Voor Blondie79

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Dankzij jou heb ik deze maand toch weer hoop gekregen. Ik ben écht heel erg blij voor jullie!!! Enne ...... als het nou een meisje wordt???Hihihihihi grapje.
Ik voel mezelf echt zo'n zeurpiet en eigenlijk ben ik best wel een beetje jaloers op iedereen die goed nieuws had. Want volgens mij waren dat er wel erg veel deze week. (Ben natuurlijk we écht blij voor iedereen)Maarre ik bedoel alleen maar dat ik nu éindelijk wil weten waar ik aan toe ben. Ik heb echt het gevoel dat deze maand wel hééél erg lang duurt, terwijl hij net zo lang duurt als álle vorige maanden.
Veel liefs Cynthia
Dikke knuf voor DoZo(je dochter of zoon in wording)hihihi

Ik ben nu actiever dan ooit op deze site!! Wel leuk hoor, gezellig even kleppen en zo.
Zijn inderdaad weer veel zwangeren deze week.

Namen zijn we nog niet mee bezig, eerst de 12 weken grens maar eens heelhuis overbruggen. We hebben af en toe wel brainstormsessies na een goede kluspartij, er zijn al een paar namen die in aanmerking komen. Maar goed, we hebben nog tijd zat.
Hoe is het nu met jou? Nog steeds verschijnselen?  Al een testdatum geprikt of zie je wel hoe het loopt/hoe lang je geduld kan opbrengen? Het afwachten tussen de eisprong en de NOD is zo kl**te.

Ik ga voor je duimen, en hoop uiteraard dat het raak is.

Liefs, Blondie79 en (DoZo Cynthia? hi,hi)

Hihihi, klinkt leuk....
Gaat alles goed met je? geen last van vervelende bij verschijnselen?Ik hoop het niet. Ik weet het allemaal niet meer, hoor. Heb nog steeds het gevoel dat het wel zo is, maar toch probeer ik nog wel reëel te blijven en hou er rekening mee dat het m'n verbeelding is of de zenuwen. Ik probeer   te wachten tot de 25e. Die datum heb ik mezelf als richtlijn gegeven.(+/-m'n langste cyclus). Maar m'n man is echt nog 10 x zo nuchter als ik, dus ik probeer hier m'n ei kwijt te raken. Ik hoop snel weer van je te horen.....  
liefs Cynthia

Ben ik weer!! Even snel lezen en reageren en straks lekker op bedje. Voor morgen een vrije dag genomen, kan ik de ha even bellen om te horen hoe nu verder en zo.    Ben nl zo groen als gras op dit gebied.... Verder nergens echt last van. Wel vaker plassen, last van m'n onderrug, borsten en m'n broedkamertje. Voelt toch wel anders dan ongi-pijn. Af en toe een vlaagje misselijkheid. Valt tot nu toe nog mee dus.

En hoe is het met jou?  Kan idd ook gewoon zenuwen zijn. Ik kan wel zeggen zoek afleiding, maar toch ga je af en toe weer piekeren he en op je lichaam letten. Heb ik zelf ook altijd last van, en er zijn vast veeeeel meer dames hier met precies het zelfde.
Nog een dikke week en dan weet je hopenlijk meer. En dat mannen zo nuchter zijn, geldt hier ook hoor!! Hij bedoelt z'n  nuchtere woorden  goed, maar iemand met een andere mening en een ander weerwoord  is ook wel eens fijn om mee van gedachten te wisselen.Lang leve internet!!! Nou, we typen mekaar wel weer he?

Veel liefs, Blondie79

Hoi hoi,
én heb je de ha al gebeld? Wat zei die? Moet je contact opnemen met de verloskundige, of doet bij jullie de ha het zelf?
Bij onze zoon zou de ha het doen omdat we in een klein dorpje woonde, maar ik wilde persé naar de verloskundige praktijk in de stad. De ha weet overal een beetje van en de vk weet over zwangerschappen en bevallen alles. Ben benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren..... Geniet maar lekker van je vrije dag! Ga je nog wat leuksdoen?
Veel liefs Cynthia

