Voor Annemiek en Simone.

Hallo

ik had al apart wat aan valentijnszwangere geschreven, maar zal het hier nog eens doen:
Er staat ook een 'date' voor zaterdag 21 juli (maand later dus) in Den Bosch. Lokatie moet ik nog uitzoeken, heb wel al contact gehad met VVV. Maar Ehv ging voor de lokale dames ook door. Uiteraard is iedereen die ook wil komen welkom! Misschien is het handig om gewoon echt wat te plannen:
12.30 uur voor Listers (ivm met parkeren daar) Parkzicht,
Alberdingk Thijmlaan 18

5615EB Eindhoven. Kijken we van daaruit of we meteen het park in gaan.

Rare afspraken over rozen of herkenbare kleding hoeven we niet te maken, we herkennen elkaar aan de kinderwagens lijkt me!!!!

Iedereen mee eens?

hey mammies

gisteren vertelde ik het enthousiast aan mijn vriend dat ik naar eindhoven ging
daarop antwoorde hij dat we naar het consultatiebureau moeten

heb nog een beetje last van zwangerschapsdementie

dus jammergenoeg kan ik niet mee

ik wens jullie allen een fijne dag!!!

Hallo,

Dat is dan afgesproken, donderdag 21 juni om 12.30 uur.
Afhankelijk van het (voorspelde) weer neem ik wel picknickspul (deken/eten) mee of gaan we naar Listers. Ik denk niet dat je dan hoeft te reserveren of wel?

Tot dan!

Simone en Teun
http://www.dse.nl/~teun_adriaanse/

Hai Simone

Ik reserveer toch even, want ik wil graag in een gedeelte zitten waar niet gerookt wordt als we daar belanden. Ik was daar laatst en toen was het toch rumoerig en rokerig...! Beter voor niks gereserveerd dan op een rotplek, denk ik dan!

Kom je trouwens nog langs deze week?

Groetjes

Rosanne

hoi,

ik hoor iets over reserveren, als we met een hoop kinderwagen zijn lijkt het me toch wel handig om te reserveren, anders hebben ze misschien helemaal geen plaats.

groetjes Miranda

Terug
Bovenaan