Ik ben zo blij! Bij mij schopt er ook al iemand. Ik ben nu 18 weken precies, en voelde al wel wat rommelen, maar ja, er valt nogal wat te rommelen in zo'n buik, dus ik wist het niet zeker. Maar sinds vrijdag zijn het echte schopjes, die ik ook vanaf de buitenkant kan voelen. Dat doen mijn darmen nooit, dus dat moet het kindje wel zijn. Het kindje is best actief, voor mij heel geruststellend en gezellig, ik voel me nu echt een beetje moeder worden! Het speelt wel een spelletje met mijn man trouwens, voel ik het vier keer schoppen, gaat hij voelen, gebeurt er bijna niets! (Maar ja, eigenwijsheid zit in de genen bij ons.) Het heeft een soort favoriet schopplekje aan de linkerkant, dus ik denk dat 'ie daar nu de voetjes heeft, en in het midden en rechts kriebelt er ook wat maar minder hard, dus dat zullen wel een kontje en handjes zijn. En het kan nog makkelijk kopjeduikelen nu, toch? Ik was heel nieuwsgierig naar de eerste bewegingen, ik hoop dat ook de anderen snel op deze manier mogen kennismaken met hun kindje!
Liefs,
Zeeuws Meisje