volgend kindje

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Misschien erg vroeg, maar zijn er bij jullie ook al discussies over een evt volgende baby???
Wij zijn er behoorlijk over aan het discussieeren. Wij wilden er altijd maar twee. Nu zijn het er 3 (en we willen absoluut niet meer terug), maar het rare is, een 4e is niet uitgesloten. En zijn we nu aan het bedenken waarom er nog wel eentje erbij mag en waarom ook niet.
Zijn wij nou de enige die daar al over nadenken? Is dat errug gek, zo vroeg al????

Groetjes Bertine

hoi,

Mijn vriend en ik denken er nog niet serieus over na.. maar zijn het er beiden wel over eens dat ALS we voor een tweede gaan we er geen 4 of 5 jaar leeftijdverschil tussen willen...

Ik merk wel dat we beiden steeds zeggen : als er ooit een tweede komt....of volgende bevalling..

Liefs Pascale

ik vond de bevalling zo meevallen en tot nu toe vind ik het ook meevallen
1 zoontje van 1jaar en 7 maanden en onze meid van anderhalf week oud

ik heb al tegen me man gezegt dat ik gerust nog wel een 3de wil
maar hij is nu 43 en heeft zo iets van mijn leeftijd wordt er niet jonger op  
+ dan wordt het wel krap in dit huis

maargoed we zijn pas een week verder

maar ik zou gerust nog wel een 3de willen hoor

groetjes soraya

Ook bij ons is de vraag ontstaan of we gaan voor een 3e.
Mijn oudste dochter is 14 en onze jongste nu 3 weken en  niet echt gepland maar zeer welkom.

Nu zouden we er eigenlijk nog wel een 3e bij willen al zitten daar een paar "maartjes" aan:
Ten eerste ben ik al 40 dus mochten we voor een derde gaan dan zou ik dus wel dit jaar nog zwanger willen worden.
En we zitten met ruimtegebrek....ons huis heeft 3 slaapkamers die allemaal vrij klein zijn.  Ook hebben we geen zolder waar we iets uit kunnen bereiden. Eigenlijk zouden we dus moeten verhuizen.
De discussie zal dus nog wel even duren.

Mocht iemand trouwens tips hebben voor ons ruimte-probleem.....wij horen het graag.

Groetjes,  Belinda  

Aan het begin van de zwangerschap riep ik meteen "dit is de laatste keer" (de 2e x dus), maar aan het einde van de zwangerschap en nu was/ben ik daar niet meer zo zeker van... en ja ook al is het vroeg, ik denk soms al stiekem over het HOE en WAT en WANNEER na...
Mijn zoon en mijn dochter schelen nu 2,5 jaar. Wel weet ik dat als we voor een derde gaan er minder verschil tussen zal zitten.

grappig, manlief hier heeft het ook al over kinderen... we zijn net 16 dagen papa en mama van nummer 1. En ik moet eerlijk bekennen, ik moet er niet aan denken om weer zwanger te worden.
Ik ben heel blij met ons kleine meisje, maar weer zwanger en bevallen, nee liever niet.

HI

in mijn geval ligt het nu natuurlijk een beetje anders.
maar die zwangerschap die ik met sem gehad heb is me zo tegen gevallen.
ik weet niet of ik dat geestelijk allemaal weer aan zou kunnen, en word ik gelijk goed zwanger, of krijg ik eerst weer 3 miskramen.
nogal wat dingen waar ik sterk rekening mee moet houden of ik die wel wil.
mijn bekken rus heupen en baarmoeder doen nu nog steeds elke dag pijn.

dus die kerel die ik misschien in de toekomst ga ontmoeten, moet het zelf wel heeeeel graag willen wil ik het in overweging nemen.

xxx martine en sem (voor wie ik het natuurlijk allemaal wel heel graag gedaan heb, en waar ik ziels gelukkig mee ben.)

Hier nu ruim een maand een kindje in huis! Maar er word al vanaf voor dat ik zwnager was over een 2e kindje gepraat..

Ik raakte ook onverwachts zwanger, we wouden nog eerst wat geld verdienen, sparen.. We hadden net ons eerste huisje gekocht (we woonden er nog niet eens) Na een avondje stappen en veel drank zat er ineens een kindje in mijn buik.
Gelukkig waren Henk en ik al ruim 3 jaar samen, woonden we ook al een tijdje samen dus we wisten wat we aan elkaar hadden :)

Mijn zwangerschap was een eitje, en de bevalling al helemaal!
En we hebben een mega mooie meid!
Ik vond het zwanger zijn iets super moois en zou het zo weer willen..

Maar, aangezien we nu financieel al op moeten letten en we in een flat op 4 hoog wonen en geen ruimte meer hebben, gaan we eerst op zoek naar een andere woning.. (daar willen we nog zeker een jaar mee wachten)
En als Shenaya 3 of 4 is hebben we het er nog een keer over..

x Lies

Terug
Bovenaan