Hoi,
Ik ben net bezig, zit in mijn 2e maand dat ik gestopt ben met Nuvaring. 27 juni ben ik getrouwd, was toen dus net gestopt en kon onmogelijk nog zwanger zijn. Hier hebben we bewust voor gekozen en achteraf ben ik zo blij dat ik niet eerder gestopt ben qua huwelijk... Ik ben echt in een hormonale achtbaan terecht gekomen met alle ongemakken erbij. Ik kreeg enorme last van een echt extreem vette huid met een heleboel puistjes, enorme vreetbuien waar ik mezelf niet in kan tegenhouden en dus aan het aankomen ben. Niet zo erg in mijn geval, maar ik ben allang blij dat ik niet in een trouwjurk hoef over een maand, dan zou ik pas echt nerveus worden.
Ik ben dus blij dat ik voor mijn huwelijk niet eerder gestopt ben en mooi en stralend in mijn jurk stond maar heb spijt dat we direct voor het eggie zijn gegaan want ik herken mijn lijf niet meer terug en nu is mijn onzekerheid dus of dat door de hormonen komt van het ont-ringen of omdat ik hartstikke zwanger ben, en aangezien je dat pas later (2 weken) kan testen.... daarnaast ben ik ook blij dat ik onmogelijk kwaaltjes als misselijheid kon hebben die dag, want die KUNNEN heel rap er al zijn als je zwanger bent!!
Maargoed, dit is dus mijn ervaring! Het is echt voor iedereen anders! De een heeft nergens last van en de ander wordt hormonaal debiel, zoals ik... En als je hormonaal debiel gaat trouwen, pfff, ben blij dat er met mijn nog niets aan de hand was, had zo al genoeg zenuwen, hahaha
Maar het hoeft dus niet te betekenen dat jij last van je hormonen zal hebben hoor! Ik wil je alleen even mijn ervaring niet onthouden.
Maar ik wens je heel erg veel plezier met de voorbereidingen! Geniet er echt van want het is een hele bijzondere tijd!!!
Groetjes, Esther