Voel me zwanger maar negatieve test

Ja, het is sowieso iets. Dat is duidelijk. Jammer dat een foto uploaden niet lukt. Ik merk ook wel dat ik idd weinig rust heb in mijn hoofd ervan.
Een van de dingen die je op internet leest is dat zwangere vrouwen als zij hun adem inhouden hun buik niet naar achteren kan. Dat lukt mij ook niet. De buik gaat helemaal nergens heen. Ik ga zeker weer terug...

Hoi Jazz

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Vreselijk dat ze je zosnel weer wegsturen.. ik zou er ook op aandringen om een bloedtest te laten doen!
Via https://postimages.org/ kun je een afbeelding uploaden en dan de URL code hier plakken.

Ik zou ook aandringen op onderzoek. Zelfs als je dokter gelijk heeft en het inderdaad geen zwangerschap is, dan kan je toch op z'n minst verwachten dat ze onderzoek instellen om erachter te komen wat het dan wel is. 
Mocht je bij je huisarts niet verder komen, dan kan je evt nog een andere huisarts proberen. Lukt dat ook niet, dan is een verloskundige een persoon waar je zonder verwijzing zelf naartoe kan, dus je zou evt ook een verloskundige kunnen bellen en je situatie uitleggen en kijken wat zij adviseren. Een pretecho tijdens de zwangerschap is ook een niet-noodzakelijk onderzoek waar je zelf voor moet betalen, dus wellicht kan je vragen of je via hen in aanmerking kan komen voor een echo, zodat je in elk geval kan bevestigen of uitsluiten of het om een zwangerschap gaat. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. 

He Jazz

Wat een nare situatie zeg! Het verbaast mij echt hoe makkelijk je huisarts jou heeft afgewimpeld. Ik zou zeker aangeven dat het niet lekker zit, wat Lorraine ook zegt, en een evt. pretecho is ook een optie! Alhoewel niet iefere verloskundige dat (in NL) doet: mijne bijvoorbeeld niet, maar ik heb weer een aparte plek daarvoor gevonden.

Over je buik intrekken bij adem inhouden: ik kan mijn adem inhouden en mijn buik bewust intrekken. Maar 'de bobbel' blijft dan wel, die zakt niet weg.

Laat je niet zomaar wegsturen, hoor! Het gaat om jouw gezondheid èn gemoedsrust! ??

Terug
Bovenaan