volle luier na elke fles!

Hoi Heleen,
Wat fijn dat je zoon wat minder spuugt!
Hopelijk blijft dit zo!
Onze zoon is nu bijna 15 weken, het is trouwens onze eerste. Hebben jullie nog andere kindjes?
Ik ben dus gisteren begonnen met Nutrix en zijn ontlasting is nu wat dikker! Ik hou het een paar dagen vol en dan zien we wel verder. Hij vindt het in ieder geval lekker en ik ook! Ik heb het natuurlijk even geproefd, smaakt naar rijst, niet vies dus!
Groetjes Charmaine
 
Hoi Charmaine,
De Johannesbroodpitmeel doet ook z'n werk, hij spuugt inderdaad minder en de ontlasting wordt ook dikker, en geen krampjes. Morgen proberen we toch maar een fruithapje, het is natuurlijk ook wel erg leuk om te geven, vandaag heerlijk gewandeld door de duinen, het was er ook echt weer voor, mijn man neemt hem dan mee in een draagzak, binnen 5 minuten valt hij dan meestal in slaap.
Groetjes Heleen
 
Hoi Heleen,

Lekker joh, dat het wat beter gaat!
Met onze kleine gaat het ook beter, de ontlasting is eigenlijk weer zoals het was. Ik denk dat ik nog wel even die Nutrix blijf gebruiken.
Is het nog gelukt met het fruithapje?
Ik ben benieuwd wat hij er van vond.
Wonen jullie aan de kust? Wij wel, vlak bij Wijk aan Zee. Dus wij zullen ook wel lekkere wandelingen gaan maken en straks natuurlijk lekker fietsen naar het strand! Mijn vriend is niet zo dol op een draagzak dus die zal je daar niet zo snel mee aantreffen!
Ikzelf vind het heerlijk om iedere dag een wandelingetje door de buurt met hem te maken. Ik denk dat hij binnenkort wel uit zijn wagenbak is gegroeid, dus ik zal de wandelwageninzet maar in orde maken!
Groetjes Charmaine
 
Hoi Charmaine,
Vanmiddag inderdaad een fruithapje gegeven, hij vond het volgens mij heel erg raar, hij zat helemaal onder hij slikte het namelijk niet echt door maar liet het gewoon uit zijn mond lopen, en hij keek er heel erg vies bij.
Wel fijn dat de nutrix goed werkt, ons zoontje krijgt nu juist wat last met de ontlasting door dat johannesbroodpitmeel dus ga ik daar toch maar wat minder van gebruiken. Wij wonen ook niet zo ver van Wijk aan Zee, grappig dat jullie zo dicht bij wonen. Ben je toevallig in het RKZ bevallen?
groetjes Heleen.
 
Wat toevallig dat we uit dezelfde omgeving komen!
Ik ben inderdaad in het RKZ bevallen!
Jij ook? Of ben je thuis bevallen?
Lekker weertje dit weekend zeg, gisteren lekker in de tuin gewerkt en vandaag een stukje met de auto getourd, dat was vanmorgen wel te doen met de kleine aangezien het niet zo een hele scherpe zon was. Hij moet er namelijk niets van weten, die felle zon in zijn gezichtje! Zelfs als de zon niet schijnt heeft hij er al moeite mee zijn ogen goed open te houden als we naar buiten gaan.
Er schijnen speciale baby-zonnebrilletjes te koop te zijn, met een elastieke band om het hoofd! Dat zag ik net bij Life & Cooking.
Groetjes Charmaine
 
Hoi Charmaine,
Ik ben inderdaad ook in het RKZ bevallen, wel toevallig zeg! Vandaag had ons zoontje een echte huildag, hij ligt nu net in bed, geen idee waarom hij zo huilde, hij was echt aan het gillen en ontroostbaar. Hij was niet ziek, geen koorts in ieder geval, hoop dat het morgen wat beter gaat. In zo'n geval wordt je toch wat onzeker. Ons zoontje heeft ook wel moeite met het felle zonnetje, voor op de wagen heb ik een parasolletje, in ieder geval is dat voor hem wel prettig en hij heeft een zijn eigen petje voor buiten.
groetjes Heleen
 
Hoi Heleen,
k vind dit wel heel bijzonder hoor, dat we zo dicht bij elkaar wonen en via dit forum meet elkaar in contact zijn gekomen!
Ben je met je eigen verloskundige bevallen of met eentje van het RKZ?
Ik met Denise van het RKZ, mijn bevalling begon met bloedverlies en daarom werd ik aan het infuus gelegd omdat ze geen risico wilden nemen.
Wat vervelend dat je zoontje niet zo lekker was vandaag, gaat het nu al weer wat beter? Ik hoop van wel voor jullie. Misschien krijgt ie wel een tandje.....? Jammer dat ze nog niet kunnen praten hè, dat zou een stuk gemakkelijker zijn.
Mijn zoon had net allemaal bloed in zijn oortje, hij zit er namelijk steeds in te krabben. Ik heb zijn nageltjes al zo kort mogelijk geknipt, maar op de een of andere manier is het hem toch weer gelukt. Tja, en als hij het dan weer openhaalt, is het weer brullen geblazen. Als we hem dan komen troosten is het weer goed hoor, dan is al het leed weer geleden.
Nou, hopelijk voelt je zoon zich morgen weer wat beter.
Groetjes Charmaine
 
Hoi Charmaine,
Gelukkig gaat alles weer goed met ons zoontje, ik was wel een beetje geschrokken hij had nog nooit zo hard gehuild, ik ben op aanraden van het cb helemaal gestopt met johannesbroodpitmeel en voorlopig ook geen fruithapje, maar misschien zijn het inderdaad al tandjes. Mijn zoon is via een keizersnede geboren, hij lag in een stuit. Denise ken ik niet, misschien wel van gezicht hoor. Gaat het alweer beter met zijn oortje? Misschien wat eczeem?
Groetjes Heleen
 
Terug
Bovenaan