Vond dit zo'n leuk topic!!

A

Anoniem

Guest
"Geleend" van  het zomer  forum die dit onderwerp ook weer geleend had  Hahahaha
Maar ik vond het wel leuk, dus hier komt'ie:

Maak een keus.

kies steeds een van de twee antwoorden en leg uit waarom!
Zet daarna zelf twee keuzes neer waar een ander uit moet kizen.

trouwen of samenwonen

Succes !

Samenwonen.
Ik ben getrouwd maar vond mijn bruiloft een hoop gedoe. Ht wordt al snel zo groots. En uiteindelijk verandert er niets in de relatie.

Lopen of met de auto?

Lopen, ik heb geen rijbewijs en  beweging is gezond en doet me goed, bovendien heb ik een paar jaar geleden de Nijmeegse vierdaagse (uit)gelopen en ben daar nog steeds trots op!

Doof of blind

Succes,

x Esther

Wat een lastige....

Ik denk dan toch doof...
Ik zou er denk ik beter tegen kunnen om niks meer te horen dan dat ik niks meer kan zien. En als je doof bent, kun je je nog gebarentaal leren..
Maar lijkt me allebei vreselijk hoor!

Euuhhh.... speen of duim?

Wat een leuk idee (en goed gejat 4dec)

speen

Zowel mijn vriend als ik zijn ontzettende duimzuigers geweest vroeger, met als duur resultaat een beugel. We hebben Heather nu aangewend dat ze alleen op bepaalde plekken (bed en in de auto) een speen krijgt en ze heeft totaal geen behoefte aan haar duim.
Speen schijnt ook beter te zijn, maar da's eigenlijk vooral mooi meegenomen.

boek of film

Groetjes, KT

leuk onderwerp!

uhm ik denk speen,want aaron slaapt met 1 in zijn mond,en 1 in de linkerhand en 1 in de rechterhand
savonds als ik dan ga kijken heeft hij er 1 onder zijn kin en 1 onder zijn wang en 1 op zijn hoofd,dus ik leg ze dan allemaal boven zijn hoofd
we leren hem het ooit wel af!

uhm nu moet ik wat bedenken,jeetje dat is wel moeilijk...

werken of thuisblijven

groetjes nienke

uhm ik denk toch maar film,hoef ik me niet echt te verdiepen,maar aan de andere kant kun je een boek wegleggen....nee ik ga voor films,ongeveer 300 dvd's vandaar...

mijne staat er al

groetjes nienke

Dan toch werken!
Alhoewel ik het af en toe zwaar vind om te werken, zou ik er uiteindelijk ook niet gelukkig van worden om alleen maar thuis te zitten. Ik vind die sosiale contacten die je op het werk hebt heerlijk, en ik neem mijn meisje gewoon mee dus dat is perfect!
En het fijne aan werken vind ik ook dat je de vrije dagen die je hebt (bijv het weekend) ook echt waardeerd en dan kan ik er ook zooo van genieten! Als ik alleen maar thuiszit vind ik de vrije tijd die je hebt zo "gewoon" worden.

Terug
Bovenaan