A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
bedankt dat jullie me aanmoedigen!!
Ik ben het roken echt gwn zat, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet naar verlang, want jeetje, wat kun je dat missen zeg!!
En mijn vriend zei net iets heel wijs, hij zei: Kom Deb, dan gaan we douchen want ik heb echt zin om te roken, en dan moeten we echt iets gaan doen, anders komt het niet goed.
Dat heeft wel geholpen hoor, want er is zo weer een half uur voorbij.
En zometeen lekker proberen te slapen, en dan is er weer een dag voorbij.
En wat er in de laatste reactie stond is ook wel waar hoor.
Ik ben er niet helemaal bij, moet mezelf goed concentreren om te lezen en/of na te denken (dus als ik schrijffouten of foute zinnen maak, komt het daardoor)
En het warm- koudgevoel, pffff!!!
En hier op tafel ligt ook een zak met Honingdrop hoor, haha!!
En Dylano is ook een drijfveer, want die houd je ook weer bezig hé. Alleen ligt hij nu lekker te slapen
Groetjes Debby.
bedankt dat jullie me aanmoedigen!!
Ik ben het roken echt gwn zat, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet naar verlang, want jeetje, wat kun je dat missen zeg!!
En mijn vriend zei net iets heel wijs, hij zei: Kom Deb, dan gaan we douchen want ik heb echt zin om te roken, en dan moeten we echt iets gaan doen, anders komt het niet goed.
Dat heeft wel geholpen hoor, want er is zo weer een half uur voorbij.
En zometeen lekker proberen te slapen, en dan is er weer een dag voorbij.
En wat er in de laatste reactie stond is ook wel waar hoor.
Ik ben er niet helemaal bij, moet mezelf goed concentreren om te lezen en/of na te denken (dus als ik schrijffouten of foute zinnen maak, komt het daardoor)
En het warm- koudgevoel, pffff!!!
En hier op tafel ligt ook een zak met Honingdrop hoor, haha!!
En Dylano is ook een drijfveer, want die houd je ook weer bezig hé. Alleen ligt hij nu lekker te slapen
Groetjes Debby.