Voel mezelf zwaar kl*te!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ik voel mezelf echt kl*te vandaag!!
We zijn vandaag in 1x gestopt met roken... Want ten 1e is het slecht voor de kleine, en ten 2e kost het een hoop geld, en ten 3e... Wat is er nou lekker aan???
Maar blijkbaar zijn we echt verslaafd!!! We hebben het allemaal warm en koud, trillen regelmatig, zijn erg kribbig tegen elkaar, weten niet wat we met onszelf aanmoeten.
Mijn vriend heeft daarstrax zelfs ruzie gehad bij t Kruidvat omdat ze voorkropen
Ik wil het zoooo graag volhouden voor die kleine in mn buik maar ook voor de andere genoemde "dingen".
En dan werken tuurlijk de hormonen ook nog niet mee

Pffffffff !!!

hoi
ojee ojee,dat komt me bekend voor,ik ben 3 jaar terug in 1x gestopt.had het nooit verwacht te kunnen want ik leek net een schoorsteen!!!zag je mij dan zag je een sigaret.maar het is me 100% meegevallen.het is te doen,het word steeds makkelijker.en ik zat ook nog in een omgeving vol rokers toen.ik wens je heel veel succes,echte tips heb ik niet.als je een moeilijk moment hebt effe wat anders doen.ik heb veel kauwgum verslind en snoepjes.(minder goed voor de lijn).maar ben echt blij dat ik er vanaf ben.

succes!!!!
gr petra

He Debby

Ik kan er absoluut niet over meepraten (ik ben echt een anti-rookster), maar ik hoop echt voor je dat je het kunt doorzetten.
Er zullen vast wel moeilijke momenten komen maar denk vooral aan je wondertje in je buik. En het scheeld je inderdaad een hele hoop geld, kan je weer gebruiken om jezelf af en toe een cadeautje te geven. Misschien helpt het wel als stimulans.

Heel veel succes meid en hou het vol.
Schrijf je frustraties maar van je af misschien help het wel.

Toi toi toi
Gr Naomi

Hoi meiden,

bedankt voor jullie reacties.
En idd... Wat zullen wij blij zijn als we er echt vanaf zijn!!
En snoepjes oid of iets in je hand hebben doet wonderen idd
Maar dat maakt het er echt niet makkelijker  op hoor, ja mss een beetje...
Jeetje zeg!!!! We hebben ontwenningsverschijnselen!! Maar als ik er zin in heb, denk ik idd aan het wondertje in mn buik, en natuurlijk de andere dingen, want voor 120euro in de maand, ken je leuke dingen doen heej?!
Pff, 120euro in de maand!! Das toch eigenlijk niet normaal?!?! Dat is ff gauw omgerekend 260 gulden!!!!

Groetjes Debby.

ja hou dat ook maar in je achterhoofd,das veel geld.maar het allerbelangrijkste is je kindje in je buik.het word makkelijker echt waar!!!

gr petra

Hoi Debby,

wat goed dat jullie gestopt zijn met roken. Dat is tenslotte het allerbeste voor jou en je kindjes. En als de motivatie er is heb je al heel veel gewonnen. Ik kan me er niets bij voorstellen dat het zo moeilijk is omdat ik nooit gerookt heb, maar ik wil je wel sterkte ermee wensen.

Groetjes van marloes

Hey,

knap hoor dat jullie aan het stoppen zijn.. zwaar is dat zeker.Ik ben voor Birgit  2 of 3x gestopt en toen ik zwanger was in 1x en ik rook nog steeds niet, ik heb t de laatste tijd best moeilijk (je blijft altijd een ex-roker..) maar ik ga wel doorzetten, het is gewoon zo slecht voor je kind.
Weet je dat je na 8 dagen  van de lichamelijke verslaving af bent? (mijn ma werkt bij habicura, medisch longcentrum) Nog een paar dagen doorzetten, dat zijn die klachten iig over. Dan moet je alleen nog van de gewoonte en routine af, dat is gewoon omschakelen.

Ik heb ooit   (toen ik een keer hestopt was, een jaar) dat boek van "stoppen met roken gelezen" gewoon voor de lol. Ik vond het best een leuk boek! het geeft je een hele andere kijk op roken, over hoe je in je gedachten alles loopt te verdraaien. Eigenlijk slaat dat op elke verslaving...

Nou veel succes! je gewoon de hele dag zeggen "WE KUNNEN T!" want als je zegt ik trek t niet, kon ik maar roken, dan gaat t je waarschijnlijk niet lukken.... doe het ook voor jezelf!

Evelien (sorr voor t lange verhaal..)

Ik ben drie jaar terug ook in 1x gestopt. De eerste dag voelde ik me echt stoned. Alles ging aan mij voorbij en ik had echt afkickverschijnselen; koud, rillen, hoofdpijn etc.
Maar het werd steeds makkelijker. Ik greep naar kauwgom, zuurtjes, lollies en peperuntsnoepjes. Niet de beste oplossing, 8 kilo erbij, maar het heeft bij mij wel gewerkt.
succes, je kan het

Terug
Bovenaan