voor benthe en tessje

A

Anoniem

Guest
Ff een nieuwe toppic hoor damens moet zo ver scrollen om het weer te lezen!

Wel grappig dat jullie ook iedere keer zo laat op het net zitten...
Ik dacht deze maand laat ik ook eens kijken of ik het tempen zal proberen.. alleen het nadeel is dat je het je s'ochtens meestal pas herinner als je al uit bed ben geweest!

Liefs Jazzie

Heel slim!!!

Ja, klopt. Ik temp meestal als mijn wekker al  een paar  keer is afgelopen hahahaha. Dan pak ik de thermometer en ga ik dus tempen. Maar, dan ben ik dus wel al een klein kwartiertje wakker. Maarja... zo stipt zal het toch niet komen??

Liefs Benthe

Ja, he, zo 's avonds is wel gezellig. Dan heb ik ook meer tijd over het algemeen...

Tja, ik heb hem naast mijn wekker liggen. Dus als ik de wekker uitdruk dan zie ik dat ding liggen. Ik kan niet zeggen dat ik vrolijk van wordt, maar ja, ik wil gewoon zo graag weten wanneer mijn eisprong is.....

Mag ik vragen hoe  lang jij nu bezig bent?

Groetjes, Tess.

hahahahahaha volgens mij schreven we tegelijkertijd Benthe! Ik zag alleen nog het berichtje van Jazzie!

Jij zit toch ook in de tweede ronde of de derde? Wel grappig dat hetzelfde doen 's ochtends.....ik wacht meestal ook een kwartiertje, volgens mij is dat niet erg. Je ligt dan toch nog heel rustig én je doet het elke ochtend zo.

Ja dat is ook zo.
Ik zit nu in de derde ronde. Wij zijn vanaf november 'actief'.

Jullie zijn best grappig om zo te lezen! hihihi

ik zit nu in de 2de ronde. hebben januari even gewacht om te ontpillen!
dus..

Ik zat net het forum te lezen onder het zwanger zijn...

Daar is het echt een gekke huis!.. wat dat betreft is het hier gewoon echt gezellig!
Ik vind het wel lachen al die reacties op zo'n vage.. sommigen zijn echt comisch, maar ik vind het felle niet zo leuk vooral van de reacties op reacties.. als je me nog begrijpt het staat er bol van daar!... laten we het maar op hormoontjes houden..

hebben wij hier nog niet zo zeer last van meer van onzekerheden als hormoontjes!

Terug
Bovenaan