Voor Annemiek en Simone.

Hallo dames,

Gaan we nu picknicken in het park of lunchen bij Listers.
Mij lijkt picknicken veel leuker, gebruiken we alleen het toilet van Listers
Maar dan moeten we wel zelf wat eten en plaid o.i.d. meenemen ....
En we bestellen gewoon mooi weer

Groetjes,

Simama
http://www.dse.nl/~teun_adriaanse/

Hai Simone

Ik ga listers voor de zekerheid wel reserveren, wie weet krijgen we rotweer...
Dan gaan we naar het park als het mooi weer is en zeggen we listers af. En ik lust eigenlijk wel een kopje koffie daar, ook als het mooi weer is... Maar dat hoeft niet eidereen te doen natuurlijk. Ik vermaak me prima met mijn mannetje alleen.

Ik wil Listers voor de zekerheid graag reserveren. We waren daar met moederdag: druk! Lawaai! Rokerig! En toen zaten we per ongeluk in dat nisje, lekker met onszelf, geen last van het lawaai en de rook. Perfect! Als we op de bonnefooi gaan, is die misschien al weg.

Hoe was de schouwburg trouwens. Ik kan het je net zo goed hier vragen als je toch hier bent...

Rosanne

Ik vind een picknick ook leuk. Ik kan wel een plaid en een picknick set meenemen. ( bordjes en bekers, bestek)
Ik denk alleen dat het wel makkelijker is als iedereen zelf meeneemt wat ze lekker vinden en willen eten. Dan kan ik zorgen voor de picknickset.
Laat maar weten.
Gr linda

donderdag 21 juni in eindhoven is het dus?

misschien heb ik het gemist maar wat gaan we doen?
ik woon in amersfoort maar lijkt me wel leuk om te komen, ik hoop dat er wel meer meiden komen, hoe meer hoe beter en gezelliger.

ik hoor het wel.

groetjes Miranda

ps mocht het  een andere dag worden maakt dat ook niet uit, ik werk niet, veel vrijheid dus meiden kiezen jullie maar.

Terug
Bovenaan