Hallo allemaal,
Ik zie overal leuke groepjes kletsende meiden.
Maar als "nieuwkomer" vind ik dat toch een beetje moeilijk mee kletsen. Dus ik dacht: 'ik ben vast niet de enige die dat denkt'. Dus vandaar dat ik voor de nieuwelingen deze topic open!
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben 24 jaar oud en mijn man is 28.
Wij zijn sinds 1 Juli gestopt met de pil.
En wat wij totaal niet hadden verwacht gebeurde toch!
Ik werd in ronde 1 meteen zwanger.
Helaas heb ik afgelopen weekend met 5.6 weken een mk gehad. Dat was mijn eerste "zwanegrschap" en dus ook mijn eerste mk.
We zijn even heel verdrietig geweest en hebben er heel goed over gespoken, en hebben besloten toch direct weer voor ronde 2 te gaan.
Aangezien we er ons bij neer hebben gelegd dat de natuur zijn "werk" heeft gedaan, en ik er lichamelijk niet heel veel last van heb gehad.
Dus wij zitten vanaf nu weer in ronde 2.
Wie kletst er mee?
Groetjes MMdJ
Ik zie overal leuke groepjes kletsende meiden.
Maar als "nieuwkomer" vind ik dat toch een beetje moeilijk mee kletsen. Dus ik dacht: 'ik ben vast niet de enige die dat denkt'. Dus vandaar dat ik voor de nieuwelingen deze topic open!
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben 24 jaar oud en mijn man is 28.
Wij zijn sinds 1 Juli gestopt met de pil.
En wat wij totaal niet hadden verwacht gebeurde toch!
Ik werd in ronde 1 meteen zwanger.
Helaas heb ik afgelopen weekend met 5.6 weken een mk gehad. Dat was mijn eerste "zwanegrschap" en dus ook mijn eerste mk.
We zijn even heel verdrietig geweest en hebben er heel goed over gespoken, en hebben besloten toch direct weer voor ronde 2 te gaan.
Aangezien we er ons bij neer hebben gelegd dat de natuur zijn "werk" heeft gedaan, en ik er lichamelijk niet heel veel last van heb gehad.
Dus wij zitten vanaf nu weer in ronde 2.
Wie kletst er mee?
Groetjes MMdJ