Voor de "nieuwelingen" onder ons, hihi

Hallo Elin,

Heel erg veel sterkte!!
Ik hoop dat je lichaam snel herstelt en alles schoon is.
Inderdaad, dat had ik ook met je eerste zwangerschap en dan gaat het mis. Al die plannen, moeilijk om te accepteren dat het zo is.
Meid, denk goed aan jezelf en neem je tijd.

Liefs van Patries.

Hallo meiden,

Ik wil jullie goed nieuws vertellen:
IK BEN ZWANGER!!
Ben zo super blij, samen met mijn vriend.
En dat zo snel, want ik had 8 juli de miskraam gehad en drie weken erna een menstruatie en nu alweer zwanger.
We gaan lekker genieten!
Ik wens iedereen succes met zwanger worden en de miskraam een plekje geven.

Liefs van Patries.

Hallo Patricia,

Van harte gefeliciteerd!! Wat fijn dat je zo snel na je Mk weer zwanger bent geworden! Super!

Nou dames, nu wij nog!
Hoe gaat het met jullie??

Ik heb op 20/9 mijn NOD. Heb veel geklust deze maand en hoop echt dat het lange wachten nu eens beloont gaat worden. (We zijn al vanaf januari bezig, MK in mei)

Grtjs, Marjoleine

@ Patje: Hartelijk gefeliciteerd! Geniet ervan!

@ Marjoleine: Ik heb vandaag mijn NOD, denk ik.
Ik voel helemaal nog niets, geen ongi of wat dan ook.
Maar misschien komt het ook wat later, aangezien vorige maand de mk was. Ik denk dat ik gewoon maar de hele week afwacht. Jij krijgt dan dus ook volgende week je NOD.
houd je me op de hoogte?
Groetjes!

@MMdJ, En, en, en?? Al iets?? Vaak is je cyclus helemaal ontregelt na een MK en komt je ms wat later.. Laten we hopen dat deze helemaal niet komt en dat je weer in 1x zwanger bent!

@KimSWSI, Hoe gaat het nu??

Grtjs,

@ Marjoleine: Nog steeds niets....
Niet kunnen laten dus vanmorgen toch getest.
Deze gaf eerst na 2 minuten helemaal geen uitslag.
Na dat ding even bekeken te hebben, ging hij in eens een negatieve uitslag geven. Ik denk nu dat ik die uitslag niet kan vertrouwen aangezien hij het pas na ongeveer 10 minuten ging doen.....
Maar ik wil eigenlijk niet meteen weer opnieuw testen.
Ik wacht dus nog wel even een weekje af!
Dus als ik volgende week nog niet ongi ben test ik wel weer.

Hoe is het verder met jou??? Ben benieuwd!!

@ de andere meiden: hoe is het met jullie??

Groetjes!

Hai MMdj (mag ik je op dit forum bij je naam noemen of hou je het nog even voor je??)

Jeetje, Lekker zo'n test. Al met al weet je nog niets.. Maar bij bijna alle vrouwen is de eerste ms na een MK 5 tot 6 weken vanaf de mk. Maak je zelf dus maar niet gek!! Hopelijk is ie postief maar hoeft dus nog niet.. Heb je trouwens ooit nog iets van Jannie vernomen??

Ik word wel knetter hier.. Heel veel kwaaltjes. Heel veel moe.. (slaap mega veel) opgeblazen gevoel, kleine plasjes, veel eten, pijnlijke borsten (bij vlagen) en last van mijn geheugen. Iets wat ik ook heel erg had bij de zwangerschap van mijn zoon.
Het zegt allemaal niets natuurlijk. Ga er niet in tot in de detail maar zit midden in een hele gemene strijd die voor de rechter uitgevochten word. Deze brengt heel veel stress met zich mee. De symptonen kunnen dus ook daar vandaan komen.
Ik heb zondag mijn NOD en ben erg benieuwd. Manlief is er van overtuigd dat het raak is.. Ik iets minder. Ik zou het zo graag willen geloven..

@Meiden, Hoe is het ermee??

Grtjs,

@ Marjoleine: Bedankt voor je reactie. nu weet ik zeker dat ik nog een week wacht voordat ik weer ga testen. Ik heb ook verder geen echte klachten. Klein beetje last van mijn borsten (met vlagen). verder niets. Niet zoals vorige keer dus, toen ik zwanger bleek te zijn. maar vind het allemaal een beetje onzeker.
Ook hoor ik steeds meer bekenden van mij zwanger worden. Heel irritant! Het is niet zo dat ik het hun niet gun ofzo...... maar wil zelf ook zo graag.
Ik weet bijna zeker dat als ik geen mk had gehad, ik daar veel minder moeite mee zou hebben. Want dan weet je niet hoelang alles duurt en zie je wel hoe het loopt. Maar nu denk ik af en toe: ik was nu 9 weken geweest. niet dat ik vreselijkl verdrietig ben of dat ik er constant mee bezig ben, maar zodra je een ander hoort dat zij zwanger is denk ik dat wel even.
En dat vind ik soms wel moeilijk.

Sorry voor mijn ellelange verhaal!

Het klinkt alsof je toch wel een beetje zwanger bent!
Hoop het zo voor en je dat het niet van de stres komt!
Maar goed eerst zondag maar eens afwachten dus.

Ik heb ook al een tijdje niets meer van Jannie gehoord.
En van de andere meiden ook weinig trouwens.

Groetjes

ps: ik laat mijn naam toch nog maar even achterwegen.

Terug
Bovenaan