Hai Cynthia,

Huisarts gebeld afgelopen vrijdag, als ik verder geen klachten kreeg kan ik over 4 weken een afspraak maken op de speciale zwangerenochtend. Ik denk dat hij het eerste onderzoek doet, en je daarna door gaat naar een vk-praktijk. Volgens mij zit er hier in de buurt wel een, ach hoor ik dan ook wel. Uk moet eerst maar eens groeien. Wel sh**t zo'n speciale ochtend voor zwangeren. Er zijn nl wat vage bekenden van ons die zwanger schijnen te zijn. Leuk als ze mij daar dan zien zitten, en de link is natuurlijk snel gelegd....  
Verder heb ik vrijdag  lekker ons huisje gesopt, samen met mijn moeder. Ze was een oud-buurvrouw tegenkomen. Lekker bijgeklept over hun zelf, de kinderen, en ja, eventuele kleinkinderen. Of ze inmiddels al opa en oma waren geworden? Ze had gezegd dat de kinderen het druk hebben met hun werk,  en  dat wij (mijn broer en ik) kennelijk de de drang niet/nog niet hebben, had ze gezegd. Ach, als mijn kinderen gelukkig zijn zonder  kinderen, dan zijn wij dit ook (een antwoord waar volgens mij wel hoop in ligt!).  SLIK.... Ze moest eens weten. Ben maar gauw overgestapt op een ander onderwerp, voordat ze door ging vragen!!

's Avonds nog op stap geweest met vrienden, ik heb me maar spontaan aangeboden als B.O.B. Ik lust normaal altijd wel een glaasje, nu viel het tenminste niet op.

En hoe is met met jou? Houdt je het wachten nog een beetje vol? Of zijn er nieuwe ontwikkelingen bij je gaande? Ben benieuwd!!

Veel liefs, Blondie79

Hoi hoi,
Ben blij te horen dat het goed gaat. Wanneer ga je het vertellen? Als de drie maanden om zijn? Mijn schoonzus(heeft er nu inmiddels drie) heeft tussen de eerste en de tweede een miskraam gehad , maar die had al verteld dat ze zwanger was en daar was ze ook blij mee, want nou kon ze er over praten, zonder dat iedereen vroeg: ow was je zwanger dan?   Ik wil je niet bang maken, hoor wij hebben dat toen ook niet gedaan.( nu of strakjes wel aan een aantal die dicht bij ons staan). Iedereen is natuurlijk anders. Gelukkig maar. Sorry hoor voor dit verhaal.
Ik weet nog steeds nix, ik heb wel besloten het zh te bellen van de week om te vragen of ze de uitslagen van het bloed en sperma onderzoek hebben. En of ze weten wat ik nou het beste kan doen. De test bij de huisarts wordt nu vergoedt, dus weet ik niet of ik er zelf wel een moet kopen. Straks is het weer nix .maar misschien ook wel...........grrrrrrr ik weet het niet meer. Wat zou jij doen? En zouden ze raad weten in het zh?
Veel liefs Cynthia

Wanneer we het gaan vertellen zijn we het nog niet over eens geworden.
Ik ben het wel met je eens hoor, mocht ik een miskraam krijgen, dan zijn er in ieder geval een paar mensen op de hoogte waar we  ons verhaal bij kwijt kunnen. Daarom wou ik het zelf ook eigenlijk wel zsm vertellen aan de  ouders. Verder voorlopig nog aan niemand.
Ik vind as zondag, moederdag, wel een leuke dag. Leuk kadootje voor mijn ouders en m'n schoonouders mee op bezoek, en dan lekker verrassen. Ik wil ze het zowieso op de zelfde dag vertellen, mijn ouders als 1e. Wordt nl hun 1e kleinkind, voor m'n schoonouders zou dit dan nr. 3 worden. We willen het hun op dezelfde dag vertellen, om jaloezie te voorkomen, en dan vooral van m'n schoonmoeder (  hoe zou het ook anders, hi,hi ) Nee hoor, 't is een schat,  ze houdt wel van een kruisverhoor en wil het liefst haantje de voortse zijn bij nieuwtjes. Helaas voor haar, als alles goed gaat wordt ze bij dit nieuwtje nr. 2. Mijn man wil eigenlijk ook wel weer wachten totdat ik bij de ha ben geweest. Wat vind jij? Enne, suggesties voor leuke opa/oma kado's?

Wat vervelend voor je dat je  nog niks  weet. Kan je je eigen ha niet bellen voor advies? Die van mij heeft dagelijks een telefonisch spreekuur om korte vragen te beantwoorden/advies te geven, en om testuitslagen door te nemen.  Dat  zou ik dan in  ieder geval doen.  Misschien kan hij  ook even namens jou met het zh bellen om te overleggen of er al  iets uit die onderzoeken is gekomen en hoe nu verder en zo.  En kan dit niet bij je ha, zou ik gewoon zelf bellen. Een brutale heeft de halve wereld zeg ik altijd maar. Ze zullen heus wel begrijpen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Ik hoop voor je dat je snel meer weet!!

Veel liefs, Blondie79

Terug
Bovenaan