volgend kindje

Nou wij weten het wel zeker! Er komt geen derde bij!

Wij hebben altijd het idee gehad om als het gegund was, twee kinderen te krijgen en dat is na alle ellende gelukt!
Dus wij hoeven er geen meer bij. Ons gezin is nu compleet met z'n viertjes.

gr mama van MD en JA

Nou, bij ons is het wel duidelijk!!! Hier komt geen zwangerschap meer.
Deze laatste zwangerschap viel soms erg zwaar, en vooral na het vloeien en de curettage van vorige week, is het voor ons genoeg.
Ik was al blij met 4 heel gezonde kinderen, dacht dat het daar bij zou blijven, maar na die miskraam, bleef het heel erg kriebelen, en is uiteindelijk ons 5e wonder geboren.
Eerst even helemaal herstellen, en lekker genieten van ons gezin.
En ruimtegebrek hebben wij gelukkig niet in ons huis, alhoewel de jongens momenteel wel even met z'n drieën slapen tot de verbouwing klaar is, maar gelukkig zijn ze dat allemaal gewend en gaat dat uitstekend!

Liefs Hilma.

Hoi hoi,

ook wij zijn hierover al aan het discuteren.
Aja gewoon over het aan het nadenken beter gezegd.
We hebben altijd gezegd één!! Dan kunnen we dit al het mogelijke geven.
Maar langs de andere kant vind ik dit ook een beetje egoïstisch, want we kijken hier enkel naar onszelf. En al ik naar ons meisje kijk, dan zou ik toch nog voor een tweede willen gaan, omdat alleen ook maar alleen is.
Dus... wij opteren om ook behoorlijk snel voor het tweede te gaan, moest er dan toch een tweede komen. Zodat ze maar een jaar - 1,5 jaar veschillen. Dit lijkt me in het begin erg moeilijk voor ons, maar naar de toekomst toe geweldig plezant voor ons kindjes!

Moeilijk e!!!

LIEFS
VAN ONS

hai meiden,
Nou, ik wist het heel zeker!!
We hebben een jaar lopen tobben met de eerste. Die was zo onrustig,
huilde in het begin veel en sliep zo beroerd. Gek werd ik er vaak van...
Toen twee miskramen, met al het verdriet en de onzekerheid die dat met zich meebracht.
Een zwangerschap die ik de laaste twee maanden verschrikkelijk vond!!!
Een man van bijna 43.
Nee, dit was de laatse, met twee kinderen zou ons gezin compleet zijn....

En nu hebben we Roef. En hij is zo lief en koddig, ik ben zo gek van hem...
Ik vond de bevalling zo geweldig, zo bijzonder, zo intens...
Ik geniet enorm van deze tijd, en kan me opeens niet meer voorstellen dat we dit nooit meer mee gaan maken...
Van mijn man hoeft het echt niet meer, maar ik ben er op dit moment helemaal nog niet over uit. Ik wou alleen dat ik er niet zo lang zwanger voor hoefde te zijn!!
Nou ja, we zullen zien, eerst maar verder genieten van ons gezin.
Maar er worden nog geen baby kleertjes verkocht op koninginnedag!!
Kus Annemarie

hey soela

mijn man is ook 43 en heeft zo iets van   nou we hebben een jongen en een meisje
wat kan je nog meer wensen alles is gezond   voor hem is het nu genoeg

maar het idee dat het nu afgelopen is en het nooit meer zal mee maken
vind ik maar niks  
van het begin tot het einde van zwangerschap       dan de bevalling en dan kraamweek en dan de eerste tijd met je kleintje   ik kan me niet voorstellen   dat ik dat vanaf nu nooit meer zal mee maken
dusssssss maar hopen dat me man toch nog omdraait naar mate de maanden verstrijken hahaha

groetjes soraya

nee bij ons blijft het bij 2 kinderen, ik ben ook al 37, heb bij Fleur ook een vlokkentest laten doen,heb toen al gezegd, dit nooit meer. We hebben nu een gezonde zoon en dochter en daar laten we het bij, 2 kids is genoeg.

groetjes,
lia

Wij houden het in principe ook bij 2! Zeg nooit, nooit maar ik ben blij met de twee gezonde kinderen die we nu hebben en vind het voorlopig druk zat zo...  

Groet, Juul

hey

nou mijn man is eruit voor hem geen kinderen meer
voor hem voeld het compleet aan   1 jongen en 1 meisje
en allebij gezond  

mij maakt het alleen wel verdrietig en terleur gesteld
wand ik had gerust nog wel een 3de gewillen
en het idee dat ik nooit meer zwanger wordt en een bevalling heb enz enz alles wat erbij komt     maakt me echt verdrietig

maargoed moet me er bij neerleggen want een kind maak je toch met ze 2en

groetjes soraya

Terug
Bovenaan