volgend kindje

Hee Soraya,
Oooh, ik weet dus precies hoe je je voelt.. Die mannen van 43 ook...
Hij is me er regelmatig van aan t overtuigen hoe heerlijk het is als de kinderen weer wat ouder worden, dat dat ook leuk is! En dat we niet zo groot wonen, en financieel op moeten letten. Hij haalt vrolijk de blauwe slingers weg en vindt het echt helemaal goed zo....
Ik heb ook dat gevoel wat jij hebt, het idee dat we dit niet meer mee maken maakt mij ook wat sip. Zo'n lief klein friemeltje om zo lekker je neus in te begraven.. Zwanger zijn zou ik graag overslaan, dat mis ik helemaal niet. Maar bevallen. en dan die eerste tijd, die bijzondere momenten, ik vind het heel moeilijk om daar afscheid van te nemen.
Liefs Annemarie

wat jullie zeggen al die dingen missen ben ik ook bang voor maar als ik dan langer na denk...

hoeveel kinderen moet ik wel niet krijgen om tevreden te zijn

Ik wel tzt graag wel een 2e kindje. Mijn man zei altijd dat hij er 1 wilde, maar is nu ook al over voor een 2e.
Mijn hormonen zijn niet helemaal lekker, dus ik hoop ook dat een 2e gewoon gaat lukken zonder gedoe. Het liefst zou ik over 1,5 jaar weer zwanger willen zijn dus dat gaan we tegen die tijd weer proberen.

Ik weet wel 1 ding, ik ga geen zwangerschap beginnen als ik nog weer 85 kilo weeg! Die zwangerschap viel me best zwaar, ik ga proberen de volgende keer zonder te veel overgewicht te beginnen. De negen maaanden waren nu net iets te lang (en Dewi kwam al in week 38!)

Ik mis nu eigenlijk het intieme  gevoel al van het kriebelende babytje in mijn buik! Eerst ben je in spanning aan het wachten tot je iets voelt, dan lig je er een tijd wakker van, want je voelt iets. Zo apart, maar ook zo intens...

Hoi,

Wij willen graag een tweede kindje!
Misschien ben ik ook 1 van de weinigen die het leuk vond om zwanger te zijn en die bevalling van 20 uur ben ik alweer vergeten....bijna.

xx Gea, mem van Lucianna

he he

Nou mijn schat vroeg laatst heel voorzichtig in bed......Schat zou je der nog eentje bij willen.....?????

Natuurlijk zei ik, maar nu nog even niet hoor, eerst even van deze kleine man genieten en dan over een poosje de volgende!!

Hij zei niets maar had een grote glimlach op zijn gezicht!!

Liefs Patricia moeder van Bruce

Ik vond het zwanger zijn ook echt iets geweldig moois!!!
Dat zou ik idd ook wel weer willen..
Maar nu lekker genieten van dat kleine meisje wat er pas is :)

Wij willen inderdaad ook wel erg graag in elk geval een tweede (en wie weet nog wel een derde ook als alles goed mag blijven gaan).

Ik zou er zelf ook het liefst niet al te veel tijd tussen hebben, maar na een keizersnee raden ze toch wel aan om een jaar niet zwanger te worden zodat de littekens goed kunnen helen. Maar, zei de gynaecoloog ook al, je hoeft het er niet zo heel nauw mee te nemen dus wie weet....

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan