voor benthe en tessje

O ja tempen?!! vergeten!!!!
dus ik kan niet aangeven... maar goed mijn ovulatie is toch pas volgende week!
ik zal proberen vanaf morgen bij te houden!

En Jazzie???? Gelukt met tempen? Ik vind het eigenlijk drie keer niks, hoor....elke ochtend zie ik er weer tegenop....maar ja, als ik ergens aan begin dan maak ik het ook af. Maar verder dan mijn eisprong ga ik niet. Nu maar hopen dat ik geen al te lange cyclus heb....

Groetjes, Tess.

Ja ik heb het nu 2 dagen achter elkaar gedaan. net optijd!... want ik wil iedere keer al het bed uit.. en dan schiet het me te binnen.. niet dat mijn ovulatie echt te  missen is hoor!
maar kan ik eens zien hoe het reageert!...
het is wel handig om te kijken of je omstreeks je nod nog steeds een hoge temp hebt!

dus.. we zien wel

hahahahahahaha je vergeet het snel, he?!

Tja, we zien wel. Helaas nog steeds geen luikje in ons buik, he?!

Groetjes, Tessje.

Weetje ik vind het soms zo moeilijk! We wilden al een tijdje een kindje..maar dan wacht je tot de tijd wat beter is... en dan hoor je ineens van een naaste in je omgeving dat ze zwanger is en ja hoor in 1keer raak! dat was al even slikken! Ze moeten nog zoveel doen ergens als ze uitgerekend is verhuizen en bladiebla..
wij gepraat... het kan nog wel wat beter wat meer zekerheid etc..., maar ja waneer heb je zekerheid! Ok we gaan ervoor helemaal blij natuurlijk.. en het stomme is eigenlijk verwacht je ook wel in 1keer raak. niet dus!!!

nu is het pas ronde 2 dus ik mag nog niet klagen... nu kwam ik haar pas tegen en ze krijgt al een buikje.. vind ik zo moeilijk.. ik ben wel blij voor haar.. maar ik wilde eerder!!!

en als ik dat dan zo voel voel ik me zo kinderachtig! En mijn man is heel begripvol..; " jij krijgt straks ook een buikje" en dan lief over mijn buik aaien!

ach ik heb het nog niet slecht maar ik wil het wel heeeeeeeel graag!

kennen jullie dit?

Tuurlijk... toen mijn schoonzus vertelde dat ze zwanger was dacht ik ook "ik wil ook", maar  bovenalles stond mijn blijheid voor haar!!!!  En, idd we mogen écht niet klagen!!!!! Ik ben gelukkig ook nooit jaloers en denk dan maar 'onze tijd komt vanzelf'.

Liefs Benthe

Ik voelde me heel erg schuldig, want ik ben wel een btje jaloers!
Ik was wel blij maar ook geschokt..! ik had altijd gedacht en gehoopt dat wij eerder zouden zijn... maar wij hebben gewoon wat langer gewacht!.. en natuurlijk ben ik wel blij voor haar.
ik vind het een btje moeilijk om uit te leggen! misschien dat je het beter zou begrijpen als je de situatie zou kennen..

Waarschijnlijk als wij zover zijn ben ik het allemaal wel vergeten!
het is gewoon een btje idioot!

Ik begrijp je ook wel hoor. Ik bedoel, ik wil ook héél graag en wij waren in  mei al gestopt met de pil, maar door omstandigheden ben ik 't weer een paar maanden gaan slikken. Ik weet ook dat een vriendin van mij is gestopt en tuurlijk baal je als zij eerder zijn, maar uiteindelijk ben je gewoon wel super blij voor ze (dit geldt voor mij). En dit is nog maar je 2e ronde!!!! Er zijn zoveel vrouwen die er máánden of zelfs jaren over doen. Denk daar maar aan anders word je er helemaal depri van, hahaha.
Suc6.

Terug
Bovenaan