Vond dit zo'n leuk topic!!

haha weet ik veel,maar ik denk toch paperclip want aan een nietje kun je je aardig zeer doen...en met een paperclip kun je het makkelijker nog een keer overkijken,nu ga ik daar de hele avond over nadenken,dank je wel
mijne staat er!leuk topic

Uhhhh, na twijfel de knoop doorhakken en dan doorzetten? Mag die ook?

Ik kan wikken en wegen, maar uiteindelijk neem ik een beslissing en ga ik er ook voor.

auto of trein

Ik doe ook eentje:

auto, komen en gaan wanneer je wilt, lekker in je eigen vertrouwde bolide, muziekje erbij en hier geen fileleed, vandaar. Trein? bah, druk, duur, vies, nee. Auto is mijn ding.

Kinderboerderij of dierentuin?

kinderboerderij

de dieren komen lekker dicht bij de kleine en zij kan ze dan aanraken. de dieren in de dierentuin zijn nu nog zo ver weg voor haar

groetjes danielle

computer  of tv

Dan ga ik voor TV. Ik zou niet zonder computer kunnen, maar voor de ontspanning kijk ik liever tv dan dat ik voor mijn pctje zit. Ik zit namelijk al op mijn werk zoveel achter de computer.

Friet of chocolade  (voor mij geen van beide voorlopig, behalve overfriet, want ik heb een nieuwe vriedin.....Sonja!!!)

groetjes
Mie

Chocola!! Vind ik persoonlijk veel lekkerder dan frites. En chocola kun je gewoon in de winkel kopen als je boodschappen doet en voor frites moet je dan weer speciaal naar de snachbar als je er zin aan hebt, en das niet handig.

Bioscoop of de kroeg in?

De kroeg in dan. Ik ga dan liever voor gezellig wat drinken en kletsen, dan naar een film te kijken, dat kan ik thuis ook.

Structuur  of vrije opvoeding

Sil

hoi

ik denk structuur maar wel met vrijheid erin. er zijn regels wat wel en niet mag, maar er moet ook vanaf geweken kunnen worden. op mijn werk moeten we al aan een vrij strakke structuur houden. (werk op een pg afdeling, dementie) en dan wil ik thuis wel wat vrijheid hebben hoor, niet alles zo strak.

binnen zitten of buiten zijn

groetjes danielle

Terug
Bovenaan