij zegt dat ik niet zwanger ben", en toen mocht ze dus een bloedtest doen! Als het je echt rust / uitsluitsel geeft zou ik er echt naar vragen! 

Terug
Bovenaan