Voor Blondie79

Hoi hoi,
Nog een fijne avond gehad? Ik sliep al toen ie thuis kwam. Maar je hebt idd gelijk, voor mij hoeft het nu ook ff niet zo nodig, maar er zijn genoeg andere leuke bezigheden te bedenkenhahaha. Ik heb net op bb gekeken en als het goed is zijn m'n testen vandaag verstuurd. Als ze zeg maar morgen binnen zijn, ga ik het denk ik nog moeilijker krijgen met wachten. Maar ja ik zie wel, ik teat op z'n vroegst pas vrijdag. Mar ik zou het zo leuk vinden om zaterdag ook "zwanger"rond te lopen op de negen maanden beurs. En mocht het nou toch niet zo zijn, dan gaan we gewoon weer lekker verder klussen. zeg ik wel stoer hè...... zo voel ik me niet hoor
Heel veel liefs en tot snel. (als het goed is is m'n mannetje er vanavond wel Dus ga ik daar maar ff aandacht aan besteden)   Doeggie!!!!!

Hoi hoi,
Alles nog goed daar?   natuuuuuurlijk gaat alles nog goed daar!!! Zie je al iets? ben je al een beetje aan het idee gewend? en je man? Hier is nog steeds nix te bekennen, hoor. Heb net wel m'n testen binnen gekregen. Dus nu wordt het weer een tikkeltje moeilijker om te wachten, maar morgen wil ik niet testen, want dan moet ik werken, en dan ben ik bang dat ik m'n mond niet kan houden, of ik loop met een saggo hoofd rond.............. Ik hou nog steeds alle mogelijkheden open.
Heeeeeeel erg veel liefs Cynthia

Hee Cynthia,

Ben ik weer! En, nog leuke dingen gedaan eergisteravond met je mannetje? Ik heb maandagavond maar even wat  extra aandacht aan mijn mannetje besteed, ha,ha..
Verder gaat alles goed hier, voel nog steeds van alles. Heel raar, ik wordt gek van de jeuk over heel m'n lijf! Geen idee wat het is of wat er tegen helpt, ga zo wel even in het zwangerenforum snuffelen of een oproepje plaatsen. Misschien heeft het met DoZo te maken? En anders bel ik de ha maar even morgen. Verder is het toch nog wat onwerkelijk, voor ons beide. We voelen alleen een harde buik zeg maar, en heeele  (aarch, ik haat het!!) mooie gevoelige kijk-daar-loop een bloedvaatje-borsten.  Maar het is nog zo pril he?  

De testen al binnen lees ik, lekker snel. Maar goed  dat je morgen moet werken toch?
Heb je wat afleiding.Gewoon vol gas op het werk storten, helpt bij mij ook het beste om m'n zinnen te verzetten. Of je moet veel  collega's hebben waar je vertrouwelijk mee om gaat, dan wordt de verleiding toch wel erg groot om het met ze  te delen. Ik heb nog niemand iets verteld op m'n werk. Zolang ik niet voor de plee lig te kotsen en er nog niks aan m'n buik te zien is, houdt ik het nog lekker even voor me.
En dan vrijdag even een testje er tegen aan en wie weet?? Heb je nog steeds de bekende vertekenen?

Wat voor werk doet jou man eigenlijk? Of heeft hij een eigen zaak of zo waardoor hij af en toe 's avonds laat thuis is? Ben een beeeetje nieuwschierig...

Groetjes, Blondie79

Hoi hoi,
Ben blij te lezen dat alles goed met jullie gaat. Ik zie mijn collega's eens in de 4 weken met een werkbespreking. Ik werk bij mensen thuis die hulp in de huishouding nodig hebben én om een babbeltje verlegen zitten. Mijn man werkt in de electonica beveiligingen enzo, daardoor heeft ie weleens een storing 'savond, zoals nu ook weer. storings dienst. maarre nu vertel ik dit allemaal, en jullie dan? enne nog nieuwsgieriger, waar komen jullie ongeveer vandaan?
nog 2 nachtjes slapen en dan weten we meer.....
heel veel liefs Cynthia

He, he! S**t-site. Probeer al tijden te reageren, het flitst en het doet maar ik kreeg maar geen typveldje. Eindelijk gelukt!!

Wij wonen in het noorden des lands, provincie Groningen. Om te voorkomen dat ik gespot wordt door bekenden,  houdt ik het tot nu toe steeds een beetje vaag.
Ik werk fulltime als duizendpoot bij een bedrijf; van alles en nog wat regelen op het gebied van inkoop/verkoop/planning buitendienstmedewerkers/financieen etc.
Mijn mannetje werkt ook fulltime en is automonteur en heeft af en toe storingsdiensten.

Maarre, zijn eigenlijk geen twee dagen meer he? Om het geheel maar even positiever te benaderen: Eigenlijk anderhalf, want ik neem aan dat je gelijk vrijdagochtend gaat testen. Dusse, over ongeveer 35 uurtjes of zo weet je meer.  Of ga je 's avonds testen als je mannetje thuis komt uit z'n werk?

En waar wonen jullie (ongeveer)? Hoe oud is je zoontje eigenlijk? Gaat hij naar kinderopvang of zo of heb je iemand anders die op hem past als jij aan het werk bent?

Heeel veel liefs, ikke

Hoi hoi,
Dit is m'n 4e poging....Ik hoop dat het nu eindelijk lukt een berichtje te plaatsen.. Vind het eigenlijk wel een fijn idee om een beetje te weten bij wie je je ziel en zaligheid bloot legt(zo gaat dat gezegde toch?) Maarre wij wonen in provincie Zuid-holland, lekker dicht bij het strand. Ons zoontje is 4 jaar en gaat naar de basisschool groep 1. Ik werk dan ook van 8.45 uur tot 14.45 uur op maandag en dodag. moet ie 2 keer overblijven, maar dat vind ie niet erg. M'n man werkt fulltime door heel het land.
Nu nog ong. 15 uurtjes, dan weten we het.... Alleen had ik vandaag echt heel erg het gevoel dat ik ongi moest worden, heb jij dat toen ook gehad. Ik weet het echt niet meer. zal ik dan toch niet tot zaterdag wachten?? Grrrr. Twijfels........
ooohh lekker patatjes vanavond..... Lekkerlekkerlekker!!!!
Ga ff m'n zoon aandacht geven
Veel liefs Cynthia

Hier ook nog maar even: van harte gefeliciteerd he? Super, morgen lekker zwanger naar die beurs toe. Prov. zd -Holland en dan ook nog bij het strand! Lekker, je maakt me jaloers. We gaan regelmatig richting nrd-/zd-Holland voor een paar daagjes er tussenuit. Lekker uitwaaien, terrasje pakken, zucht... is het al bijna vakantie?

Dat ongi-gevoel heb ik nog steeds, toch voelt het anders volgens mij. Zal wel druk op de 'broedkamer' zijn denk ik.  Weet je trouwens hoe veel weken je nu  bent?  Naar welk  forum ga je verhuizen? Kunnen we af en toe weer eens bijkleppen, als  je dat leuk  lijkt tenminste...  

Ik stop nu, manlief staat te popelen onderaan de trap, it's time to go!! Op naar opa en oma in spe met twee kadootjes!! Morgen volgt het verslag!

Liefs, Blondie79

Terug
Bovenaan