Voel mezelf zwaar kl*te!!!

Hey Maris, alias Klaagmuur

thnx voor je complimentje!! Altijd fijn om te horen!!
Maar er zijn ook medicijnen die wel kunnen tijdens de zwangerschap.

Ik weet nog goed dat ik toen ik aant bevallen was, ik Oxazepam kreeg, om rustig te worden. Maar das dus wel troep!! Dat snap ik dus niet, dat zij mij dat heeft gegeven... Het is harstikke verslavend, dus absoluut niet goed voor het ongeboren kind. Ik heb vervolgens ook alles over moeten geven  Tuurlijk gwn omdat ik niet lekker was hé?!

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Ze zijn gestoord daar waar jij bevallen bent! Oxazepam dat kan dodelijk zijn.....

Ik zou zelf niet voor medicijnen kiezen, weet je nog toen Dylano ziek was, toen had ik ook op een topic van jou gereageerd dat ik geen zetpil zou geven.
Je moet namelijk je lichaam zelf laten werken en uiteraard als het echt niet gaat geef ik Feline wel een zetpil hoor!! Ik ben ook weer niet zo hard :)

Maar goed, kijk wel uit met wat je slikt en hopelijk lukt het zonder medicijnen! Gelukkig steunen jullie elkaar door het samen te doen. En als je echt behoefte hebt om te roken ga je gewoon een stukje lopen met zijn allen!

Nou slaap lekker, hopelijk de hele nacht door!

liefs Maris

Hey Maris,

ja, ik ben ik het ZH in Breda bevallen. En ik moet je zeggen dat we echt een @#$%& wijf als VK hadden daaro!! Ze was van het ZH zelf, en echt een  BITCH!!
En ik heb vroeger ook Oxazepam geslikt (al lang geleden hoor), dus ja... Ik weet wat voor rotzooi het is... Laat staan voor een klein mensje.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik zelfs een beetje bang ben om in het ZH te bevallen.
Want serieus... van die vrouw heb ik soms nachtmerries!!! Je bevalt maar 1x echt   goed zeg maar, dus dat moet speciaal zijn, en je zo comfortabel (voor zover dat mogelijk is) gemaakt worden.
Maar nu draaf ik wel erg door hoor... Volgens mij zijn het de hormonen en drang naar roken die met me op de loop gaan  

En ik heb er wel alle vertrouwen in dat het lukt met stoppen met roken. Maar het is idd ff door de zure appel heenbijten... Heej lekker een appel  Krijg nu al meer honger... Gek hé?!

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Ja je bevalling hoort een feestje te zijn.... nou ja feestje.... Ik ben nu klaar voor een 2de, maar net na de bevalling moest ik er niet aan denken. Ik wilde nooit meer, was ook met recht een K.U.T. bevalling.
Ga je nu naar een andere verloskundige toe?

Vervelend dat je die medicijnen eerder hebt moeten slikken, maar als het moet dan moet het!

Als je nu trek hebt moet je inderdaad lekker een appel nemen, lekker voor dat ukkie in je buik, kan hij/zij lekker groeien!

liefs Maris

Hey Maris,

hahahaha!! Ik heb ook gezegd toen ik net bevallen was: "voor mij nooit geen 2e meer!!"
Maar het geluk overweldigd de pijn, dat blijkt nu wel weer.
En nee... Ik ga niet naar een andere VK toe. Want "mijn" VK (waren er 3) waren erg goed en begaan met ons.
Maar omdat Dylano in het vruchtwater had gepoept, moest ik zsm naar het ZH.
En daar wordt het dan overgenomen door de VK oid van daar. En dat was dat k*twijf!!!

Vannacht hebben we toch wel redelijk geslapen  Zijn wel een paar x wakker geweest, maar ik voel mezelf wel een stuk uitgeruster nu.
En het lijkt of de drang 's ochtends al minder wordt!!

Liefs Deb.

Hoi Deb,

Lekker dat jullie al beter hebben geslapen!! En elke dag gaat het makkelijker, na een week weet je niet meer dat je ooit hebt gerookt!

Fijn weekend!

X Maris

Hoi Debby

Geweldig van jullie !

Echt geen woorden voor , ben zelf een roker en stiekum een beetje jaloers
Zit nu echt te denken zou ik dit ook kunnen hahaha .... Nou hoop dat ik het   ooit ook zo zat word als jou...

hoe gaat het nu met jullie?

Groetjes van anna             GO GIRL!!!

Goedemorgen!!

Nou, er is weer een nieuwe dag!!
Gisteren bij mijn ouders geweest, en die roken allebei, en ik moet toegeven dat het erg lekker rook, toen we binnen kwamen.
Maar we hebben de verleiding kunnen weerstaan, en dat geeft ons zeker een goed gevoel!!
En Anna Solitan (schrijf ik het goed?): Ik hoop ook voor jou dat je het een xtje zoooo zat bent, en dat je er accuut mee stopt!!   En stiekem ben ik weer een beetje jaloers op jou, omdat jij nog lekker aan je sigaretje kan zitten  Maar voor mij hoeft het niet meer hoor.Maar ik denk dat de aandrang toch wel blijft...

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan