volgende maand stoppen met de pil...

Haha, wat grappig, er komt inderdaad een hoop bij kijken he! Daarom wilden wij ons ook hier voor 100% op kunnen focussen en nog niet bezig zijn met zwanger worden. Dit was voor ons echt al spannend genoeg, hoe graag en hoe lang ik ook een baby wil...

Wij wilden het ook klein en simpel houden.... Uhhh, nou, das best moeilijk!!!!! Want je denkt steeds, goh dit is ook wel leuk, en dat is wel leuk en tja, als we dit dan moet ook dat en ga zo maar door... HEEL HERKENBAAR!!!

Ik dacht alles zo goed geregeld te hebben he, zodat ik in de laatste week NIETS meer zou hoeven doen, zodat ik nog even kon ontspannen... Nou, schrijf dat maar op je buik hoor! Hahaha, heb zo lopen stressen de dagen ervoor en dan blijken de "puntjes op de i" wel erg veel en tijdrovend te zijn! Maar het was allemaal voor het goede doel want de dag zelf was zo mooi en zo gaaf en zo perfect bij ons passend!!!

Je moet echt genieten hoor van deze maanden aan voorbereidingstijd! Over een week of  8 ga je waarschijnlijk de kaarten versturen enzo... Heel erg spannend allemaal! Geniet geniet geniet! Je doet het maar 1 keer (hopen we allemaal natuurlijk) en als het voorbij is kun je het nooit weer over doen....

Ik hou je op de hoogte! Nog 1 weekje dus tot mijn NOD (staat voor Niet Ongesteldheid Dag)

Groetjes, Esther

Ja inderdaad, als je de 1 uitnodigt kan je het niet maken de ander niet enz enz
pff, maar volgens mij zijn we al redelijk rond
locatie, vervoer, jurk, pak getuigen, ringen, eten, drank, foto en videograaf, bedankjes, uitnodigingen, kapper, visagiste, planningsmap, ed

Komt geen einde aan, maar de stress heb ik al een beetje gehad, ga nu lekker genieten en een maand van tevoren weer stressen. Gelukkig heb ik een hele ordentelijke vriend die alles bijhoudt in mappen, excel, word, schema's maakt voor iedereen haha.

Nu alleen nog een klein wondertje, en ik hoop dat jouw NOD 9 maanden duurt haha
Ik duim voor je de 9e officieel he?

groetjes Laura

Hi!

Thanks, ja het zou de 9de moeten zijn... Mocht ik dan niet ongesteld worden heb ik nu vast een test klaarliggen! want daar wacht ik geen dag langer mee, heb nu al moeite om me in te houden hihi.

Heb je ook iemand die op de dag zelf de regie in handen neemt? Wij hadden mijn schoonzusje en haar aanstaande als onze ceremoniemeesters. Geloof me, op die dag is het echt heerlijk als je de regie uit handen geeft en zelf alleen maar hoeft te genieten!

Ennuh, loop je schoenen op tijd in, was je ondergoed een keer op de hand zodat het niet irriteerd haha.

Verder heb ik geen tips denk ik voor je! Spanennd he....

Ohja, nog een waarschuwing... Mijn jurk was donkercreme met borduursels.. (Sincerity bridal 3324)  Heb hem 3 dagen na de bruiloft naar de stomerij gebracht..... EN VERUIINEERD TERUG GEKREGEN!!!! Alle borduursels zijn namelijk spierwit geworden!!! Komt nooit meer goed.. Ben bezig een claim in te dienen bij de stomerij. Ik belde de bruidswinkel op en die zeiden dat sommige stomerijen met de verkeerde chemicalien werken en dat zijzelf alle pasjurken eens in de zoveel tijd gewoon in een dekbedsloop op een 30 graden wolwasje in de wasmachine doen en nog nooit verkleuringen hebben gehad! Ook niet met de jurk die ik gepast heb in de winkel die ik dus thuis ook heb hangen!!!! En echte vlekken kun je dan gewoon met een doekje en afwasmiddel doen, ist zo weg!! IS DAT EVEN FRUSTREREND!!! In ieder geval, mocht je hem naar een stomerij brengen, heb het er dan even over met hun en teken onder geen beding een verklaring dat je zelf verantwoordelijk bent als het mis gaat met het stomen!

Sorry voor al mijn minder leuke verhalen maar weet zelf hoe K het is als je jurk waar je al maaaaaanden van in de ban bent verkloot wordt.

Wel blijven genieten hoor! Ook ondanks alle K dingen die zouden kunenn gebeuren!

Hey,

Nee ben alleen maar blij met zaken waar ik me op moet voorbereiden, het broertje van mijn vriend is ceremoniemeester, en die krijgt een schema mee op welke tijd er wat moet gebeuren. Ook hebben we een geweldige dj die met zijn muziek alles gaat afstemmen, en omroept wat er moet gebeuren evt.

Alles is op 1 locatie, dus dat scheelt al, en de locatie is onder het stadhuis!
Kan niet beter, ook voor de mensen minder goed ter been zijn.

Klote van je jurk zeg, je zou toch denken dat mensen beseffen dat een jurk emotionele waarde heeft????

Ik hoop dat je op zijn minst een goede vergoeding krijgt! Ontzettend zonde. Verder zoals ik al zei blijf ik voor je duimen.....

He Meiden,

Leuk al die verhalen over trouwen en bruiloften. Ik ben zelf 10 jaar samen met mijn vriend, maar voorlopig nog geen trouwen.. Als ik het doe, dan moet het ook goed zijn. En dat kost geld.... tja.

Maar hoe is het verder? Met mij goed. Niet echt ergens last van, alleen meer afscheiding dan normaal. Hebben jullie daar ook last van nu je gestopt bent met de pil?
Ik had gisteren nog een testje gedaan, want 2 dagen ongesteld leek met toch echt te weinig, en het leek alsof een er 2e streepje in beeld was. Heb daarna zo'n extra sensitive test gedaan en die deed helemaal niks. Zal wel vals alarm zijn dan.

Nou, ik ga er weer vandoor. Krijgen vananvond visite.

Liefs
Ry

quote: rietjeh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2008 18:42:48'));

En al veranderingen???? Nog een test gedaan voor de zekerheid?
groetjes Laura

He Meiden,

Leuk al die verhalen over trouwen en bruiloften. Ik ben zelf 10 jaar samen met mijn vriend, maar voorlopig nog geen trouwen.. Als ik het doe, dan moet het ook goed zijn. En dat kost geld.... tja.

Maar hoe is het verder? Met mij goed. Niet echt ergens last van, alleen meer afscheiding dan normaal. Hebben jullie daar ook last van nu je gestopt bent met de pil?
Ik had gisteren nog een testje gedaan, want 2 dagen ongesteld leek met toch echt te weinig, en het leek alsof een er 2e streepje in beeld was. Heb daarna zo'n extra sensitive test gedaan en die deed helemaal niks. Zal wel vals alarm zijn dan.

Nou, ik ga er weer vandoor. Krijgen vananvond visite.

Liefs
Ry

Hallo Laura,

Wij willen volgende maand ook gaan stoppen met de pil. Ben net aan een nieuwe begonnen maar als deze op is gaan we er ook weer voor. We hebben al een dochtertje en hopen haar een broertje of zusje te mogen geven.

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. En succes met de verdere voorbereidingen.   Ben zelf alweer 3 jaar getrouwd. Wat gaat de tijd toch snel

Groetjes Tamara

Hoi Lalaula,

Wat leuk dat je gaat trouwen. Spannend hoor alles voorbereiden ed. Geef je een groot feest of hou je het klein? Wij zijn alweer bijna 3 jaar getrouwd en hebben het heel klein gehouden. Het was een geweldig feest en ik had het niet anders gewild. Maar een bruiloft met alles erop en eraan was het zeker niet (wel voor mij en mijn man).

Mijn man en ik hebben ook besloten om voor het 'echie' te gaan. 25 Juli heb ik de laatste pil geslikt. Ik ga uit van een cyclus van 28, ik heb geen idee wat mijn cyclus is.Dit houdt in dat ik 26 augustus mijn NOD heb. Maar ik moet het allemaal nog maar zien. Ik heb de pil 15 jaar lang geslikt, dus mijn lichaam zal waarschijnlijk nog wel eventjes moeten wennen.  

Ik hoop voor jou dat je absoluut geen last hebt van hormoonwisselingen, zoals essi beschrijft. Dat gun ik niemand tijdens z'n eigen trouwerij.

Groetjes Alegna78

Terug
Bovenaan