Voor 4 december

hahaha ja gek he, dat ze altijd zo boos kijken?! Ik heb ook altijd het idee dat ze het niet leuk vind om weg te gaan....maar ja, dan zou ze wel huilen toch??
Volgens mij is ze zo stil en kijkt ze zo door alles wat ze om zich heen ziet ofzo, door alle indrukken..
Gisteren waren we even bij de gamma, en daar had ze toch plezier!!! Hahaha normaal lacht ze bijna niet in de wagen ("buiten" de wagen lacht ze gelukkig de hele dag!) en nu aan 1 stuk door lachen! Heeerlijk!

'Hoe voel je je nu trouwens?
Al wat beter of nog hetzelfde?

Vandaag is het zaterdag en dan is mijn man natuurlijk thuis.
Op de een of andere manier gaat het dan toch beter.
Alleen straks komen zijn ouders en daar heb ik niet zo'n zin in.
Maar goed, het zij zo.
Voel me wel iets beterder gelukkig.

Ik geniet ook zo van Efraim. Hij is zooooo lief!
Volgens mij is het inderdaad zo dat ze boos kijken door alle indrukken. Maar buiten de winkel zit ie vaak heerlijk in de ronte te kletsen. Hahaha...

Nou, ik ga zo maar eens koffie zetten....

X Issie

Mag ik met jullie mee kletsen?
Ook ik voel me vaak zoals jullie je ook voelen.
Nu moet ik ook nog eens ongesteld worden.
Vriend-lief is ook zo vaak weg en ik voel me al zo alleen! Ben ook zo moe...
Ik vind het soms echt moeilijk om de dag door te komen. Met Chloë gaat het al beter, maar kan nog steeds flink zeuren en wil het liefst heel de dag vermaakt worden.
Kyara is een beetje aan het puberen en probeert de hele dag mijn grenzen te overschrijden. Is zo vermoeiend.
Voel me 's aovonds dan vaak ook zo schuldig als ik weer heel de dag 'ruzie' met haar heb gemaakt.
Vind het op het ogenblik erg lastig om mijn aandacht tussen beide goed te verdelen.
Maar goed, vriend-lief heeft nu vakantie, dus ik hoop echt even wat tijd voor mezelf te krijgen. (als hij niet teveel afspraken maakt )

Zo, dat lucht op; effe lekker klagen.
Sorry voor het misbruiken van jullie topic.
Hoe was je visite trouwens Issie?
Liefs Sil

Hey Sil, (en anderen natuurlijk )

Tuurlijk mag je mee komen kletsen.
Join the club zou ik zeggen. Nee hoor gekheid.

Het is echt balen om je zo te voelen.
Ik heb net al gereageerd op de topic PostPartum Uitputting.
Ik herken er echt zoveel van.
En daar komt nog bij dat jij nog zo'n hummel rond hebt lopen.
En wat dacht je van de afgelopen tijd op je werk?
Dat gaat ook echt niet in je koude kleren zitten hoor.

Ik hoop echt voor je dat je een leuke tijd hebt nu je vriend vakantie heeft.
Ik leef echt met je mee!

Ik slaap de laatste nachten echt zoooo slecht. Vannacht hooguit 2 uurtjes.
Terwijl ik zoooo moe ben.
Ik kan ook niks hebben.
Mijn man zat gisteren in een (behoorlijk) dipje, maar ik had eerder de neiging om op hem te gaan schelden dan om hem te helpen/troosten)
Gewoon omdat ik het er niet bij kan hebben ofzo. Ik schrok echt van mezelf.

De visite van zatrdag ging trouwens wel. (Meestal als ik er tegen op zie)
Ook ik heb zo af en toe de grootste moeite met schoon pa en ma.
Maar goed, dat is weer wat anders.

Lieverds, allemaal een dikke
En veel succes!!!

xIssie

Gelukkig dat je visite meeviel.
Ook ik vind mezelf soms flink egoïstistisch. Ik heb vaak de neiging om mijn vriend de schuld van alles te geven. En soms heeft hij ook wel een beetje schuld, maar vaak snapt hij mijn gevoelens gewoon niet en ik verwacht dat hij dat wel doet, zonder dat ik wat uitleg.
Zo, klinkt erg vaag, ik hoop dat jullie het begrijpen.
Ik zie ook steeds vaker op tegen de tijd dat Chloë wakker is. Als ze wakker is en ze moet zich alleen vermaken, dan is ze alleen maar aan het zeuren en ik kan er zo slecht tegen op het moment.

Vandaag wel lekker even wezen winkelen zonder kids. Was wel lekker.
Hoe was jullie dag?
Sil

Lekker zeg, dat je er even uit bent geweest.
Ik kan het me helemaal voorstellen hoor dat je opziet tegen de tijd dat je meiske wakker is. Ik had dat dus ook vorige week. Ik zat bijna de minuten af te tellen.
Echt erg, maar hij was ook zo aan het zeuren dat ik het even niet kon hebben.

En dat je je vriend de schuld wil geven herken ik ook helemaal.
Zucht...

Ik zilde trouwens vanmiddag lekker gaan wandelen...ben ik net de bocht om...begint het te storten...Efraim zijn broekje helemaal nat...Wij schuilen...En Efraim zat maar in de buggy te roepen...Oh oh...
Maar ik baalde dus wel stevig want ik had het echt even nodig om er uit te zijn en even wandelen zonder boodschappen te doen is ook wel eens fijn...

Ja, het weer werkt ook niet echt mee.
 Ikzelf ben idd een stuk vrolijker als de zon schijnt. Hier ook steeds tussen de buien door naar buiten; snel snel de hond uitlaten, snel een klein rondje fietsen met de oudste. Wandelen dat doe ik pas weer als de lucht echt blauw is; ik ben al zo vaak nat geregend de laatste tijd!
Ik hou ook van wandelen en dan idd wandelen met alleen genieten van de buitenlucht als doel; dus geen boodschappen of iets.
Maar ik heb het idee dat ik alleen maar aan het rennen, vliegen en plannen ben de laatste tijd.
Net nog wel lekker gesport, maar ook dat bevalt minder dan eerst; normaal haal ik er juist energie uit, maar nu lijkt het alsof het me  alleen nog maar meer leeg zuigt.

Maar daarnaast zijn er gelukkig nog heel veel momenten die me wel goed doen. Als ik vanavond thuis kom en ik word met een stralende lach begroet..
Of als ik de oudste op bed leg en ze zegt, voordat ze zich omdraait, 'ik hou van je mama', dan loopt mijn hart over en denk ik dat ik het hier allemaal voor doe..

Maar goed, om het te kúnnen doen, moet ik wel een beetje goed in mijn vel zitten natuurlijk..
Liefs Sil

Terug
Bovenaan