Voor 4 december

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Wat lief dat je aan me vroeg hoe het nu met me gaat.
Tsja...wat zal ik eens zeggen.
Ik herken me echt zo in jou verhalen.
Een paar dagen geleden was ik helemaal happy en ging het eigenlijk heel goed.
Maar nu...Het huilen staat me nader dan het lachen.
Ik ben zooooo moe.

En waarom? Ik heb geen enkel idee.
Alles gaat hier zijn gangetje. Alleen Efraim eet niet goed maar dat is niet iets heel ergs ofzo...

Ik voel me gewoon rot. Vanmiddag ga ik denk ik maar eens een eind wandelen.
Alhoewel het weer ook niet bepaald meewerkt.

Voel jij je al weer beter?

Hey Issie!
Fijn he, die herkenning! Ik vind het tenminste altijd fijn om te lezen dat meer mensen zich zo voelen af en toe, dat het dus niet aan mij ligt...
Wat vervelend dat je je weer zo rot voelt zeg! Valt niet mee he...
Ik weet er idd helaas alles van, en snap echt af en toe niks van mezelf!
Het ene moment ben ik echt SUPER gelukkig (en vraag me op dat moment dus ook vaak af waar ik me eigenlijk zo vaak druk om maak), maar dat kan ook zo weer omslaan en dan voel ik me dus, net als jij nu, ook echt kl*te!
Ik weet ook niet hoe het komt....weet wel dat ik er af en toe gek van word! Wil gewoon happy zijn!
Ben een heeeel positief persoon eigenlijk, en ik was altijd iemand die de hele dag door goeie zin had en lachte....en nu af en toe....pffff....
En dat terwijl mijn (onze) grootste wens is uitgekomen (de kleine!!), en me dan nog vaak zo down voelen.
Als het nu heeel af en toe was, dan ging het wel (hoort erbij toch!) maar het is bij mij zo vaak de laatste tijd. Ik kan vrolijk opstaan en een uur later down zijn, of andersom, en zo gaat het vaak de hele dag
En dan heb ik mijn vriend die depresief is (gaat op zich best goed, maar wel vaak ups en downs), een goei vriend van ons zit thuis, zit ook niet lekker in zijn vel, en mijn beste vriendin heeft ook vaak depresieve klachten...tja, dat werkt ook niet echt positief dan he!

Maar goed, op dit moment voel ik me gelukkig best happy, het gaat wel goed nu.
Ga zo de kleine uit bed halen en eenboterham geven (gaat goed nu!!)en wat melk en dan even met haar naar de winkel.
Even weg van thuis doet me echt heel erg goed merk ik, dus als het weer even meezit moet je zeker lekker gaan wandelen!!!
De zomer moet ook gewoon komen vind je niet???

Nou, probeer het een beetje positief in te zien allemaal en ga er even lekker uit dadelijk! Is echt goed voor je

Hey,

Dank je voor je lieve reactie!
Inderdaad fijn he, om dingen bij elkaar te herkennen.
Ik ben dan ook zo blij met dit forum.
Gewoon al het feit dat je niet de enige bent scheelt al de helft soms.

Ik snap ook echt niet waar die depri gevoelens vandaan komen hoor.
Of het nu echt hormonen zijn, ik heb geen idee.
Ik snap soms ook helemaal niks van mezelf.
Ik heb een schat van een man en een schat van een kindje.
Wat wil ik nog meer?

Ik denk dat het weer ook wel meewerkt hoor.
Ik ben echt iemand die zo kan genieten van het zonnetje, maar ja...ER IS BIJNA GEEN ZON. Ik heb nog maar een paar keer echt lekker buiten kunnen zitten.
Of van die lange zoele avonden...zucht...maar ja, dat zit er nog niet in voorlopig.

Ik kan me ook wel voorstellen dat het vervelend is als je beste vriendin ook met zulke gevoelens rondloopt. En dan natuurlijk dat van je vriend nog...

Nou, ik wens je heel veel sterkte fijn dat je je nu wat beterder voelt!
Geniet maar lekker van je prachtige meisje...

Heb je trouwens een weekje vrij? (Pure belangstelling hoor)

Liefs,
Mariska

Hahaha wat dacht ja? die zit wel erg vaak op het forum deze week?? Hahaha
Ja, ik moest eigenlijk werken, maar het was zooo rustig (i.v.m vakanties natuurlijk) dat ik deze week niet hoef te werken. Vond het niet zo erg, want had eigenlijk helemaal geen zomer vakantie gepland zeg maar.
Maaaar als het weer nou ook eens een beetje meezat, dan hadik tenminste het gevoel dat ik een weekje ZOMER vakantie had gehad!!
Dat gevoel heb ik nu dus helemaal niet, maar ja.
Ik wil ook weer die zwoele zomeravonden (heeerlijk tot laat buiten zitten...mmmm...) en in het zonnetje kunnen zitten
Och ja, dat zal wel weer komen als ik weer volop moet werken

Ben je nog gaan wandelen??
Ik ben net even naar de winkel geweest met de kleine, was wel even lekker!
Ze kijkt alleen altijd zoooo boos als we ergens anders zijn he  hahaha en bij de kassa gaf ze me 1 heeeel klein lief glimlachje...smelt....
En dan komen we thuis en dan is ze weer volop aan het kletsen en aan het lachen!
home sweet home! Hahaha!

He meiden,

Ik lees stiekum mee (mag dat) en wil jullie even een hart onder de riem steken. Echt balen dat je je soms zo down voelt. Kan me voorstellen dat dat best verwarrend is als je eigenlijk blij "hoort" te zijn. Ik weet niet zo gauw wat ik er verder bij moet zeggen, maar wil jullie wel sterkte wensen.

Ida

Dankjewel Ida! Lief van je
En natuurlijk mag je meelezen!!

Liefs 4dec

Ja, dankjewel Ida, Wat lief van je en natuurlijk mag je mee lezen!

En 4 december het regende hier net toen Efraim wakker was, dus ben niet gaan wandelen. Wel hebben we lekker samen op een kleed op de vloer gespeeld.
Meneertje wil heel graag kruipen maar het lukt alleen achteruit.
Wel grappig om te zien.
Vanmiddag ga ik een nieuwe poging doen om lekker te wandelen en ik moet ook nog om booschappen.
Kijkt jouw meisje ook altijd zo boos in een andere omgeving. Mijn mannetje ook.
Pas zei een mevrouw: Nou, die heeft volgens mij niet veel zin om boodschapjes te doen...hahahaha....

Wel lekker dat je een weekje vrij was...
 Liefs,
Issie

Hahahaha...ik zie ineens dat ik hetzelfde als 4 dec opgeschreven heb voor Ida.
Is niet bewust gegaan hoor. Wist allang niet meer wat er geschreven was.

Maar Ida, nogmaals bedankt!

Terug
Bovenaan