Voor de "nieuwelingen" onder ons, hihi

Hallo allemaal,
Ik zie overal leuke groepjes kletsende meiden.
Maar als "nieuwkomer" vind ik dat toch een beetje moeilijk mee kletsen. Dus ik dacht: 'ik ben vast niet de enige die dat denkt'. Dus vandaar dat ik voor de nieuwelingen deze topic open!

Ik zal me even voorstellen:
Ik ben 24 jaar oud en mijn man is 28.
Wij zijn sinds 1 Juli gestopt met de pil.
En wat wij totaal niet hadden verwacht gebeurde toch!
Ik werd in ronde 1 meteen zwanger.
Helaas heb ik afgelopen weekend met 5.6 weken een mk gehad. Dat was mijn eerste "zwanegrschap" en dus ook mijn eerste mk.
We zijn even heel verdrietig geweest en hebben er heel goed over gespoken, en hebben besloten toch direct weer voor ronde 2 te gaan.
Aangezien we er ons bij neer hebben gelegd dat de natuur zijn "werk" heeft gedaan, en ik er lichamelijk niet heel veel last van heb gehad.
Dus wij zitten vanaf nu weer in ronde 2.

Wie kletst er mee?

Groetjes MMdJ

He MMdj,

Ja,dat had ik ook.
Overal zag ik leuke groepjes,maar die bestonden al langer.
En als nieuwkomer is het toch moeilijk om er tussen te komen.
Maar gaan wij toch een gezellig groepje starten :D

Mijn vriend en ik hebben in juni een MK gehad, na bijna 8 weken zwangerschap.
Wij hebben op advies van de huisarts een menstruatie afgewacht en nu zijn we bezig voor ronde 2.
Maandag mijn NOD gehad,en nu dus 3 dagen overtijd.
Maar net wat rozig "bloed" bij het afvegen alleen.
Echt bloed was het (nog) niet,maar wel super spannend.....

Heel veel succes en hopelijk ben je snel weer zwanger.
En jammer van de MK,is altijd naar en rot.

Liefs An

Hallo meiden,

Ik heb 8juli een miskraam gehad met 6 weken en 5 dagen.
Het was voor ons het eerste kindje, dus erg verdrietig geweest.

Ik kreeg met 8 weken en 5 dagen een echo en kwam erachter dat het hartje niet klopt en de grootte van het kindje kleiner was dan de bedoeling is. Het kindje zat dus al twee weken levenloos in mijn buik. We hadden besloten dat ik op 9juli een curretage zou ondergaan. Op 6juli kreeg ik lichte bloedingen, maar geen stolsel, 's avonds werd het iets meer en de volgende morgen afspraak gemaakt in het ziekenhuis om te kijken of alles weg was. Maar uiteindelijk moest ik om: 16.00uur in het ziekenhuis zijn en er kwam nog een spoedgeval tussendoor en was toen pas 16.55uur aan de beurt. Ondertussen in een drukke wachtkamer veel buikpijn en rugpijn gekregen, niet goed te houden. Ben toen naar het toilet gegaan twee keer achter elkaar en toen kwam het kindje daar. Was wel erg moeilijk dat het in het ziekenhuis gebeurde.

Wel fijn dat het allemaal spontaan kwam en alles bekeken is en het schoon was. Na nog geen vier weken werd ik alweer ongesteld. Normaal gebruik ik clomid. Nu dus weer twee weken afwachten voor de 1e ronde.

Iedereen succes!!
Liefs van Patries.

Hey meiden,
Gezellig dat jullie komen kletsen!
Mijn Vk zei dat we wel een maandje konden wachten maar dat dat alleen voor hun makkelijker is omdat ze dan beter kunnen uitreken hoelang je eventuele nieuwe zwangerschap is. Lichamelijk kan het geen kwaad. En omdat het bij mij meer verliep als een hele late menstruatie, gaan we het toch gewoon proberen.
Ga er niet vanuit dat ik weer meteen zwanger raak.

Ik denk dat ik als ik uit ga van een "verlate menstruatie" dat ik rond 13 September mijn NOD heb.
Dus weer even flink aan de klus, en maar weer afwachten!
Groetjes MMdJ

Hoi meiden,

@ MMdj:Het afwachten is altijd het ergste....en het klussen toch wel leuk...;-) wij moeten ook weer flink klussen...ben gisteren toch ongesteld geworden....flink teleurgesteld.... :(
Maar goed, op naar de volgende ronde maar weer.

Nee, het maakt niet uit of je gelijk weer begint na een MK,heb wel gehoord dat men zegt dat je dan vruchtbaarder bent na een MK, maar weet niet of dit werkelijk zo is.

@ Patje: wat erg zeg....ja voor ons was het 1e verlies.
En dan zit de angst er toch wel goed in,bij elk druppeltje bloed wat je verliest.
Succes met klussen en afwachten.

Liefs An

Hallo,

Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad was toen 5 weken zwanger. Na 2 weken een eisprong gehad en nu 3 dagen geleden getest en (weer) zwanger!! Ben nu dus officieel 4 weken zwanger heel onwerkelijk na de eerste teleurstelling..

Als alles goed gaat mogen wij begin mei ons derde kindje verwelkomen..

Succes allemaal en hopen dat het nu wel goed zal gaan.

Liefs Moon

@Moontje: Hartelijk gefeliciteerd!
Geniet ervan! En ik wens je een gezonde zwangerschap toe!

@ An: ja ik heb ook gehoord dat je dan vruchtbaarder bent. Dus we nemen gewoon de gok en zien het wel.
Ik wil in ieder geval niet nog een maand wachten.

@Patje: Hoe is het nu met je?

Groetjes MMdJ

Hallo meiden,

Moon: Van harte gefeliciteerd en dat zo snel na de miskraam. Geniet ervan!!

Met mij gaat het best goed. Ben vorige week woensdag terug gekomen uit Spanje. Ben daar twee weken geweest met mijn vriend. We hebben erg genoten en ik voel me nu daarom ook weer de oude.
Vanochtend heb ik bloed geprikt op progesteron om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Ik krijg vrijdagochtend de uitslag en dan nog een paar daagjes wachten en kan ik weer testen.
Spannend allemaal.

Hoe is het verder met iedereen??

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan