Voor de dames die stoppen met de pil in juli/augustus!!

Ohhhh wat ontzettend leuk dat je gaat trouwen, echt super!!! Wanneer is de grote dag?? Leuk joh!! Ga je er echt een feestje van bouwen, of ga je "gratis"(klinkt zo lullig) trouwen???
Maar lekker dat je daarna nog ff een paar daagjes naar Duitsland toe gaat, gelijk huwelijksreis of??

Ahh een paar daagjes zeeland moet kunne he?! Lekker dichtbij het strand, lekkere mossels (hou er niet van maar goed), en ze hebben hele leuke babywinkeltjes, hihi!!! Ga maar eens goed overleggen, haha!

Haai dames!
Nou hier  ook weer een  mom to be! hiihi.
Even een tipje; ik koop meestal spul met het praatje; Dat is altijd leuk als kraamcadeautje, dan heb je wat in huis hihi
Ik heb bij Henk ten Hoor een superrompertje gekocht; leger kleurtjes, wel zachte kleurtjes met daarop : SUPER DUDE!!
Het is echt een geweldig ding; die heb ik aan mijn vriend gegeven. Die vond ie super!!haha..
Ik heb ook alle baby nummers binnen van deze maand, lekker lezen! Ik kan echt niet wachten. Ik vind het wel leuk om lekker te kletsen over wat komen gaat!
Groetjes!

maaike1987
Ohhhh wat ontzettend leuk dat je gaat trouwen, echt super!!! Wanneer is de grote dag?? Leuk joh!! Ga je er echt een feestje van bouwen, of ga je "gratis"(klinkt zo lullig) trouwen???
Maar lekker dat je daarna nog ff een paar daagjes naar Duitsland toe gaat, gelijk huwelijksreis of??

Ahh een paar daagjes zeeland moet kunne he?! Lekker dichtbij het strand, lekkere mossels (hou er niet van maar goed), en ze hebben hele leuke babywinkeltjes, hihi!!! Ga maar eens goed overleggen, haha!

Nee, we bouwen er wel een echt mooi feestje van. Gratis trouwen is maar niks..
Dan kun je het net zo goed laten
Ik denk dat we als we alles bij elkaar optellen toch wel een 10.000 euro kwijt zijn..
Dat is een boel geld, maar dan heb je ook een dag die je nooit meer vergeet..

De 4 dagen naar duitsland is meer om ff rust te nemen na de bruiloftsstress.
We wilden eigenlijk eind dit jaar op huwelijksreis naar Fins Lapland..
Maar als we voor een baby gaan doen we dit waarschijnlijk niet, omdat het erg duur is daar 2 weken heen te reizen.

silke5
Haai dames!
Nou hier  ook weer een  mom to be! hiihi.
Even een tipje; ik koop meestal spul met het praatje; Dat is altijd leuk als kraamcadeautje, dan heb je wat in huis hihi
Ik heb bij Henk ten Hoor een superrompertje gekocht; leger kleurtjes, wel zachte kleurtjes met daarop : SUPER DUDE!!
Het is echt een geweldig ding; die heb ik aan mijn vriend gegeven. Die vond ie super!!haha..
Ik heb ook alle baby nummers binnen van deze maand, lekker lezen! Ik kan echt niet wachten. Ik vind het wel leuk om lekker te kletsen over wat komen gaat!
Groetjes!

Dat vind ik een super goede smoes! Die moet ik onthouden voor de volgende keer!
Super Dude!! hahaha die is echt leuk

maaike1987
Nee, we bouwen er wel een echt mooi feestje van. Gratis trouwen is maar niks..
Dan kun je het net zo goed laten
Ik denk dat we als we alles bij elkaar optellen toch wel een 10.000 euro kwijt zijn..
Dat is een boel geld, maar dan heb je ook een dag die je nooit meer vergeet..

De 4 dagen naar duitsland is meer om ff rust te nemen na de bruiloftsstress.
We wilden eigenlijk eind dit jaar op huwelijksreis naar Fins Lapland..
Maar als we voor een baby gaan doen we dit waarschijnlijk niet, omdat het erg duur is daar 2 weken heen te reizen.

silke5

Dat vind ik een super goede smoes! Die moet ik onthouden voor de volgende keer!
Super Dude!! hahaha die is echt leuk

Hai Pompom,

Nee heb je idd gelijk ik, dan kan je net zo goed met zun tweetjes naart stadhuis toe gaan en verder niemand inlichten, dan ben je alleen maar getrouwd om het getrouwd zijn..

Maar echt super dat je gaat trouwen. Tsja een bruiloft kost idd veel geld, de zus van een vriendin van mij (vat je het nog??) is vorige zomer getrouwd, alles erop er eraan die was met jurk en reisje zo'n 15000 euro kwijt dus ja,..
Ahh duitsland is toch ook lekker, inderdaad een beetje ontspannen en heb je toch nog het gevoel dat je op huwelijksreis bent geweest, en je krijgt nog een mooi huwelijkscadeau ook(de baby, als je eenmaal zwanger bent)..

Mijn vriend en ik willen volgend jaar gaan trouwen, we weten alleen nog niet hoe, mijn schoonzusje en zwager zijn vorig jaar getrouwd, gratis dan, en die hielden een feestje thuis, was een echte afknapper, zo zou ik het dus nooit willen.. Opzich heb ik er geen problemen mee om bijvoorbeeld gratis te trouwen, en dan daar achteraan een super groot knalfeest met alles erop er eraan, buffet, muziek enz enz... Daar zou ik weer geen problemen mee hebben. Maar ja voorlopig eerst nog maar ff sparen hihi..

Nou tot horens,

Liefs Maaike

Hallo meiden,

Ik kom al een hele tijd op deze site maar heb im eigelijk nog nooit ingelogd.
Wel lees ik altijd alle spannende en gezellige verhalen.Vandaag d8 ik dat het eigelijk ook wel gezellie is om mee te kletsen.
Ik ben zelf deze maand gestopt met de pil maar wil ook rond die tijd voor het eggie gaan proberen.
En als ik langs de baby winkels loop lukt het mij ook maar net om de verleiding te weerstaan en niks te kopen.
Wel heb ik de afleiding op me werk, omdat ik op een kinderdagverblijf werk op een baby groep.
Maar die zijn natuurlijk niet vanmijzelf.......

Groetjes Suzanne

Hoi allemaal,

Komende week verwacht ik de . ( eind van de week )
Mijn volgende nod is dan in juni.
Dus eigenlijk duurt het helemaal niet zo lang voordat het augustus is en we voor het eggie gaan.

1 Klein nadeeltje, de zomer is dan alweer bijna voorbij.

Genieten jullie ook zo van het mooie weer?

Liefs Mickey

Nou ja "genieten"
Ben vandaag hartstikke verbrand!

Morgen gaan mn vriend en ik naar Moviepark Germany.
Ff een dagje weg met zn tweetjes.

Volgende week ongesteld en dan nog 1 pilstrip te gaan!!!

Terug
Bovenaan