Voor Blondie79

Hai Jetje,

Balen zeg!   Maar   een klein beetje hoop houden kan geen kwaad toch?  je weet maar nooit. Sterkte bij de huisarts morgen.  Ik hoop voor je dat je zeer binnenkort een duidelijk antwoord hebt. Dit is zo frustrerend. Houd je me op de hoogte?

Liefs, Blondie79

Hee Blondie,

Nou ik ben niet veel wijzer geworden van mijn  bezoekje aan de ha. Ze adviseerde me nog een weekje af te wachten, de natuur is grillig zei ze. Als ik volgende week nog niet ongi wordt en ik blijf allerlei verschijnselen houden dan stuurt ze me door voor een echo. Als ze dat nu zou doen was er toch nog niks op te zien zei ze (??). Van een bloedtest had ze nog nooit gehoord, dus volgens mij heb ik ook niet de meest snuggere ha.
Voorlopig nog maar even afwachten (is toch al 1 van mijn sterkste kanten ).
Ondertussen zit ik alweer in de 2 week na mijn evt. ongi, dus mocht ik nu niet zwanger zijn moeten we natuurlijk weer gewoon  ons best doen voor deze ronde!!
Je hoort volgende week wel weer een keer wat van me...

Groetjes, Jetje

Hee Jeetje,

Daar schiet je dus op het moment ook niks mee op. Afwachten dan maar en idd lekker doorklussen. Ik hoor het wel van je als er nieuws is he? Sterkte met afwachten in ieder geval.

Hier gaat alles goed, ik hoef pas over 3 wk naar m'n ha voor het eerst. Duurt wel lang, maar goed, ik wacht het rustig af. Hoop dat alles goed blijft gaan.

Liefs, Blondie79

Hoi Blondie,

Hoe voel je je nu, heb je al wat "kwaaltjes" ?
Hoe ver ben je nu precies? Vervelend he als je zo lang moet wachten, ben je eindelijk zwanger moet je weer wachten tot er iets gebeurt.

Even een update van mij: kon het niet laten en heb gistermiddag om 5 uur een test gedaan. Er kwam een 32e streep op en die verdween weer bij het opdrogen. Sta ik 's avonds bij het tandenpoetsen nog eens  naar die test te kijken, is die streep weer terug. Ik ga zaterdag nog maar eens testen met ochtendurine, maar voel me zo zwanger dat ik bijna niet kan geloven dat hij nog eens negatief uitvalt. Mijn man noemde me net al Pamela Anderson, ik voelde mijn borsten vandaag bijna groeien??!!

Ik hou je op de hoogte, jij mij ook?

Groetjes, Jetje

Terug
Bovenaan