Voor alle stuitliggers!

Haha, Mirjam. Ik bedoel natuurlijk dat 'ie niet meer voor de uitgang ligt.
Toen ik het had getypt vond ik het ook wel een beetje vreemd geformuleerd, maar was te lui om er nog wat bij te zetten

Miriam (36+5)

Hallo allemaal

Ook hier een stuitligger, al weken. Ik heb 4 buikoperaties gehad en heb een flinke litteken breuk (hele slappe buikwand). De kans is dan dus groter dat je dan een stuitligger krijgt. Het is al een week of 9 zo dus ik verwacht niet dat de baby nog gaat draaien. Ik las ook dat er mensen zijn die een versie weigeren, ik zit er ook hard over na te denken. Een kindje ligt niet voor niets in een stuit denk ik dan. De vraag is natuurlijk of de baby gedraait kan worden(grote en ligging placenta). Ik hoor volgende week (dan 36 weken) wat ze gaan doen. En en de hand daarvan neem ik wel een beslissing. Mijn dochter is met 39 weken vaginaal geboren en was 8 pond en heeft door de bevalling het kiss-syndroom over gehouden. Mijn man staat achter een keizersnee, dit omdat hij de geboorte van onze dochter echt heel erg vond voor haar maar ook voor mij. Volgende week weet ik meer.Nog een buik operatie zit ik ook niet op te wachten. Wel natuurlijk als de gezond heid van mijn kind in gevaar is.
Succes allemaal gr Naatje74

Terug
Bovenaan