voor alle mama's met meerdere kids

haha..geweldig!
heb het er toch vanavond over zo te horen lijkt het hem
inderdaad wel leuk
wij hebben het hier er al over gehad toen ik nog niet eens zwanger was
dus ik heb mischien makkelijk praten.Ik heb altijd de kinderen vlak na
elkaar willen hebben dus toen wij besloten met de pil te stoppen heb ik
dat nog maar een keer extra aangehaald.Maar die buikpijn komt volgens mij gewoon van je zenuwen of niet?haha,...
Laat je het nog wel weten als je eruit bent
Anders laat je shirt maken via rainbowbabys ofzo met een leuke tekst erop
dan laat je het tyche vragen haha...

Hey Mira,

Slim plan van die rainbow baby's maar zo'n afknapper als ik zijn signalen verkeerd heb opgepakt en hij helemaal (nog) geen tweede wil. Ik vind het wel moeilijk om erover te beginnen. We hebben de laatste tijd best veel onenigheid gehad.. mede door de slapeloze nachten enzo. Ik weet toch wel dat we oneindig veel van elkaar houden en bij elkaar blijven maar om er nu na zo'n iets mindere periode over te beginnen... ach misschien moet ik het ook gewoon doen. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Fijn joh dat jullie er al helemaal uit zijn.. hoop dat je snel weer zwanger bent en dan hoop ik je hier te mogen feliciteren....

En mijn buikpijn.. gewoon zenuwen ja (ooh ik zit me echt op te vreten)

Groetjes!   en alvast een fijn weekend

die onenigheid is hier ook wel hoor ook vaak vanwege   de vermoeidheid
dat zal er allemaal wel bij horen he?
kan me wel voorstellen dat je bang bent dat je het verkeerd heb begrepen
maar jij hebt er toch ook wat over te zeggen of je er nog een wil of niet
ik wens je veel succes
trouwens ik wil mijn lichaam wel iets rust gunnen dus ik denk dat wij er pas weer serieus mee bezig gaan als marek 7 mnd is ofzo
tussen mij en mijn zusje zit ook precies 18 mnd vind ik wel een mooi leeftijd verschil

Dank u (voor het wensen van het fijne weekend).
Mijn man ligt nu lekker te slapen.. hij was echt bekaf.. en ik had er net over willen beginnen vanavond. Nee hoor, komt allemaal wel goed. Ik maak me geen zorgen meer.. ik zie wel (maar spannend is het wel)

Hoi,

Toen Yenna een jaar en een paar maanden was waren we op vakantie en 's avonds toen Yenna op bed lag hadden we het erover dat het allemaal zo hard ging en dat we zo'n lief meisje hadden en toen zei mijn man eigenlijk als we over een paar maanden eens stoppen en kijken of het lukt om zwanger te worden. Jippie, ik liep al een weekje met die gedachte rond.
Bij Yenna waren we na 2 maanden al zwanger.
Nu stopte ik met de pil en was meteen zwanger, super blij waren we......
En nu is Yari al weer 4 maanden en zeggen we nog vaak, wat gaat het toch hard....

Succes ermee...
Groetjes Marina.

hoi!

Jee....wat snel dat je daar al aan denkt. Maar goed, dat is ieder voor zich uiteraard. Bij onze kids zit er bijna 3 jaar tussen. Niet omdat het zwanger worden moeilijk ging, maar we waren er niet eerder aan toe. Bij allebei de kids lukte het om binnen 2 maanden zwanger te worden, wel 1 miskraam gehad tussen de kids.  Gelukkig zijn ze allebei gezond. Maar druk is het zeker met 2 kleintjes. En wat zijn we blij dat Thijmen (wordt 1 dec. 3 jaar) al wat zelfstandiger is!!!!! Dat hij al kan zeggen wat hij wil, dat hij zelf de trap op kan lopen en weer af, dat hij.............
Misschien heeft het er mee te maken dat wij zelf ook niet meer de jongste zijn: ik ben 35 en mijn man is 43. Dat kan. Maar weet waar je aan begint, hoe geweldig het ook is om 2 kids te hebben !!

Misschien een beetje kritisch, maar toch ook de waarheid naar mijn idee.

succes ermee !
Groetjes, Misja, mama van Thijmen ( bijna 3) en Marten ( 7 weken)

Terug
Bovenaan