Vol ongeloof...

Wow, wat heerlijk voor jullie! Een aantal maanden geleden overkwam ons hetzelfde. Het schijnt wel vaker voor te komen, maar je beldn echt in een emotionele achtbaan. Ga lekker genieten samen.

Dat is een ontzettend leuke verrassing zeg!! Gefeliciteerd en ontzettend fijn dat het allemaal goed is.
(had het verhaal nog niet gelezen...)
En nu lekker genieten!!

he suus,

proficiat. kan me voorstellen dat je het nog een beetje onwerkelijk vindt. geniet er in ieder geval van. we hopen nog lang van je te mogen horen.

groetjes Ellen

Dat is geweldig nieuws!

Wat jammer dat ze het de vorige keer niet goed hebben kunnen zien. Alle stress is nu voor niets geweest.

geniet er lmaar lekker van. Wat een wonder.

Gr. Joyce

Hey Swiepie,

Ja inderdaad ik ook hier.
Het zal er om hangen of ik in feb of maart ben uitgerekend, maar ik beval sowieso in februari, omdat ik 2 weken voor de uitgerekende datum een geplande keizersnede ga krijgen. Dus vandaar dat ik mehier heb aangemeld.

Donderdag lekker op weg naar Frankrijk, heb er erg veel zin in.
En dan na de vakantie weer een echo.
Op de een of andere bijzondere manier ben ik er helemaal zeker van dat het allemaal goed zit dit keer.
(hoewel ik natuurlijk wel een slag om de arm moet houden).
Ben nu bijna 9 weken en zal dus met 11 of 12 weken de volgende echo hebben. Dan staat straks ook de uitgerekende datum echt vast en kan ik vast gaan bedenken wat ik een leuke datum vind, hahahaha. Ik zei al tegen mijn man; 14 februari vind ik wel een leuke datum. Maar dan moet de uitgerekende datum wel de 28ste zijn ;-)

Op zich lekker dat je niet ruim overtijd hoeft te gaan tegen het eind. Waarom moet je een keizersnede ondergaan? Was dat bij je andere kids ook zo?

Nou, fijne vakantie en tot over een paar weken. Misschien al wel met een klein bol buikje.

Terug
Bovenaan