Volgende domper!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb   echt een ontzettend kloteweekend gehad. Ten eerste omdat de kids allebei weg waren, ten tweede omdat Mark tot vannacht in Duitsland zat en ten derde, omdat Mark vanochtend heeft verteld dat hij niet verder wil. Hij vindt dat ik nog te veel bezig ben met het verwerken van mijn oude relatie (met name wat er allemaal gebeurd is)  en heeft kort gezegd geen zin in problemen. Het valt al met al best allemaal mee, maar ja, er zijn gewoon een hoop dingen losgekomen de laatste weken en aangezien ik niet van steen ben, geef ik wel eens aan hoe ik me voel en dat het allemaal niet meevalt, maar blijkbaar mag je dat niet meer zeggen en heeft 'de man' in het algemeen alleen nog maar zin in leuke dingen. Ik baal eigenlijk behoorlijk, vooral omdat ik echt het gevoel had dat het goed zat en hij ook al in contact is geweest met mijn kids. Ik hoop dat Merijn snel niet meer zal weten wie hij is. Ik ben in ieder geval weer een ervaring rijker en het is een wijze les voor een volgende keer.... Alhoewel ik mijn buik er weer even behoorlijk van vol heb zitten.

Tjonge, houd het nu nooit op. Wanneer mag ik nu weer eens gelukkig worden, maar dan langer....!! Ik heb er heel even ontzettend om moeten huilen, maar heb mezelf maar weer bij elkaar geraapt om weer te proberen met opgeheven hoofd verder te gaan. Maar het valt niet mee, dat kan ik jullie wel vertellen. Ik dacht dat het allemaal wel genoeg was geweest!!

Groetjes Fonske.

Jeetje Fonske
Het zit je inderdaad niet mee. Wat een soepkip is die man dan eigenlijk (sorry maar zo vind ik het)
Hij wist van het begin af aan toch wat je verleden was en dat je er nog mee bezig bent om te verwerken.

Meid denk aan jezelf hé! Het komt goed.

Pauline

Hoi Fonske,
Nou, dat is met recht een K-weekend! Ik snap dat je dit weekend het liefst zo snel mogelijk weer  wilt vergeten.
Maar eerlijk gezegd.....ik denk dat Mark jou helemaal niet verdient! Jij verdient beter, een kerel waarbij je wel je verhaal kwijt kan. Iedereen bouwt in zijn leven zijn bagage op en als je dat altijd alleen moet dragen, wat heb je dan aan een relatie? Hij maakt nu het pad vrij voor iets beters, daar ben ik van overtuigd!
Sterkte!
Liefs,
Ellen

HE GATSIE!!
Mannen!!!!
Sommige zijn schatten, maar o jee, als het even moeilijk wordt....
Kop op meid!
Je hebt al bewezen een sterke meid te zijn. Je kan het heus nog een keer!
Sterkte!
Liefs Nelleke

Wat een afknapper! Dit is zeker een weekend om snel achter je te laten. Natuurlijk komen er betere tijden! Heb je nog even lekker met je kids kunnen knuffelen vanavond, dan voel je je vast al weer een stuk beter.
Groetjes mv Thom

He Fonske,

Sorry, maar ik vind het echt kut voor je(sorry voor het taalgebruik)!
Ik en de andere meiden waren zo blij voor je!

Mocht je een keer willen kletsen en gewoon lekker even weg uit je omgeving, dan ben je en de kids ook natuurlijk, van harte welkom, ik woon in Kaatsheuvel,dus dat is maar een klein stukje!

Dikke knuffel Marieke en Lyanne

Hee Fonske,

Inderdaad k*t zeg! We waren zoooo blij voor je toen je ons vertelde dat je weer verliefd was!
Maar, zoals iemand anders hier al zei: je bent een hele sterke vrouw en je zal dit ook wel weer kunnen verwerken.

Maar daarna wordt het wel tijd voor een portie blijvend geluk voor jullie hoor!

Dikke kus van Cissy en Fabio

Hè verdorie!!

Wie weet gaat het toch nog anders lopen Fonske..
Mannen raken snel in paniek als ze niet weten hoe ze de ander moeten helpen in zulke situatie. ze raken er gefrustreerd van en kappen het daarom maar af.. Wegrennen is nu eenmaal de makkelijkste weg..

Als hij genoeg van je houd gaat het vanzelf wel weer bij hem  knagen en het gemis kriebelen  en zal hij op den duur weer contact met je gaan zoeken. Zo gaat het heel vaak.. Teminste, als het alleen om de reden is uitgegaan zoals jij omschreef.

Máár als een relatie bestaat uit oprechte "liefde" dan is hij tegen veel bestand. Zo ook tegen elkaars verleden. Ik zeg niet dat het altijd makkelijk zal zijn, maar het zou niet goed zijn als je er nooit over mocht vertellen of zou mogen zeggen hoe je je er nog door voelt. Dat hoort nu eenmaal bij het verwerken, bij jou! Ik heb het nog zo vaak over dingen uit mijn verleden (oude relatie) en dat vind mijn vriend absoluut niet erg.. en zo hoort het..

Laat Mark maar even z'n draai vinden.. Ik vind het alweer knap hoe je hier weer mee om gaat. Maar probeer niet alles op de grote berg te gooien..
Veel is al geweest/opgelost, NU is het alleen Mark..

Kop op meid!!
Enne,.. Hier in Breda hebben ze ook lekkere Rosé hoor

Dikke kus,

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan