Voelen jullie al wat?

Ik voelde mijn zoon met 17 weken en mijn dochter met 15 weken. Morgen ben ik 16 weken en had van de  week al een paar keer zoiets van....hee volgens mij.....
Zijn er al meer die plopjes ed voelen?

hey!

ik voel ook al wat!
vanaf 15 weken al erg duidelijk zelf en nu is het ook voor anderen voelbaar!
ik ben nu 16 weken en 3 dagen.
het gaat erg snel nu!
bij de 1e voelde ik het ook rond 17 weken heel duidelijk en bij de 2e ook hetzelfde als nu!
lekker vlot dus.
heerlijk vertrouwd gevoel! schrik soms wel van de hardere schopjes... Geweldig!!

Liefs Jenny

hoi hoi,

Ik voelde mijn dochter met 18 weken, toen al meteen van buitenaf voelbaar.
Nu ben ik 15 w 5d zwanger en voel nu sinds 2 dagen ook af en toe plopjes, echt super gaaf.

groetjes natascha

Bij mij zijn het nog echt de darmen die ik voel, ;-( Maar goed, ben pas 13,5 week, ;-)
Zit wel steeds te lezen van: hoe voelt dat nou, zodat ik het straks wel direct herken, :-D

Hoi lieve mama's,

Jahoor, hier ook al leven! Vanaf 14 weken begon ik iets te voelen maar twijfelde nog of het misschien mijn darmen waren. Nu ben ik 16w2d en voel overduidelijk onze beeb schoppen! Echt flinke duwtjes! 3 tot 4x op een dag!
Ik had de indruk dat je het van de buitenkant al kon voelen maar mijn vriend voelde het steeds niet....TOT GISTERAVOND! We lagen op bed, ik helemaal plat op mijn rug en vriendjelief had zijn hand op mijn buik en ineens: PLOP! Jahoor, hij voelde het! Daarna nog een paar keer. Superbijzonder!

Quinten voelde ik voor het eerst met 16w. Heel licht. vanaf week 20 kon mijn vriend het ook voelen.

Liefs van ons!
Billie
16w2d zwanger en Mama van Quinten, 17 mnd.

JAAAA, hier ook al beweging hoor! In week 14 had ik voor het eerst het idee dat ik beweging voelde. Toen is het bijna een week stil geweest dat ik niets meer voelde, daarna was de beweging terug en sindsdien voel ik de kleine met regelmaat. Sinds een week ongeveer heb ik het gevoel dat het ook aan de buitenkant te voelen zou moeten zijn, maar het is steeds maar heel even, dus mijn man heeft nog niet de kans gehad het te proberen te voelen.
De eerste voelde ik in week 17 voor het eerst, maar toen waren dat kleine plopjes en pas later echt beweging zoals schopjes enzo. Mijn dochter voelde ik volgens mij voor het eerst in week 15.. en nu dus in week 14. Mijn placenta lag de vorige twee zwangerschappen aan de voorkant van mijn buik en nu bij de derde ook weer, dus ik voel de bewegingen aan de zijkanten van mijn buik.

Als ik beweging voel is het echt even genieten, van mij mag het snel vaker op een dag zijn!!

Groetjes, Michele (17+1)

Hoi,

Met 13 weken voelde ik onze kleine voor het eerst. Nu voel ik het steeds vaker en duidelijker. Dean voelde ik voor het eerst met 17 weken.

In het begin is het natuurlijk super om je kindje te voelen, maar op een gegeven moment had ik bij Dean soms het even genoeg van alle trappen. Het deed echt pijn! De rakker.

Groetjes,
Nelly.

Hallo allemaal,

volgens mij heb ik de baby van zondag op maandag nacht voor het eerste gevoeld.
Ik lag op mijn zij en draaide op mijn buik en voelde toen iets bewegen. waarschijnlijk lag het kindje niet meer lekker toen ik op mijn buik draaide.
Was wel grappig.

Daarna niet meer gevoeld *maarja het ligt overdag dan ook niet klem tussen mij en het matras )

groetjes Belle

Terug
Bovenaan