Volgende domper!

aaaaahhh lieve fonske ik had het je allemaal zo gegund....
I wish you all the best, for you and your both kids

liefs kim mv kevan &delano

Lieve meiden,

Dank je wel voor jullie lieve woorden en medeleven. Ik voel dat ik een stuk sterker ben dan toen  de vader van mijn kindjes  bij me wegging. De relatie met Mark was natuurlijk ook nog niet zo lang gaande en misschien dat het me daarom minder raakt, maar los daarvan merk ik dat ik me niet meer zo laat meeslepen door mijn emoties. Het heeft nu eenmaal geen zin om bij de pakken neer te gaan zitten, daar is niemand bij gebaat  en één ding staat vast,  LIVE GOES ON!! Wellicht ben ik door de hele situatie ook wat harder geworden, met name voor mezelf?? Mijn tijd komt nog wel, misschien was ik er gewoon nog niet klaar voor.

Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden. Jullie zijn toppie en ik vind het enorm fijn dat ik op de momenten dat het 'nodig' is, mijn verhaal bij jullie kwijt kan.

Liefs Fonske.

Hoi Fonske,

Het doet me goed te lezen dat je zo sterk bent en de draad "gewoon" weer oppakt!
Wat zijn vrouwen toch krachtige wezens. En jij zeker!
Voor aankomend weekend alvast een  GOED weekend gewenst!

Groetjes,
Ellen

Hoi Fonske,

Gatsie wat een gedoe! Ik voel super met je mee hoor! Dit is een van de redenen waarom ik toch wat bang ben om een nieuwe relatie aan te gaan, je denkt het is voor altijd, maar je weet het nooit zeker. Soms denk ik, ik wil niet meer alleen zijn, ik wil een man teug in mijn leven, maar ik ben net als jij bang dat dit Tess pijn zal doen als het niet werkt. Toch denk ik dat het allemaal goed gaat komen, ook met jouw.

Ik weet neit goed wat ik moet schrijven, vind het gewoon niet eerlijk voor je. Mocht je een keer er even lekker tussen uit willen, je bent altijd welkom, met de jongens!

Sterkte, Nanda

fonske de ware komt wel, die loopt ergenst nog rond op jou te wachten.
Je bent een sterke meid.
Blijf altijd positief denken want echt meis ooit komt het een keer goed.

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan