Voelen jullie al wat?

Als ik jullie verhalen lees dan wil ik ook!!!
Ik heb al wel enkele dagen af en toe een onrustig gevoel in mijn buik, maar ik kan niet zeggen dat ik al echt iets voel. Moet dus nog even geduld hebben...

Groetjes, Irene

Ik ben zo blij! Bij mij schopt er ook al iemand. Ik ben nu 18 weken precies, en voelde al wel wat rommelen, maar ja, er valt nogal wat te rommelen in zo'n buik, dus ik wist het niet zeker. Maar sinds vrijdag zijn het echte schopjes, die ik ook vanaf de buitenkant kan voelen. Dat doen mijn darmen nooit, dus dat moet het kindje wel zijn.  Het kindje is best actief, voor mij heel geruststellend en gezellig, ik voel me nu echt een beetje moeder worden! Het speelt wel een spelletje met mijn man trouwens, voel ik het vier keer schoppen, gaat hij voelen, gebeurt er bijna niets! (Maar ja, eigenwijsheid zit in de genen bij ons.) Het heeft een soort favoriet schopplekje aan de linkerkant, dus ik denk dat 'ie daar nu de voetjes heeft, en in het midden en rechts kriebelt er ook wat maar minder hard, dus dat zullen wel een kontje en handjes zijn. En het kan nog makkelijk kopjeduikelen nu, toch?  Ik was heel nieuwsgierig naar de eerste bewegingen, ik hoop dat ook de anderen snel op deze manier mogen kennismaken met hun kindje!

Liefs,

Zeeuws Meisje

Zal het dan zo zijn........? Het is af en toe nog een beetje aftasten, maar ik denk toch dat het zo is. Dat kleine pofje, links onder in de buik.... Nog even en dan is het zelfs niet meer weg te denken.. Ik kan er bijna niet op wachten om de kleine tot vervelends toe te voelen schoppen.

Claudia

Hoi meiden,

Afgelopen week had mijn man de bewegingen al een aantal keer geprobeerd te voelen vanaf de buitenkant, maar steeds als hij zijn hand op mijn buik legde bleef het stil!
Afgelopen weekend was het eindelijk raak! Nu is deze kleine sinds een paar dagen als ik 's avonds in bed ga liggen een minuut of 10/15 heel druk aan het bewegen, dus vanaf nu kan hij 's avonds ook even mee genieten van z'n 3e kindje! Erg leuk hoor!!!

Groetjes, Michele (18+1)

hallo allemaal,

ik weet eigenlijk niet zo goed of ik al iets voel.
heb 'm 1 keer zeker gevoeld maar dat is al weer ruim 1,5 week geleden. heb heel vaak het idee dat ik m'n darmen voel..

Hoe voelen jullie het verschil? En weten julie het zeker?

Groetjes Theolien (17+6)

Hoi Theolien,

Een heleboel gerommel en gefriemel wist ik niet zeker, zijn het nou mijn darmen of is het een kindje. Maar nu het echt schopt weet ik het zeker: dat doen mijn darmen nooit! Het schopt ook op verschillende plekken, heel grappig: het keert zich dus echt regelmatig lekker om.  Het schijnt dat je het bij een tweede makkelijker voelt of herkent, geen idee want dit is mijn eerste. En ik hoor van verschillende moeders dat ze af en toe nog steeds denken hé daar beweegt wat, terwijl ze niet zwanger zijn, grappig hè?

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Hoi zeeuws meisje,

bedankt voor je reactie.
Ik ben ook gewoon zo benieuwd! Kan niet wachten tot ik t echt ga herkennen en bewust ga voelen.
Hoe ver ben jij?
Is ook weer bij iedereen anders he; wanneer ze t gaan voelen.
het is voor ons de eerst; spannend allemaal hoor; 30 mei de 20 weken echo (ben dan precies 21 weken)

Geniet van je zwnagerschap!

Gr Theolien

heey ik ben nu 18 weken -1 dag zwanger en ik voel mijn kindje heen en weer gaan het voelt egt heel raar het is mijn eerste zwangerschap en alles gaat nu nog goed ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat nou doei doei groetjes bibi18

Terug
Bovenaan