Voel mezelf zwaar kl*te!!!

Hoi meiden,

bedankt dat jullie me aanmoedigen!!
Ik ben het roken echt gwn zat, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet naar verlang, want jeetje, wat kun je dat missen zeg!!
En mijn vriend zei net iets heel wijs, hij zei: Kom Deb, dan gaan we douchen want ik heb echt zin om te roken, en dan moeten we echt iets gaan doen, anders komt het niet goed.
Dat heeft wel geholpen hoor, want er is zo weer een half uur voorbij.
En zometeen lekker proberen te slapen, en dan is er weer een dag voorbij.

En wat er in de laatste reactie stond is ook wel waar hoor.
Ik ben er niet helemaal bij, moet mezelf goed concentreren om te lezen en/of na te denken (dus als ik schrijffouten of foute zinnen maak, komt het daardoor)
En het warm- koudgevoel, pffff!!!
En hier op tafel ligt ook een zak met Honingdrop hoor, haha!!
En Dylano is ook een drijfveer, want die houd je ook weer bezig hé. Alleen ligt hij nu lekker te slapen

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Super dat jullie gestopt zijn!! Het scheelt een hoop geld en natuurlijk gezondheid enz.
Ik ben zelf 2 jaar geleden in 1 keer gestopt, ik was het zo zat en stond er volledig achter en ik heb serieus nergens last van gehad.
Ik ben eerder gestopt geweest en heb toen het boek van Allen Carr gelezen: stoppen met roken heet dat oek.

Zou je kunnen kopen, dat geeft je net een steuntje in de rug.

Nou succes en als je het moeilijk hebt dan schrijf je het lekker hier van je af!

knuffel Maris

hoi debby,

ben het nu ook al een tijd  aan het proberen.
we roken nu al op het balkon en omdat die wint daar staat heb ik daar geen zin in.
ik ben van 1,5 pakje per dag naar 1 in de week.
 nu nog helemaal stoppen dan ben ik pas tevreden.

groetjes saloua

Hoi hoi,

wat hebben we een nachtje gehad zeg!!
Dachten we lekker op tijd naar bed te gaan, yeah right!
Konden erg moeilijk in slaap komen, en als we dan hadden geslapen, leek het net of we de hele nacht al hadden geslapen, maar was het net half 2!
Zo zijn we veel meer x wakker geweest, en wat duren de nachten dan lang zeg!!
En toen we eindelijk eens een xtje echt vast sliepen werd Dylano wakker... Het was toen 8.30!!
Maar tot nu toe nog geen sigaret aangeraakt... Zijn vanmorgen boodschappen wezen doen, dus proberen zoveel mogelijk afleiding te zoeken.
Echte aandrang heb ik niet... Ja, soms... Vooral 's ochtends vroeg, en na het eten... Heerlijk dan, zo'n sigaretje!! Maar het niet roken overtreft het wel roken, dus dat zit helemaal goed!!
Ik zeg het liever niet over mezelf, maar ik ben wel trots hoor!!

Groetjes Debby.

Haai,

Goed hoor dat jullie dit doen! Je mag trots op jezelf zijn hoor! Ik snap dat het heeel moeilijk is maar je hebt gelijk..het is heel erg slecht voor je kleintje. Enne cold turkey stoppen schijnt het allerbeste te zijn. Na 3 weken is alles uit je lijf en schijn je je beter te voelen. Mijn man en moeder zijn gestopt na 20 jaar roken en hebben het alles plotseling gedaan. Het is ff bikkelen maar dan ben je er het snelste klaar mee.

Ik wens je heel veel succes! Kom op he! je kan het!
gr.Ing

Hoi meiden,

ik ga jullie lekker lastigvallen als ik het moeilijk heb!!
Ik moet zeggen dat dat wel oplucht hoor.
We gaan zometeen weer lekker ons mandje opzoeken, dan is er weer een dag voorbij.
Alleen nu maar hopen dat we beter slapen, want ik moet tuurlijk wel aan mn rust komen.
Anders bellen we morgen ffkes naar de HA en leggen we het verhaal uit (hij weet dat ik zwanger ben trouwens), maar nog niet dat ik gestopt ben met roken.
Mss kan ie dan iets van een slaaptabletje voorschrijven.
Het liefst slik ik tuurlijk helemaal geen medicijnen, maar rust heb je gwn nodig, vooral nu!
En het is maar voor tijdelijk tuurlijk.
Vanmiddag heb ik ook nog ff op bed gelegen, maar nee hoor... had beter beneden kunnen blijven...
Pffff.... het lijkt wel een klaagmuur!!

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Blij dat je nog niet hebt gerookt! Als ik jou was zou ik geen medicijnen nemen, niet goed voor de baby.

Ik ben heel erg trots op jou en je man.

liefs 'klaagmuur" ;-)

Terug
Bovenaan