Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
had altijd flesvoeding willen geven omdat ik dacht dat ik geen borstvoeding kon geven,maar op het eind wou ik het toch proberen en toen had aaron na 3 dagen alles kapot gebeten en kon ik niet meer(ik begon al te huilen als ik hem hoorde huilen)dus toen zijn we maar gestopt(na heel veel tranen)dus eigelijk borst maar ik kon niet anders dan fles en nu achteraf ben ik er wel blij mee...
uhm leuk topic maar nu moet ik alweer een nieuwe verzinnen...
Wij hebben een hond en hadden een kat (zelfde verhaal als jij Nienke en ik vind het zooooo k*t voor je dat Gizmo nog steeds zoek is). Ik dacht zelf altijd dat ik meer een honden mens was, maar kon er nooit een nemen. Nu hebben we er eentje en ik ben dol op 'm, maar ja.... Dat leuke, eigenzinnige, dat heeft een hond niet.
praktische moederkleding of modebewuste jonge vrouw
Ik vind namelijk niet dat, nu ik moeder ben, ik er niet meer netjes/leuk en verzorgd bij hoef te lopen. Ik voel me fijner als ik leuke kleding aan heb, dus ik ga nog regelmatig heerlijk winkelen om wat leuke nieuwe dingen aan te schaffen!
Maar euhhh, als ik thuis ben/vrij heb heb ik gewoon heerlijk een huispak of trainingsbroek ofzo aan hoor!!! Hahahaa!
Tenminste niet in de traditionele Joods/Christelijke/Islamitsche zin van het woord. Ik geloof wel in positieve energie en denk dat in mensen zelf een stukje 'god' zit. Net als een stukje 'satan' trouwens .
soms wel en soms niet
ik geloof het wel,maar soms ook niet,heb heel veel vragen dus zo af en toe wel en af en toe niet,ben wel gedoopt toen ik 19 was,maar janu schrijf ik dit en denk laat het Hem maar niet horen
uhm een nieuwe:
uhm uhm uhm uhm uhm (ondertussen hebben er al 10 gerageerd)