Vol ongeloof...

Nou meiden, jullie zullen dit niet geloven!
Gaan we naar de gyn om een curettage af te spreken, wil zij (logisch) nog even zelf kijken.
De gyn heeft een klein schermpje alleen voor zichzelf en even later zegt ze: 'ik wil niet vervelend zijn, maar ik zie een vruchtje met hartactie!'
Heh?!?
En het is ook te groot voor bv 5 of 6 weken, dus ze zouden toch echt iets gezien moeten hebben afgelopen dinsdag!
Nou, niet dus!
Zij wilde dat we meteen een echo lieten maken bij de echoscopiste in het ziekenhuis, waren meteen aan de beurt, zij kijken en ja hoor!
Nu hebben we het zelf ook gezien!!!
Een kloppend hartje!
Ik was erg benieuwd naar de termijn, omdat die andere echoscopiste (van een verloskundigencentrum, overigens niet van onze eigen verloskundigen) zei dat zelfs het vruchtzakje te klein was voor de duur van de zwangerschap. Komt ze op 8 weken en 1 dag, terwijl ik zelf weet dat ik morgen 8 weken ben.
Niks te klein dus!!!!!!
Ze heeft wel 2x het vruchtje en het zakje moeten meten van mij, maar steeds kwam er hetzelfde uit!
(ik zat een beetje met het verhaal van Christina in mijn achterhoofd, dat de termijn niet klopte enz).

Echt, we hebben wel 2 uur zitten shaken!
Gelukkig hebben we foto's meegekregen, zodat we steeds weer even kunnen kijken.
Wat is dit ongeloofelijk!

bedankt voor alle lieve meelevende reacties in ieder geval!

Liefs Suus

Genieten gaan we zeker, hoewel we wel steeds even naar de foto's moeten kijken om ons te beseffen dat het nu niet alleen een droom is, maar werkelijkheid!
Heerlijk!

Terug
Bovenaan