Vol ongeloof...

Suus,ik heb je gevonden!je zal nog nietterug zijn van vakantiedenk ik, ik heb een paar keer naar je gevraagd,niet wetend dat je op vakantie bent, ikwas bang dateriets was...

Maar... ik heb (tot nu toe) goed nieuws!!!
Ben ook terug zwanger!!!! JAHHOOEEE
Vandaag precies 6 weken en krijg over een week een echo, met 7 weken en 1 dag! Super he!,Maar ik ben zoooo bang voor een leeg zakje opnieuw, duim je mee?!

Trouwens,op het andere forum zijn 3nieuwe bij en het tempo is erg hoog, ik denk dat er in een week wel 14 paginas bij zijn geschreven, dus als je terug bent heb je wat bij te lezen, als je er daar nogzin in hebt :s

Liefs en tot snel? Hier of daar ;)

Hee, toch ook jou ff zeggen:
Vanmorgen lichroze bloedverlies gehad, heel weinig maar ik was totaal in paniek. SChoonmoeder was gekomen en we mochten naar despoed van de huisarts ,anderhalf uur bij de spoed zitten wachten (waarom heet datspoed???) Bloed afgenomen,zewilde een infuus zetten voor 'het geval dat' (...) maar ze heeft er letterlijk een bloedbadvan gemaak,ging een beetje verkeerd!!! Toen naar boven naar de gyn, echo gemaakt.
Eris eenzakje tezien MET EEN KNIPPEREND HARTJE,dat is opzich al heelgoed MAAR er is ook een bloedklontertje of wondje tezien van 0.5 cm groot ongeveer,daar komt dat bloed vandaan. De vraag is nu wat dat klontertje/wondje gaatdoen: word het groter kan het nogmisgaan....
Ik heb nu ustrogen (schrijf ik dat goed?) gekregen voor eenbetere innesteling en moet nu een weekopdevolgende echo wachten, rusten, rusten,rusten,liefst liggend, niet tillen...
Ik ben opzich blij, er is een hartje dat is iig een bevestiging dat wij kindjes kunnen maken samen, hoedit verder loopt is weer afwachten. ellendewachten. Ik ga een maniertje bedenken dat ikliggend kan typen :p, oh en van die hormonen word je duizelig en slaperig.

Wat een spanning ensensatieop hetforum he, nogmaalsvoor nu LEEFT het... dat is goed.
En ik kan zeggen wat ik wil over de belgische medici maar ze nemen je wel serieus, datgeld voorzowel dehuisarts alshet ziekenhuis, er is bloed afgenomen, echootje gemaakt en ik denk dat in NL zegezegd hadden; wacht maar eenweekje want "het komt wel vakervoordat..." hoe vaak hebben we dat niet gehoord?!

hopelijk gaat alles bij jou zijn gangetje ;)
x

Hoi Astrid,

Ook hier even reageren.
Hartelijk gefeliciteerd!
Jammer dat je ook weer even bent opgeschrikt door dat bloedstolseltje. gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan