Volgende domper!

Nou ik kan me voorstellen dat jij denkt geef mijn portie maar aan fikkie!!

Ik hoop dat het weer gauw wat beter gaat en ik zal proberen om wat geluk jullie kant op te sturen..

veel sterkte groetjes pally

He Fonske wat vreselijk.....
alles is hierboven al gezegd, ik vind het echt zo kut voor je! Het was je zo ontzettend gegunt.... Heel veel sterkte!!

Zit hier ontzettend voor je te balen het was je zo gegund. Sterkte de komende tijd.

Liefs sandra

Sjonge jonge!

jij maakt wat mee zeg de afgelopen tijd!! En het lijkt mij ook dat het nu eens tijd wordt voor geluk, nietwaar? Maar ik weet zeker dat dat er voor jou ook in zit!! Je verdient het gewoon!
Ik weet dat het niet leuk is om te horen, maar naar mijn idee, krijgt een ieder wat hij kan dragen. Dit zou dus zeggen dat jij erg sterk bent, ook al voel je dit misschien op het moment even niet.

Heel veel sterkte de aankomende tijd! En ik weet zeker dat er weer zonnige tijden aan zitten te komen voor je (al lijkt het er  qua weer niet echt op)

Liefs Maaike

Achach...wat vind ik dit toch sneu voor jou.Ik heb van het weekend al vaak al je gedacht,omdat je zonder de kids alleen thuis zat.En nu dit weer.Ik ga eerst een kaarsje voor je aansteken,misschien dat het geluk brengt.Hou je kids dicht tegen je aan en dan voel je je gelijk weer een stuk beter.Veel sterkte!!

Liefs Kitty en Tess.

Hè, verdikkeme. Nu is het wel eens tijd dat het je allemaal mee gaat zitten. We zullen voor je duimen.

Groetjes,
Nelly.

het voelt  waarschijnlijk alsof er nooit een einde aan komt, zo voelt het bij mij wel. gelukkig hebben we kinderen, die slepen mij de dag wel door, maar sávonds komt de klap, dan ben je echt alleen.
ze zeggen altijd na regen komt zonneschijn. maar bij jou is het volgens mij een hele grote regenbui. (ik ken je verhaal verder niet maar wat ik begrijp ben je al eerder uit elkaar gegaan?)
heel veel sterkte, en ik hoop dat gauw de zon gaat schijnen.
groetjes steffie

Terug
Bovenaan