Voor de dames die stoppen met de pil in juli/augustus!!

Hoi meiden ,

Wij gaan in juli beginnen aan de 2de.
Ik ben nu met mijn 1 na laatste strip bezig.
Dus in mei/juni nog en dan stop ik.
Ik vind toch wel wer spannend.
Vooral ook voor mijn werk , want bij de eerste werd mijn contract niet verlengt omdat ik ook gelijk met zwangerschapsverlof ging op de datum dat mijn contract afliep en het bedrijf ging ook fuseren.
Nu heb ik dit jaar bij mijn nieuw bedrijf een contractverlenging gekregen tot volgnd jaar Maart en dan ben ik benieuwd of het verlengt wordt voor 1,5 jaar.
Ik denk het wel want mijn teamleidster is heel meegaand.
Maar we zien wel.
Ik maak me daar niet zo druk om.
Komt wel goed.
Ik wil iedereen even een fijne koninginnendag wensen.

Groetjes Jessica

Hallo allemaal,

Nog 2 maanden en dan stop ik met de pil. Vanaf september gaan we er serieus voor. Ik vind het erg spannend en kan haast niet wachten tot het zover is. We gaan in juni trouwen dus tot die tijd kan ik mijzelf daar nog wel mee afleiden, maar de maanden daarna zal het  moeilijk worden. Jullie allemaal alvast veel succes en ik hoop dat er dit jaar voor ons allemaal goed babynieuws is.

Groetjes Lily

Dag dames,

ook ik had al een paar gekeken en nog nergens op gereageerd, maar nu wel. Vond het een leuk item. Ik ben 28 en kom uit de omgeving Amsterdam. Ik ben al gestopt in maart en kreeg toen 20-3 weer de stopweek/menstruatie.
Sinds die tijd heb ik niks meer gehad. Weet dat het soms even op gang moet komen voor het weer normaal is, maar we zijn niet altijd even veilig bezig geweest. Getest en niks te zien. Wil graag voor augustus/september nog wat kilo's kwijt en ben per 1-4 op een nieuwe baan begonnen. Hoop dan dus voldoende te hebben aangetoond dat ik een goede werker ben en dat ze me dus na mijn verlof moeten houden.
Vind het heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die liefst al de Prenatal en Hema leeg zou kopen. Ben blij als ik een reden heb om voor de kleintjes van mijn vriendinnen wat te kopen (nu 3 met een kleintje).
Hopelijk kunnen we elkaar helpen om het wachten tot augustus vol te houden.
Groeten

Kooimar, nog maar 3 maanden en dan is het al augustus.
Enne, natuurlijk steunen we elkaar.

Gisteren ben ik na een cyclus van 30 dagen ongi geworden, dus mijn volgende NOD is  2 juni.
Jaaaa, in juni!!!!

Liefs Mickey

Hoi allemaal!

Ik dacht laat ik ook maar eens reageren. Ik ben 23 jaar en ben vorig jaar juli getrouwd in Italie.
Ik ben al heel erg lang toe aan een klein kindje en we hebben gisteren besloten dat we in juli gaat stoppen met de pil! Ik vind het zoooo spannend!
We gaan op onze trouwdag (27 juli) op vakantie en dat is ook de dag dat de pil door de gootsteen gaat!
Ik heb precies hetzelfde als jullie; als ik kleertjes zie hangen word ik helemaal verliefd! Ik heb zelfs al het een en ander gekocht, erg he? Gelukkig kan mijn man er wel om lachen...tja, ik kan gewoon niet wachten!

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?
Hier zijn de  alweer een paar dagen weg.
Over 21 dagen is mijn volgende nod alweer.

Hoewel het een bewuste keus is om in augustus voor het eggie te gaan, zou ik soms ook best al wel eerder willen.

Hebben jullie dat ook niet?

Liefs Mickey

Hallo Dames.........
Wat een leuk onderwerp!!! Ik zou graag met jullie meekletsen als dat goed is??
Wil net als jullie heel graag zwanger worden!! Mijn vriend en ik hebben afgesproken om in augustus te beginnen!! Ik ben nu nog bezig met een opleiding, mocht het dan in augustus perongelijk in een keer raak zijn,  ben ik klaar met de opleiding voordat ik moet bevallen!!
Ik kan mij ook maar moeilijk beheersen als ik in de hema sta! Heb laatst een heel schattig pakje gekocht!! (met als excuus dat ik het ook altijd als cadeau weg kan geven), erg he??
Nu maar hopen dat we allemaal heel snel zwanger raken!!

Groetjes sjors.....

Terug
Bovenaan