Voor alle stuitliggers!

Volgens mij wel, is wel een twijfelachtige "eer" En ook allebei "kontliggertjes"
Bij mij zal het wel niet tot draaien komen omdat de placenta in de weg zit.
Maar goed, ik heb me er al mentaal op voorbereid dat het een ks wordt.
Maandag weet ik meer.

Miriam.

Hoi

Nee ik kan me niet herrinneren of ik het heb gevoeld.Ik heb wel 1 nacht gehad waarin ik heel onrustig heb geslapen en de baby heel veel bewoog maar of ze het toen heeft gedaan weet ik niet.Misschien leuk om te weten dat mijn baby 4 week voorloopt op schema (3000 gr nu) en de afgelopen week moet zijn gedraaid en ik normaal vruchtwater heb.Het betekent dus dat ze de grootte heeft van een baby normaal met 38 week.Dt ze dus is gedraaid geeft jullie misschien ook nog hoop voor het draaien(sommige zijn nouy eenmaal eigenwijs net als mijn zoontje.)

Enne ik weet niet wat jullie gaan doen als het een stuit blijft.(van miriam weet ik het dus wel) maar eh ik heb van mijn zoontje een keizersnede gehad en die is mij 100% meegevallen.Het is niet het einde van de wereld en ik zou het zo weer doen.

Succes en houden jullie me op de hoogte?

Groetjes Mirjam

Ik zie een draaipoging niet zitten en een stuitbevalling ook niet. Ik denk als ik de keuze krijg dat ik voor de keizersnede ga, dan kunnen ze me ook gelijk sterilizeren, ben ik daar ook vanaf. Anders moet ik naderhand nog een keer terug en dat is ook zo'n belasting voor mijn familie die dan op twee kinderen moet passen. Ik heb ook gelezen dat een keizersnede het minste risico geeft voor de baby.

hoi meiden
ook die van mij ligt in stuit
was vanmorgen voor echo
ben nu 34 wk en 3dagen moet over 2wk terug als nog in stuit ligt
en dan gaan ze proberen te draaien.
diee van mij ligt al vanaf 20wk in stuit.
groetjes maaike

Hallo iedereen,

ik hoor ook bij de groep stuitliggers. Ik ben vandaag 36 weken en volgende week dinsdag gaan ze kijken of de baby gedraaid kan worden. Ik hoop dat het lukt want ik wil graag thuis bevallen. Ik voel de baby door mijn hele buik bewegen en ben nu ook bewust gestopt om de hele tijd te denken dat hij of zij nu misschien wel uit zichzelf is gedraaid. Dinsdag zien we verder. Mijn man en ik zijn wel 100% overtuigd dat we keizen voor een keizersnee als de baby niet gedraaid kan of wil worden. Kost mij meer tijd om te herstellen, maar de baby ondervindt geen nadelige gevolgen van eventuele complicaties tijdens een vaginale bevalling.

Alle moeders met 'dwarsliggers': veel succes!

Groetjes, Hanneke

Onze beeb heeft zich met bijna 35 weken nog lekker omgedraaid en de placenta was ook nergens meer te vinden. Dus ik mag natuurlijk bevallen. Beeb ligt nu klaar voor "take-off"
Ik heb het trouwens wel gevoeld en gezien dat beeb zich draaide, was best pijnlijk en aan de buitenkant leek het wel alsof er 10 inzaten i.p.v. 1 haha.
Hopelijk draaien die van jullie zichzelf of met hulp ook nog.

Groetjes Miriam (36+4)

haha mamamirrie!

Bij is het ook nog een stuit, ik laat ze niet draaien dus ik hoop dat ze ook blijft liggen hoe ze ligt en dan krijg ik met 39 weken een keizersnee. Ben nu 35+3 dus dat is over 3 en een halve week ongeveer.

Terug
Bovenaan