Voor 4 december

Hey!

Het word weer beter weer he............ alhoewel, maar niet te hard roepen!!
Ik heb dat ook hoor, als het zonnetje schijnt lijkt alles veel vrolijker en voel ik me echt een stuk beter!
Ik ben nu al een aantal dagen bezig om te proberen alleen maar te doen waar ik echt zin in heb! (op sommige huishoudelijke dingen na dan, die kan ik toch echt niet laten liggen! Maar probeer het wel wat minder te doen..)
Lekker veeeeeeeel knuffelen met de kleine, als ik nergens zin in heb: op de bank hangen met een dvd, lekker wandelen, winkelen, op bezoek gaan bij iedereen enz enz...
Dat doet me wel goed moet ik zeggen!
En ik probeer nu ook, als ik een dip heb, het over me heen te laten komen en te denken: gaat wel weer over! Morgen weer een nieuwe dag!
Dat helpt ook, zo ben ik sneller uit mijn dip, en kan ik er op het moment dat ik me niet lekker voel beter mee omgaan.
Hoop dat ik dit zo vast kan houden...

Ben in ieder geval zoooooo blij met mijn meisje!!!! Die maakt mijn dag vaak helemaal goed! Als ik me niet zo goed voel, heb ik ook echt zin om met haar bezig te zij omdat ik weet dat ik me daar beter van ga voelen. Heerlijk!

X 4dec

Hoi,

Ik ga ook even meekletsen als jullie het niet al te erg vinden .

Blehhhh! Lekker een weekje op vakantie geweest, komen we terug en ja hoor, buikgriep. Vandaag weer aan het werk, kom ik thuis is vriendlief iets aan het koken wat eigenlijk een beetje te moeilijk voor hem is. Dus komt er om de vijf minuten een vraag 'hoe moet dit, hoe moet dat...' En ik zit hartstikke moe en brak met dochterlief op schoot die last heeft van drie (jaja, drie ) doorkomende tanden.

Echt, hij doet super zijn best hoor, maar soms... (hier hoort dan zo'n smiley-poppetje met draaiende ogen die er dus niet tussen zit). Hoe moeilijk is het nou helemaal? Komt 'ie thuis van de AH met een grote zak appels, de verkeerde... Als ik vervolgens aan hem vraag waarom hij dan geen breaburns heeft meegenomen kijkt hij moeilijk naar de zak en vraagt zich oprecht af of dat dan geen breaburns zijn. Ja hoor, tuurlijk, stiekem stoppen ze in de zak waarop JONAGOLDS staan breaburns. En ik weet ook wel dat de verkeerde appels niet het einde van de wereld zijn en dat ik wat vaker mijn schouders op moet halen... Maar soms denk ik stiekem wel eens 'verdorie, ik krijg nog een whiplash als ik vaker mijn schouders op moet halen.'

Zoooo, nou ga ik lekker een banaan eten!

KT

ps; inderdaad, gelukkig wordt het beter weer! En kwa tanden, het kan nog erger, eergister is pestkopje nummer vier doorgekomen!!

oh KT, stiekem moest ik wel even lachen om je berichtje; zóóó herkenbaar!
Ik heb problemen met mijn computer; bepaalde mails schijnen niet aan te komen.
Vriend komt net binnen en ik zeg dat hij het nog steeds niet doet en of hij het eens aan ****   wil vragen.
Ik vertel dat ik wel ergens een account had aangemaakt en daar wel een mail van binnen had gehad.
Zegt tie; "Oh.... dus die krijg je wel binnen...en de rest niet...ja, dan weet ik het ook niet!"
Da's toch een dom antwoord; daar gaat heel de kwestie over dat we niet weten hoe het komt..DUHHHH.
En als ik dan geïrriteerd reageer is hij gelijk beledigd.
Hier dus  ook al een whiplash van al dat schouderophalen.
Soms vraag ik me af uit welk tijdperk hij komt....
Sil

Hahahaha ik moest ook lachen om je berichtje, ook zooooooo herkenbaar!
Mannen zijn gewoon niet de slimste!!!
Toevallig ging mijn mannetje gisteren "koken", heel lief bedoeld want ik zat lekker met de kleine te knuffelen en hij zei uit zichzelf(!!!!!!!) dat hij alvast met het eten ging beginnen zodat ik lekker kon blijven zitten...
Even voor de duidelijkheid: hij ging iets maken uit een pakje!! Super, super super simpel! Gewoon lezen en er kan echt niks misgaan!
Nou, uiteindelijk heeft hij me wel 10 keer geroepen, en toen ik hem ook nog eens zei dat hij iets was vergeten (en ik zei het nog wel heeel voorzichtig) was hij nog geiriteerd ook! Hahahah!
Uiteindelijk was het wel lekker hoor!  Moest ook wel lachen om hem zo bezig te zien!
maar zo gaat dat 9 van de 10 keer als hij iest doet!!!
Ik zei al, als je nu eens elke avond gaat koken dan leer je het vanzelf en gaat er ook niets mis!
Tja...daar trapte hij helaas niet in

Terug
Bovenaan