Voor Annemiek en Simone.

Hallo dames,

Rosanne en ik (linda) vonden het een leuk idee om eens wat af te spreken. We gaan ook een x met alle dames wat doen. Maar om eens wat met een paar dames uit de buurt af te spreken lijkt mij ook leuk.
We zouden in het park in Eindhoven kunnen afspreken. ( stadswandelpark)
Laat maar even weten of jullie het leuk vinden en wanneer het jullie uit komt.
Groetjes Linda

Hallo Linda en Rosanne,

Goed plan!!
Ik heb nu nog zwangerschapsverlof dus maakt het niet zo veel uit wanneer.
Liever niet op woensdag, dan heeft mijn vriend Stefan ouderschapsverlof en gaan we graag met z'n tweetjes eh.. drietjes natuurlijk... leuke dingen doen.
Vanaf half augustus werk ik weer op ma-di en wo dus dan kan het op do en vrij, maar eerder is leuker lijkt me.. dus binnenkort maar iets plannen?!
Een picknick in het stadswandelpark lijkt me een goed plan!

Groetjes,

Simone

Hallo dames,

Ik ben dan ook van de partij. Zoals ik al eerder had getypt, dit was eigenlijk de bedoeling. Zolang ik nog geen werk heb kan ik in principe iedere dag. En om te gaan picknicken vind ik prima.

Groetjes,

Annemiek

Wat denken jullie ervan om het op een zaterdag te doen? Ik kan elke zaterdag. Laat maar wat data's hren, dan kunnen wij iets op kort termijn afspreken.
Groetjes Linda

Zaterdag kan wat mij betreft, maar als ik even voor Simone spreek (voor mijn beurt, hoor, want ik heb haar niet gesproken) Denk ik dat zij liever op een doordeweekse dag heeft. Ze wilde woensdag niet ivm haar vriend die thuis is dan. En dat is op zaterdag ook... Ze zal er wel over reageren als ze het leest.
Misschien vind ik zelf doordeweek ook wel fijner, eigenlijk. Zaterdag is zo'n boodschappendag. Manlief thuis... Zou het projectie zijn dat ik zeg dat Simone liever de zaterdag niet doet....???

Goh, laat ik het nu toch weer eens zijn met Rosanne..... Ook ik spreek liever iets door de weeks af. Ook in verband dat de zaterdag hier meestal gebruikt wordt voor de huishoudelijke dingen. Boodschappen, huisje poetsen enzo.

Groetjes,

Annemiek

Oke, ik roep een dag: donderdag.
Datum volgt als de meeste kunnen/willen

Rosanne
(ik ben meestal van de actie, je kan erg lang miepen zonder tot iets concreets te komen...!)

Terug
Bovenaan